Truffel Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 @ Suikertje Ik vind het soms ook lastig hier op het forum om me "bloot" tegeven. Ik zou best wat meer willen vertellen, maar weet gewoon dat er bekenden van me mee kunnen lezen. En sommige dingen gaan ze gewoon niks aan. Is misschien ook wel de reden waarom ik de laatste tijd minder ben gaan posten hier. Dus Tactive, misschien kunnen jullie informatieve topics open laten en de meer zelfhulp/huiskamer topics alleen openen voor leden ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Beertje, ik denk dat juist de topics waar men gewoon met elkaar praat voor eventuele nieuwelingen interessant zijn. Een stukje herkenning, zien dat jouw pobleem niet uniek is, zien dat er ook gewoon lol gemaakt wordt... als je dat achter een muur zet maak je de drempel veel hoger, voor velen misschien TE hoog. En ja... ook ik vertel heel veel niet hier... omdat ik niet wil dat mijn buurman mij herkent... das het gevolg, tis niet anders... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neeltje58 Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 ben ook erg blij dat het zo gaat ook lichamelijk bedoel ik na zoveel drank.... heb wel veel beweging heb 2 honden en eet goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neeltje58 Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 ja was ziek had griep denk ik had nog nooit griep gehad en ook veel last van mijn maag dus toen dacht nu of nooit vond het wel eng gelijk stoppen was een week beroerd ook van de griep natuurlijk maar toen ging het beter als het zo verder gaat heb ik mazzel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Ja is ook wel zo Yvonne. het blijft lastig maar dan is er nog altijd PB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neeltje58 Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 ja dat heb ik ook vinden ze het maar raar dat ik geen wijntje mee drink wat ongezellig de meeste weten ook niet dat het zo erg was met mij hoor kon dat goed verbergen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Inderdaad hoor je regelmatig van mensen, dat ze hier eerst een tijd hebben meegelezen, voordat ze de stap zetten om zich aan te melden. Dat open forum is dus heel zinnig. Ik zei eerder ook al tegen Suiker: je kunt altijd pb-en! Zolang iedereen de gouden stelregel volgt dat NIETS wat in een pb gezegd is op het forum komt, is het een goed middel om persoonlijke dingen te delen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Weet iemand waar Fleur gebleven is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Hi Jantje, Fleur was de laatste dagen weer terug op het forum. Gisteren was ze bruidsmeisje o.i.d. bij de trouwerij van een vriendin. Het gaat goed met haar. Hoe gaat het met jou? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Hoi Lytse, ik ben ineens heel druk maar lees wel hoor. Net kilokiller uppiedate gedaan met Nancy. Oke ja las net bij wie missen we dat ze twee dagen terug op die draad kwam. Bedankt voor je update on her. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Neeltje...goede stap zo en ook van mijn kant welkom hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Jan, Ik durf morgen bijna niet op de weegschaal te gaan staan. Gisteren in een speelse bui gezwicht voor patat, kroket en Antilliaans pasteitje. Kan me de tijd niet heugen dat we aan het junkfood gezeten hebben. Wel heel lekker voor een keertje! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Wat heerlijk geschreven Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Schattig kleinkind Jopie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Hallo Rapi, Hoe gaat het met de studie? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Hai Lytse, Tja, theoretische gedeelte achter de rug. Cijfers nog niet bekend. Maar ja, een stage adres he! Zal heel moeilijk worden. Laatste tijd te weinig tijd om er echt werk van te maken. Tot nog toe 3 afwijzingen. Heb dinsdagmiddag vrij Wil dan weer veel bellen en mailen voor stage. En hoe is het met jou? Ga je nog wat leuks doen met koninginnedag, Morgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Wij hebben van de week oppasdienst, 3 dagen en 2 nachten. Mama moet werken, dus mag de kleine (bijna 6 maar blijft onze kleine boef) bij Opa en Oma logeren. Het is altijd zo genieten als ie hier is, maar ook als ie weer naar huis is Wij zijn dat kleine grut gewoon niet meer gewent ik vraag me ook nog wel is af hoe we dat vroeger deden. Allebei een drukke baan, huishouden, sporten en 3 kinderen. Toch lukte het ons Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Hi Rapi, Nee geen plannen voor morgen. Ik ben wel van plan om te gaan nordic-walken. Van de rommelmarkt heb ik eigenlijk niets nodig en manlief is geen feestvierder. Alleen is ook niet leuk! Ik kom gelukkig niet in de verleiding om vanwege Koninginnedag te gaan drinken. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Steunbeertje, Ik heb zelf geen kinderen, maar als ik voorlees of we krijgen bezoek van kleintjes dan vind ik dat verschrikkelijk leuk en stort me erin met mijn hele hart, maar daarna ben ik echt total loss. In de kinderbescherming werkte ik met pubers. Geen probleem, maar soms moesten we invallen in de groep van de kleine kinderen .... je kon me wegdragen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Originally posted by: neeltje58ja dat heb ik ookvinden ze het maar raar dat ik geen wijntje mee drinkwat ongezelligquote> Nichtje van mij is met een behoorlijk streng dieet bezig, ze is dan ook al 35 kilo afgevallen.Zij loopt tegen dezelfde dingen aan als wij stoppers."A joh, maakt het uit. Het is feest doe niet zo ongezellig."Gevolg is dat ze zich nu heel schuldig voelt dat ze zich heeft laten overhalen.En geloof het of niet maar ook voor haar is het dan het begin van het einde. Door het schuld gevoel......................JWWEn dat alleen maar omdat ze anders niet "gezellig" was.Wat een disrespect richting haar en de opgave waar ze aan begonnen is, bah wat heb je toch een stomme mensen rond lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Lytse, Ja die kleintjes die halen echt alle energie uit je Maar het is ook zoooooo leuk. Elke keer neem ik me voor om de leuke dingen op te schrijven, maar tegen de tijd dat dat dan even kan ben ik zelf helemaal op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Ga morgenochtend wel even met LATex naar de rommelmarkt. Kleinkinderen zitten daar. Dochter had haar hele huiskamer vol staan met rotzooi. Mensen, wat hebben die veel te sjouwen morgen. Neee, laat me ook niet verleiden tot drinken. Sommige lopen s'morgens vroeg al met glazen bier over straat. Nee hoor, laten we maar gewoon doen, doen we al gek genoeg:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Heerlijk, kleinkinderen. Heb vanochtend, verstoppertje met ze gespeeld En een half boek oud Hollandse liedjes met ze gezongen. Ben gelukkig nog niet zo snel total-loss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Mensen, ik meld me af voor vandaag, ben zo verschrikkelijk moe. Het gaat niet zo lekker met mij de laatste dagen. Het werk vergt erg veel van mij, ben altijd maar zo moe en het duurt allemaal zo lang. Heb soms het idee dat ik nooit meer energie krijg. Heb ook wat foutjes gemaakt op het werk, niemand was boos maar ik wel, ik ben het niet van mezelf gewend. Wat is er toch met me? Prakkizeer ook zoveel. Ik weet het even niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Originally posted by: EmmaroosMensen, ik meld me af voor vandaag, ben zo verschrikkelijk moe.Het gaat niet zo lekker met mij de laatste dagen.Het werk vergt erg veel van mij, ben altijd maar zo moe en het duurt allemaal zo lang.Heb soms het idee dat ik nooit meer energie krijg.Heb ook wat foutjes gemaakt op het werk, niemand was boos maar ik wel, ik ben het niet van mezelf gewend.Wat is er toch met me? Prakkizeer ook zoveel.Ik weet het even niet.quote> Ik denk dat je vergeet dat je iets wat je in al die jaren hebt opgebouwd (lees: afgebroken) niet zomaar even weer terug hebt.Gun jezelf de tijd en wil niet te snel(dat is het advies wat mij gegeven is en ik merk dat ik er zo meer berusting in heb als iets me niet lukt wat ik "vroeger" wel gewoon even kon doen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden