Lytse Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 @ Rapi: lekker uitrusten. Ik herken dat gevoel van "ik moet aan de studie". Nu nergens voor nodig. Lekker jezelf even verwennen. @ Smikkie: goed dat het gesprek met tante meegevallen is. Hoe was het bij de makelaar? @ Sofie: weer een klus klaar. Wat ben je goed bezig. Esperanza, Emma, Sha en alle anderen nog een prettige avond. Ik lees de laatste blz. nog even door en ga dan voor de buis hangen. Man is sporten. In ons huis geen voetbal: we houden er beiden niet van. Vanmiddag in bed gelegen en nu gaat het weer beter. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 oeps...solly Bol...*proest* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Smik...ergens geef ik je gelijk qua gedachtengang..... maarja weet je... one stap at the time. je weet het niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Fijn Albertina, dat je zo'n goede band hebt met je vader, ondanks de organisatorische problemen met je zus. Dat jullie ook samen kunnen lachen is zo belangrijk. Mijn dementerende schoonmoeder is helaas van het klagende en mopperende soort. Vanmiddag kwam ik in hun huiskamer, waar de andere mensen al naar me zwaaiden. Ze vroeg waarom ik eigenlijk kwam! Iedereen moest lachen en ik zei dat ik dacht dat ze dat bezoek wel leuk zou vinden! Gelukkig wisselt de vorm per dag. De ene dag is duidelijk beter dan de andere. Wij gaan ook, zodra het beter weer is, met schoonma er op uit. Daar geniet ze altijd van en dan vergeet ze te klagen. Het is wel belangrijk om de verzorgsters en de andere bewoners te horen en te steunen, want ze hebben heel wat met haar te verduren! Chapeau voor deze mensen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Originally posted by: EsperanzaLenie, had jij geen appeltaart gisteren ?????????? quote> gisteren??...ietsje eerder terug...en is al op ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 @ Lytse.... nog wijzer geworden met je aardappels? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Hi Lenie, Jij had toch die schattige foto van 2 slapende honden en een kat? Plantenspuit? Ik lijd aan hersenverweking, want ik weet even niet wat ik me afvroeg over aardappels. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Smikkie: nu wordt het echt. Ook echt fijn dat je nu een nieuw project in het verschiet hebt. Leidt een beetje af van alle sores. Maak er je mooie, fijne, lekkere huisje van! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Ha ja Leentje, DE BUURVROUW eergisteren..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 een eigen huis een plek onder de zon? spannend!! Lytse.... ja dat waren mijn skeeties...en nee geen plantenspuit haha ( aleen overwicht) ojee, nu ga ik ook twijfelen wie het over al die aardappels had..... nou ja, hoor het wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Originally posted by: EsperanzaHa ja Leentje, DE BUURVROUW eergisteren.....quote> de buuf greep mis, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Smik, ik hoop dat je je er net zo voelt als ik hier op mn nieuwe stek! Madelief meis, de ultieme test vandaag wat een pijn moert dat zijn, en je draagt het het mooi, volwassen! Klinkt gek merk ik zelf terwijl ik het tik, maar daar waar ik meestal denk bij mensen om meer hun eigen aandeel te zien in strubbelingen, denk ik nu andersom; in het verleden heb je hier dingen geschreven over je partner die verre van fraai waren. Ook onder invloed van teveel drank, dus het boetekleed aantrekken in je uppie: no way!! Het is goed even afstand te nemen en je balans op te maken, onderschat jezelf niet meis. je bent zo gegroeid de laatste 2 maanden, als je hier nuchter door heen komt, kun jij de wereld aan! Zonder zaak, bezittingen, zelfs zonder de partner van nu. I've been there and done it, helaas heb ik er geen T-shirt van. Maar weet dat wij vrouwen het eigenlijke sterke geslacht zijn:D (sorry mannen). Zorg dat je op je nieuwe plek Wifi en een laptop hebt, je gezonde verstand breng je zelf in en je hart blijft kloppen, nu ff voor Madelief:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Lenie; de aard./zalm/eitjes/spinazie van Rapi misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Originally posted by: Lenie Originally posted by: EsperanzaHa ja Leentje, DE BUURVROUW eergisteren.....quote> de buuf greep mis,quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Dag allemaal, Tot later. Kunst en Kitsch roept. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Ik moet dat nog leren he... Hoe, de buuf greep mis ? Ik dacht dat buurMAN gek werd van je hondje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Nogmaals wil ik iedereen bedanken, voor en achter de schermen. Sorry voor de ruimte die ik vanuit het niets innam. Vanavond zal ik er waarschijnlijk niet meer zijn. Alleen had ik het niet gered, dat 1e gesprek. Nu komt het er idd op aan hoe het verder moet. En Smik, ja mijn gedachten tollen nu. Alle emoties komen voorbij. Ook mijn eigen aandeel ga ik bekijken. Als je continue onder invloed bent van drank, kun je ook niet goed een relatie onderhouden. Dus als ik alles een beetje op orde heb, zal ik, of zullen wij, er zeker nog niet zijn. Liefde is een werkwoord, dat boek heb ik nog liggen hier. Mensen ik log uit. Waarschijnlijk ben ik bij familie straks. Iedereen een fijne avond, en sterkte voor die het nodig hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Originally posted by: EsperanzaIk moet dat nog leren he...Hoe, de buuf greep mis ? Ik dacht dat buurMAN gek werd van je hondje.quote> mijn hondje??...nee die hoor je nooit.mar we hadden het toch over appeltaart?of ben ik ineens de weg kwijt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Madeliefke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Smik, doet dat goed he ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Leentje, nu moet ik toch echt gaan zoeken zenne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 doe dat...*proest* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Ja hallo.............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 ik heb last van mijn "boven-buur-hond" dat zal het zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 heeft ook weer niets met appeltaart te maken..*proest* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden