Lytse Geplaatst 6 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2012 Dag allemaal, Na de Miljoenenjacht (finalist heeft 811.000 euro gewonnen!) weer terug op het forum. Wat een geld en die mensen gokken of het geld is van Monopoly! Ik ga zo ook slapen, dus alvast welterusten aan iedereen. Mocht iemand het dagpact openen morgen, wil hij/zij mij er dan op zetten a.u.b. Wanneer zou AR eigenlijk terugkomen uit Frankrijk. Hij wist het toen nog niet. Veel liefs voor de nachtploeg en voor iedereen lekker slapen en morgen gezond weer op. Ik ben het weekend goed doorgekomen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2012 Hoi Henkie, Fantastisch kerel. Drie jaar neergezet. U bent een superkanjer. Een groet, ook aan J. Hoop dat de liefde nog goed gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2012 slaap lekker Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2012 Dank voor de roos Spike Goed te horen dat alles goed is gegaan dit weekend Lytse! Wow! 3 jaar. Henk TOP! Mooi Gunn, heel mooi slaap lekker allemaal laterszzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2012 Fijn dat je het weekend goed doorkwam Lytse. Goh, aan die jacht wil ook wel eens meedoen! Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2012 wat zou je ermee doen jen? Zo'n joekel van een bedrag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2012 Reizen, jane. En een poetsvrouw nemen. En mijn huis renoveren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2012 oh ja, dan heb je idd wel wat pecunia nodig dus dan kun je winnen mits je meedoet:) is geloof een van de slogans ik ga uitloggen, nog even lezen en kijken of ik wat slaap in kan halen 2 x achter elkaar pas na 3 uur gaan slapen breekt me aardig op nu en de wekker gaat morgen gewoon af om 7.30 u welterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2012 Morgen werken jane? Slaap ze. Ik ga dromen van erg veel pecunia geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2012 Ha en overleefd zonder kalmeerpil Smikkie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2012 Mijn dag was wel goed. Eindelijk nog eens gestudeerd, en ook een lange wandeling met de hond gemaakt. Wel een kleine pokerverslaving momenteel haha. Tof dat je geen last had van je hoogtevrees. Mooi uitzicht wellicht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2012 Leuk he dat gokken haha. Ik doe het wel online zonder geld, dus redelijk onschuldig allemaal. Maar zo blij als ik in de derde ronde van een toernooi geraak haha. Ik denk dat het door het studeren komt: een beetje ontladen. Tsja mijn vader, in hoeverre kan ik dat hier zeggen... We proberen hem het leven zo aangenaam mogelijk te maken. Zo jammer dat moeder niet meer leeft... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Yep maar ik ben een defensieve speler in feite. Af en toe bluf ik wel hoor Eén keer heb ik gewonnen ja, tof he? Haha in feite erg kinderachtig. Nee diep ga ik er niet op in, want het is toch een beetje privé ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden