Jaap Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 gezelligheid vind ik niet op koninginnendag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 koninginnendag vind ik de gezelligheid in het 'struinen' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 struinen de clienten dan niet graag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 graag blijven ze in huis, veel te druk voor hun Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 hun niet alleen, voor mij ook hoor. Achterlijke toestanden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 toestanden doen zich vaak voor als men teveel heeft gedronken en ruzie gaat zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 zoeken doe ik graag, ik hoop dus nooit iets te vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 vinden van ruzie is ook niet mijn ding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 ding mee in een loterij met mooie prijzen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 prijzen heb ik al...3 stuks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 3 stuks fruit per uur, daar van krijg ik het zuur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 zuur is ook een citroen maar die is wel lekker samen met pepermunt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 pepermunt tegen een alcoholadem? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 alcoholadem heb ik niet meer dus daar hoef ik het niet meer voor te nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Nemen heeft ook helemaal geen zin. Als je "goed" gezopen hebt komt die lucht uit je hele lijf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 lijf en geest zijn al sinds januari alcoholvrij bij mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 mij koste het iets meer tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Tijd-ruimte is nu al een ouderwets begrip sinds de 11 dimensies van de M-theorie op de proppen kwamen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 kwamen er maar spontaan collega's die aanboden om voor mij te willen werken, was ik zo lekker vrij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 vrij zijn jullie, ik ga er vandoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 vandoor, nu al weer, hoewel ik moet ook aan de slag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 slag slaan op mijn werk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Werk(en) zou de essentie van de mens zijn, volgens Marx. Nou, volgens mij was ie beter een theoretisch natuurkundige geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 geworden ben ik niet wat ik graag wilden worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 worden......mmmm nog even aan werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden