Diesel Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 moggeuh Gij die zonder koffie kunnen of niet willen zetten. Nou het is klaar, goeie moggeuh allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Goodmorning, hier tjilpen de vogels! Kom maar op met de koffie, hmmmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Ja Jan gewoon op tafel, wel ff zelf pakken hoor, jee wat rustig hierbinnen, ja buiten herrie van belang he :-) tuig al die rondhangvogels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Ach Jopie het geval wil gelukkig dat die zeker wel warm is :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Vooral hier dan die boomklevers en kruipers, pffff en dan die postduiven niet eens aan het werk en ik krijg me pakketjes allemaal veel te laat, de lapswanse!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Ja das wah , hier moet je echt wel opletten wil je dat alles zien, zouden die dieren nie ploat proaten dan? Ja de ratten en muize die denken dat ze hier wonen, ga ze maar bestrijden met mijn bosElfen, dah zal ze leren :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 nou moet maar daarheen komen met tentje ;-), thnx leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 werkse he, ach glimlach is belangrijker joh ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 nou ik ga me kippen moar doen, hopenlijk leggen ze dan vanmiddag weer :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Jan omeletje dan, ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Nou fijne dag allemaal, hou het tenminste binnen droog, 'k ga me zonnebloemen vast planten in de hoop op betere tijden. Ook hebben we nog een extra strookje bos erbij zo lijkt het, nu kunnen we precies een drinkplaats aanleggen voor de reeen en een bruggetje bouwen naar het woeste bos achter ons huis. Hoeven we nie meer te flierjeppen ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Tsja, dat komt er van als je uitslaapt he? Zijn ze al weer weg... Nou, dan eerst maar effe een bakje koffie inschenken, lekker Diesel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Mooie subtitel trouwens Diesel. En het is koud inderdaad. Alweer bevroren autoruiten. Voor het eerst in mijn leven zo vroeg in het jaar het één en ander geplant... zo van... ach, iedereen doetuttoch?.... ik had dus kunnen weten dat het weer zou gaan vriezen, hihi... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 moggeuh Vonnn, ja anders wachten tot na ijsheiligen he, maar sommige dingen kunnen er wl tegen hoor en andere komen ook nog niet op, daar is het nog niet warm genoeg voor geweest en sommige tjah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Je hebt helemaal gelijk Diesel... ik wacht normaal ook altijd... maar was een pietsie ongeduldig... en toen en toen en toen.... en toen ging het weer vriezen dus, hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Goedemorgen, mooie dagopening! Jopie, ik heb met je te doen de lucht zal wel meevallen neem ik aan. Ook hier de ruiten bevroren, ik hoop dat alle pas geplantte tuinplantjes het overleven. Ik neem maar eens een bakje kofiie. Vandaag ga ik de deur niet uit, de griep heeft mij aangevallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 goede morgen frummels. is er ook verse kofie??? tina beterschap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Goedemorgen, ik ben weer wakker met mijn hondje. Uitslapen is er niet meer bij sinds hij er is. Vanaf een uur of 6 is het feest voor hem en moet ik ook wakker worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Goede morgen Tina en Igor.. Ben al verse aan het zetten.. Hm, ik blijf wel een eindje bij je uit de buurt Tina, heb geen zin in griep dus, hoop dat je snel weer opknapt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 ha die Suiker... koffie staat door te lopen hoor. Heel verstandig hondje heb je dus Trouwens... hoe staat het met je stoppen met roken? Lukt het nog steeds? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Goede morgen Sofie... Tsja, dromen... ze vertellen inderdaad meestal wel iets over waar je mee bezig bent... Ik ben blij dat ik me meestal niet kan herinneren wat ik heb gedroomd... Koffie is inmiddels weer doorgelopen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Het niet roken gaat goed. Elke dag begint er een nieuwe dag en wil ook niet terug en verder vooruit kijken. Niet met het niet roken en ook niet met niet drinken. Beterschap Albertina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Nou, das hartstikke goed Suiker, das mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 tsja Sofie, maar de keren dat ik me mijn droom herinner is het over het algemeen een heel vervelende droom... word ik dus met een heel naar gevoel wakker en dat blijft dan ook nog wel even hangen over het algemeen. Vandaar dat ik het helemaal niet erg vind dat ik ze me meestal niet herinner:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai:$ Ik ga wel ff verse koffie zetten weer, gelijk de afwas maar even doen, wasje ophangen en zo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden