Jaap Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Herkenbaar voor mij niet zo. Ziek ben ik nooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 nooit...komt bij mij niet voor in mijn woordenboek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 woordenboek van mij mist hele bladzijden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 bladzijden vol zijn er al geschreven hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Hier ook al, en wat denken van al die schrijvers die hun boeken vol schrijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 schrijven van boeken doe ik niet maar lezen wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Wel, maar goed dat er schrijvers zijn dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 dan blijven er inderdaad ook altijd boeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 boeken gaan verdwijnen, je moet straks een e-reader. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 e-reader, denk niet dat het echt iets voor mij is, ik heb toch een echt boek liever Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 liever zou ik vrijen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 vrijen ben ik ook dol op, het liefst nu met mijn vriendje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 vriendje zou het eens moeten lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 lezen doet hij waarschijnlijk nu op een terras aan de koffie terwijl zijn meisje zo te werken mag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 mag ik je dan zeggen dat ik hier ook maar binnen zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 zit jij binnen daar en ik zo binnen hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 hier moet maar weer wat nuttigs gedaan worden.(getver schrijf ik dit?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 worden we allebei verstandig want ik moet me ook gaan gereed maken wil ik straks op tijd zijn (ja, dat schreef Jaap in die zin daarboven!!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 zijn er heel wat die nooit op tijd komen, echter ook velen komen te vroeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Zijn vreemde discussies aan de gang momenteel. De een heeft zin om te vrijen, de ander ook. En dan barst een discussie los over te vroeg komen. Of te laat, maar dat kan niet, of wel. Ach ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 ja, zo gaan die dingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 dingen..dat kan van alles zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 zijn er hier ook lekkere dingen zeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 zeker weten doe ik dat niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden