Hanneke Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Gunn, God heeft geen opgeheven vingertje.Dat hebben de mensen. Hij is barmhartig. Hij vraagt van ons niet dat we volmaakt zijn. Alleen dat we ons best doen. Heb nog niet alles gelezen van vandaag. Zal zien wat je eerder geschreven hebt. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 0 - 1 Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Kom je wel mijn virus brengen, heb je totaal geen zin in drank:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Originally posted by: SuikertjeKom je wel mijn virus brengen, heb je totaal geen zin in drank:)quote> Buikgriep? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Nee gelukkig niet, kan nog wel eten, maar lig bijna hele dag in bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Originally posted by: Hannah1... én een broodje braadworst:PDie zal er ongetwijfeld wel weer aan de andere kant uitkomen als ik er in bijt.quote> Dat is de normale peristaltieke gang van zaken hoor. Of je moet de racekak b'doelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 @Hannah1, Oh juist, lol! Sufferd die 'k ben! Alhoewel... 'k heb begrepen dat ze op zulke markten 't niet al te nauw nemen wat hygiëne betreft. Seit vernünftig, Hannah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Originally posted by: jopieik zou het fijn vindenals jullie dit zouden lezenik wil het graag delen!bergredequote> Die is mij welbekend, Jopie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Als bovenstaande jou bekend is Gunn dan kan ik dit: 'Echter, redding is nooit zeker. Dat vind 'k 't vervelende van God. Altijd maar dat wijsvingertje en nooit eens een schouderklopje. Je weet wanneer je kwaad doet, maar wanneer je goed doet is er nooit eens een bevestiging van 'Boven'. Met alle onzekerheid van dien. En ja, dan ligt een and're vorm van 'spiritualiteit' op de loer...' niet begrijpe van jou. Misschien toch nog maar een keertje extra lezen dan .... en proberen het 'mooie' te zien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Hihi Joop, zag ik nou bij jou ook dat vingertje of komt het omdat ik een beetje kippig ben ? Maar je hebt gelijk hoor.... als je goed leest kun je in de bijbel heel veel liefde vinden. En ik vind het zo jammer dag Gunn nou net altijd de strenge stukken er uit pikt.... das helegaar de bedoeling niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Ik zie mijn naamgenoot trouwens ook weer ingelogd. Yvonnehappy..... ik zie je vaker hier, maar lees eigenlijk zelden of nooit iets van je. Hoe gaat het nu?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 @Yvonne, Jezus gebied ons ''Volmaakt te zijn gelijk de Vader'' (Matteüs 5:48). Da's onmogelijk! 't is bijna sadistisch om dat van een sterf'lijk onvolmaakt mens te verlangen. 't is een prachtige rede en Jezus was een bijzonder mens, maar... 't blijft iets van lang vervlogen tijden. De Bijbel troost me alleen niet meer. 't is eerder een last voor me geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Goedemiddag, Ik ben weer thuis. Goed uitgezweet en al... Intense ervaring. Vooral de eerste ronde in de zweethut was heftig. De tweede ging goed. Droog doorgekomen. Ook geen slok genomen uit een fles wijn die aangeboden werd bij het sluitingsritueel. Gestopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Zie je Gunn.... je pikt er telkens het 'strenge' uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Originally posted by: YvonneZie je Gunn.... je pikt er telkens het 'strenge' uitquote> Als je mijn achtergrond kent, zou je me beter begrijpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 De Bijbel zou een eenduidige boodschap moeten hebben. Echter, 't is voor ieder denkbare interpretatie vatbaar. Neen, 't overtuigt mij niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 God, en een dorst dat 'k hier van krijg...! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Mooi gestopt, weer een mijlpaal dus. Petje af hoor. Gunn, je hebt er ooit wel eens iets over gezegd. En ik denk ook wel te begrijpen dat je, als je heel lang met hel en verdoemenis bent gedreigd om het maar zo te zeggen, dat je dan een 'zwartkijker' wordt vanzelf. Maar inmiddels ben je hartstikke volgwassen... en kun je toch de boel gaan 'herwaarderen' ? Dat is iets wat jij zelf bepaalt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Originally posted by: GunnGod, en een dorst dat 'k hier van krijg...!quote> De kraan is geduldig zou mijn moeder zeggen Gunn:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Shhhhht... zachtjes hoor ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Vraagje. 'k heb ooit een blik met nasi gekocht voor m'n Food Storage. Is dat lekker? 'k heb geen zin om te koken, en dit wil 'k wel eens proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Hihi... geen idee Gunn. Maar je kunt het toch altijd opleuken met wat verse groente die je roerbakt? Gebakken eitje erbij, wat pindasaus... en je hebt een godenmaal... Tafel gezellig dekken, servetje, karaf met water. Eet smakelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Originally posted by: YvonneHihi... geen idee Gunn. Maar je kunt het toch altijd opleuken met wat verse groente die je roerbakt? Gebakken eitje erbij, wat pindasaus... en je hebt een godenmaal... Tafel gezellig dekken, servetje, karaf met water. Eet smakelijk quote> Je weet 't verdullemes smaak'lijk neer te zetten, Vonneke. Een eenvoudige komkommer-tomaten salade is wat 'k er bij ga serveren en dat is 't. Ja, dat is 't! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Honey!!!...I am Home!!!!! :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Originally posted by: LenieHoney!!!...I am Home!!!!! :D quote> nu pas?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden