bolletje Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Goeie avond mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Hoi, Even melden. Ben weer thuis. Examen achter de rug. Hoop op in elk geval minstens wat zesjes. 4 tot 5 weken wachten op de uitslag. Spanning voorbij. Schuldgevoel over, als ik straks T.V. ga kijken, zonder het gevoel te hebben dat ik MOET leren. Madelief, Ik wens jou veel kracht en wijsheid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Hoi Bol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 pfff... voor de pc zitten en koken samen lukt niet...ik log uit. Made...kop op meid! X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Hey die Rap. heb je nu een wat beter gevoel over deze dag dan gisteren? Wat zal jij een hoop rust voelen nu meis. Heerlijk hoor. Vanavond maar lekker genieten van die rust. Heb je iets lekkers te smikkelen vanavond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Dank Bol en Smik, Wat ik eet vanavond? Spinazie met zalm aardappelen en gekookte eieren, Lekker stampen, en de helft invriezen Heb ik nog wat voor op de zaak morgen, als ik tot 21.30 moet werken. Bol, heb een beetje hetzelfde gevoel als gisteren, blijf toch twijfelen of het wel goed genoeg was. Nou ja, maar even naast me neerleggen. Kijk ook niets meer na. Stel dat ik erachter kom, dat ik bepaalde dingen toch fout heb gedaan.. Daar zou ik zooo gefrustreerd door raken:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Rapilos, toch wat stress eraf nu maar het lijkt me evengoed spannend nog 4/5 weken wachten op de uitslag en ook al zijn het 6jes.....voldoende is voldoende!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Madelief, eerst maar eens proberen in gesprek te gaan met je partner horen hoe, wat, waarom.. het vertrouwen is lijkt me wel meteen weg en hoe het ook zal lopen dat zal zeker dan tijd nodig hebben om te herstellen lijkt me veel sterkte en goed dat je niet naar de drank hebt gegrepen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 En ik ga nu aan de spaanse gehaktballetjes in tomatensaus ala Jamie Olivier lekker wit broodje erbij en soppen maar in die saus eet smakelijk allen en alvast een fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Hé Madelief, Even je twee maanden volmaken hè. Als je gaat drinken komt er ook een schuldgevoel bij. Doorpakken hoor. Niets is het waard om te drinken! Loskoppelen de drank. Er is altijd wel iets, of niets. Dat je je leuk maakt voor je man waardeer ik. Vind het zelf ook leuk als een vrouw wat extra doet. Maar niet als oud vuil laten behandelen. Laat nu zien dat jij de sterkste kan zijn door niet te drinken. Een helder hoofd, dat is nu heel belangrijk. Ga eerst maar eens praten en kijken hoe alles in elkaar steekt. Sterkte. Tiepfoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Sofie mooi:present: Nuchter in het leven staan. Dat is klasse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Goedenavond luitjes, Ik heb alleen de laatste 2 blz. even gelezen en dan nog hap snap. Madelief, laat de drank je niet weer de baas worden. Het fijne van je situatie lijkt mij erg precair maar blijf sterk. Voor jezelf. !!!!! Ik kan mezelf zo ongeveer bij elkaar rapen, een dweiltje ben ik niets meer en niets minder. Toch gaan werken, ik had er spijt van maar toen ik het enorme aantal ziekmeldingen van vandaag hoorde was ik toch blij dat ik er wel was. Net mijn nieuwe bril gehaald, het lijkt net of ik op golven loop, héél apart, ik moet er aan wennen. Nu even wat te eten in elkaar flansen, de hele dag niets gegeten, niet goed, ik weet het, ik kreeg het gewoon niet weg. Nou dit was mijn klaag en wee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Rapi, je bent een strebertje niets mis mee maar soms erg lastig voor jezelf. En geloof mij maar, je hebt het er echt wel goed vanaf gebracht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Sofie, zo zie je maar weer, men lijdt het meest aan wat men vreest. En achteraf valt het dan weer mee. Good for you! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Dank jullie wel hoor, lief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Heb je een nieuwe f. foka bril Tinus? Ik heb nog niet zolang geleden ook een nieuwe gekocht en het leek ook net of alles bewoog als ik liep. maar bij mij was dat na ongeveer 1 week helemaal weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Goeie avond iedereen, yvonnehappy, wat goed dat je het bij koffie gehouden hebt. Niet makkelijk maar, het begin is er. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Hey Smikkie, ja goed, hopelijk blijft het zo. En met jou ? Hoe was de afspraak met je tante ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Net mijn nieuwe bril gehaald, het lijkt net of ik op golven loop, @albertina,wordt maar niet zeeziek. @ Madelief, ik begrijp dat je hebt ontdekt te zijn bedrogen door partner? Je niet afvragen of er wat aan jou mankeert. Ik zou kwaad worden en me afvragen of ik nog wel met zo'n man of vrouw wil samen leven. Sterkte met de confrontatie, niets is het waard om te gaan drinken. @rapilos het zal wel los lopen met de uitslag, zesjes is ook voldoende en zalmaardappeltjes lijkt me erg lekker. @ Soothe, ik woon hier goed maar zou gezien het werk en de problemen die zo'n emigratie met zich mee brengt, het niet meer over doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Misschien staan de glazen te dicht bij de neus.? (Had mijn vrouw in het begin last van) Ik bedoel te dicht bij de ogen.!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Voetbalavond vanavond, daar kan ik me nou echt op verheugen:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Mijn man ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Maar allez, laat ons hopen dat de beste winnen he. yvonnehappy........ Ik ga je nu net als jane YH noemen ok. ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Bol, ja variolux heet het geloof ik, om te lezen en voor veraf. Het zal wel wennen. Gelukkig ben ik baas over mijn eigen buis, dus GEEN voetbal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Helaas weet ik maar al te goed hoe het voor mij was toen ik erachter kwam toen ik bedrogen was. Als ik het overnieuw zou moeten doen dan had ik hem in één keer geconfronteerd, me niet laten afschepen met smoezen en had ik vooral niet hem al mijn gekwetste emoties laten zien ofwel mezelf in de slachtofferrol. Zover krijgt nooit iemand mij meer. Wellicht helpt mijn verhaal je, Madelief! ----------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------- @Sofie, precies hetzelfde dacht ik na te zijn afgedankt (zo voelde dat toen)en nooit van mijn leven meer een vrouw. Die pijn wil ik niet nog eens voelen, dacht ik toen. De teleurstelling groot. Maar ondanks ik weet dat ik op een dag weer wordt teleurgesteld heb ik het vertrouwen in mensen hervonden. De gedachte dat iedereen aan de basis goed is helpt me verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden