Spring naar bijdragen

Zondag 29 april 2012

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 255
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Hannah1
... én een broodje braadworst:P
Die zal er ongetwijfeld wel weer aan de andere kant uitkomen als ik er in bijt.

quote>

Dat is de normale peristaltieke gang van zaken hoor. Of je moet de racekak b'doelen. :P
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als bovenstaande jou bekend is Gunn dan kan ik dit: 'Echter, redding is nooit zeker. Dat vind 'k 't vervelende van God. Altijd maar dat wijsvingertje en nooit eens een schouderklopje. Je weet wanneer je kwaad doet, maar wanneer je goed doet is er nooit eens een bevestiging van 'Boven'. Met alle onzekerheid van dien. En ja, dan ligt een and're vorm van 'spiritualiteit' op de loer...' niet begrijpe van jou.

Misschien toch nog maar een keertje extra lezen dan .... en proberen het 'mooie' te zien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi Joop, zag ik nou bij jou ook dat vingertje of komt het omdat ik een beetje kippig ben ? ;)

Maar je hebt gelijk hoor.... als je goed leest kun je in de bijbel heel veel liefde vinden.

En ik vind het zo jammer dag Gunn nou net altijd de strenge stukken er uit pikt.... das helegaar de bedoeling niet...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Yvonne,

Jezus gebied ons ''Volmaakt te zijn gelijk de Vader'' (Matteüs 5:48). Da's onmogelijk! 't is bijna sadistisch om dat van een sterf'lijk onvolmaakt mens te verlangen. 't is een prachtige rede en Jezus was een bijzonder mens, maar... 't blijft iets van lang vervlogen tijden. De Bijbel troost me alleen niet meer. 't is eerder een last voor me geworden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

Ik ben weer thuis. Goed uitgezweet en al... Intense ervaring. Vooral de eerste ronde in de zweethut was heftig. De tweede ging goed.

Droog doorgekomen. Ook geen slok genomen uit een fles wijn die aangeboden werd bij het sluitingsritueel.

Gestopt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi gestopt, weer een mijlpaal dus. Petje af hoor.

Gunn, je hebt er ooit wel eens iets over gezegd.

En ik denk ook wel te begrijpen dat je, als je heel lang met hel en verdoemenis bent gedreigd om het maar zo te zeggen, dat je dan een 'zwartkijker' wordt vanzelf.

Maar inmiddels ben je hartstikke volgwassen... en kun je toch de boel gaan 'herwaarderen' ?

Dat is iets wat jij zelf bepaalt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Yvonne
Hihi... geen idee Gunn.
Maar je kunt het toch altijd opleuken met wat verse groente die je roerbakt?
Gebakken eitje erbij, wat pindasaus... en je hebt een godenmaal...
Tafel gezellig dekken, servetje, karaf met water.
Eet smakelijk :present:quote>

Je weet 't verdullemes smaak'lijk neer te zetten, Vonneke. Een eenvoudige komkommer-tomaten salade is wat 'k er bij ga serveren en dat is 't. Ja, dat is 't!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...