Emmaroos Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Goedemorgen, lieve allemaal Als ik de vogels zo hoor, wordt het vandaag een prachtige dag. Koffie staat klaar en ontbijt ook. Fijne dag allemaal en tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Goedemorgen Emma, lekker bakje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Heey goedemorgen Yvonne, OOk alweer vroeg op, zie ik. Lekker geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Heerlijk geslapen Emma, had geloof ik nog wel even willen slapen, maar ja, de wekker is de baas he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Goedemorgen Emma en Yvonne, het is weer vroeg dag voor ons. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Goedemorgen ook, Albertina Jazeker is het vroeg dag maar de ochtenstond....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 En Suiker, jij ook goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Goedemorgen Roos, Yvonne en Albertina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Goedemorgen Suiker en ook Madelief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Goedemorgen Emma,Von,Tina en Suikertje Ook voor alle laterkomers. Lekker een bakkie. Het is hier nog muisstil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Nou, het ontbijtje zit er weer in. Nu douchen en dan weg. Allemaal een fijne dag hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Zat net nog even terug te lezen.... tante Spike... leuk van harte hoor. Overigens ook goede morgen uiteraard voor Suiker, madelief en tina ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Tante Spike! Gefeliciteerd! Toch een zondagskindje? Emma, werkse hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Emma, lekker werken... Ik duik ook de douche in... hoogste tijd voor deze dame.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Spike, van harte met je zondagskind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Von, ik las op het andere draadje dat je gaat stoppen met roken vandaag. Heel veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Goedemorgen allen, hier wakker door de vrolijke volgels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 goede morgen frummels. spike van harte met je suikertante worden. en yvonne stopt vandaag weer met roken........ heel veel succes. je weet wat je te wachten staat. dat wordt weer sporten op zondag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Goedemorgen freggeltjes Waar zitten die dierenliefhebbers hier?? Waar zit jullie verstand??!!!?? De kat heeft al twee keer op mijn bed gescheten (grote boodschap gedaan) en jankt me twee keer per nacht wakker! Net nu ik niet meer moet opstaan om te gaan plassen. Als jullie één van dezer dagen een kat zien vliegen is het die van mij. Vangen zeg ik dan maar Spike tante?? Oooooooooeeeee leuk! Gefeliciteerd Begint maar al te sparen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Von stoppen met roken? How johm! Gaat je helemaal lukken muisje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 En nu zien jullie mijn achterste Laters kom es bij mama lief klein poesje...kom dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 fleurtje als je wat liever voor de kat zou zijn doet ie ook geen behoefte op je bed zal wel lekker geroken hebben of ben je toevallig verkouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Hannah, whatever. Vreselijk Igor. En zag het ook maar pas net voor ik naar bed ging. Heintje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Fleur, getsie!!! Zet de kattenbak s'nachts in je slaapkamer, misschien dat dat helpt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden