meiske Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 goed gaan is een hele kunst om zonder alcohol door het leven te huppelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Huppelen mét alcohol zal al snel op zwalken gaan lijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Huppelen is een bezigheid waar je vanzelf wat vrolijker van wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 wordt nu dubbel gepost, hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Hihihi, dat geeft allemaal niks want wie hold van elkaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Elkaar liefhebben is tegenwoordig al een hele kunst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Kunst is het om de mooie dingen te zien in de ander als je die van jezelf tenminste ook kan zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 'zien' is een grotere kunst dan de meeste mensen zich realiseren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Realiseren zich niet dat hun blik beperkt is door het eigen denken of door tunnelvisies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Tunnelvisies volgens Wikepedia: het bezien van alle aanwijzingen vanuit één als juist aangenomen hypothese, waardoor andere verklaringen over het hoofd worden gezien, bijvoorbeeld bij het oplossen van misdrijven, zie Tunnelvisie (onderzoek) in het Nederlands een foutieve benaming voor kokerzien uit de oogheelkunde (in het Engels: Tunnel vision, in het Duits Tunnelblick): een vernauwing van het gezichtsveld waarbinnen scherpe waarneming mogelijk is, zie Kokerzien (gezichtsveld) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Gezichtsveld is vandaag heel weids, met nu en dan een klein bekrompenheidje:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 bekrompenheidjes zijn er om nog verder te laten krimpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Krimpen, kromp, gekrompen; tot er niets van over blijft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 blijft uiteindelijk alleen datgene over wat waard is om voor te leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Blijft een raadsel, waarom ik nooit mee doe met woorddomino Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 domino gezellig mee rapi, dan vliegt de tijd..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Tijd glipt door mijn vingers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Tijd is om voor mij, hup Von, aan de slag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Slag om de arm houden daar ben ik vaak heel goed in!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 In de tuin heb gisteren het gras geverticuteerd, en kalk op gegooid. Ben bezig met verwijderen van onkruid, gras en mos tussen de stenen op de paadjes en terrassen... pffffff spierballen kweken dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Dus nu ga toch maar weer wat spierballen kweken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Kweken doe ik met zaadjes in een kweekkas erg leuk om te doen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Kweken van spierballen is een goede dagelijkse gewoonte, welke ik nu ga onderhouden door paardebloemen uit het gras te plukken:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Hoor es meiske, zie jij ze dan ook elke dag al een klein beetje groeien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 groeien doen niet alleen mij spierballen helaas, ook mijn vetrollen nemen enorm in omvang toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden