Jaap Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 goed van boven valt naar beneden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 beneden zit ik nog ondanks dat ik morgen vroege dienst heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Heb je een schop onder je hol nodig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 nodig heb ik wat slaap maar die heb ik nog helemaal niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Niet getreurd, morgen weer een dag om uit te rusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 rusten doe ik morgen wel in de baas zijn tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 tijd om te rusten met je clienten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 clienten moeten gewoon uitslapen en zichzelf helpen zodat Sha ook kan uitrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Uitrusten als Sha komt werken. Je zal wel populair zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 zijn mijn clienten heel tevreden mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 mee waaien met de wind is makkelijk dan er tegen in fietsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Fietsen in dit weer lijkt me nu schier onmogelijk ! De storm is begonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Begonnen bij jullie, maar hier net afgelopen. Jammer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 Jammer dat ik zo moet werken, was graag nog even hier bij de domino gebleven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 gebleven ben je niet...dus drink wel koffie in me uppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 uppie zit ik nu ook op kantoor koffie te drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 drinken moet je nooit alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 alleen omdat mijn collega ergens in de file staat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 staat hij of zij allang in de file? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 File is heerlijk. Muziekje er bij, en buiten je schuld lekker treuzelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 treuzelen kan soms ongelooflijk fijn zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 Zijn die files niet erg vervuilend? :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 Vervuilend zullen ze wel zijn, maar dat waait wel weer over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 over ruim 5 uurtjes zit mijn dienst er alweer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 Op naar de lunch dan maar, ik heb al weer honger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden