Diesel Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 moggeuh frutzels, hoop dat het weer een lekkere dag wordt en olgende week eindelijk is het dan ijsheiligen geweest :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 goede morgen diesel en de rest van de frummels die nog wakker moeten worden. diesel had je koffie??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 tjah valt ook nie mee, na een avondje stappen en dan bij thuiskomst een ei willen bakken en ze staan nie waar ze altijd stonden......en je kwam toch al nie vaak in .....de k euh k keuken jh dat was ut :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Hey Draak mag inderdaad hopen dat het een lekkere dag wordt qua werken dan hè veel buiten zal ik niet vertoeven dan maar voor jullie hoop ik dat de zon vandaag gaat schijnen hier regen en regenpak zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Iggy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Iggy (dubbel gemeend zoals je ziet haha) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 ha een goeie moggeuh Igor, tuurlijk is er koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 moggeuh ook Sha, ach nou wees dan maar blij dat je binnen moet werken, maar zou toch overal droog blijven vandaag dacht ik. Maar Igor ik eerst geleerd koffie te zetten en dan pas hier kijken en evt dagdraadje openen, durf ik nie zonder dah de koffie klaar is ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Goedemorgen, Suiker, wat een laffe daad. Ik hoop dat je de moed niet teveel laat zakken. Je Pc is voor jou ook een contact met de buitenwerld. Sterkte joh!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Trouwens Draak, ik heb nog nooit Bea gezien bij Paleis Soestdijk alleen maar bezoekers volgens mij is ze daar bijna nooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Mooi , doe mij dan maar een lekker bakkie Diesel. Goeiemorgen overigens Sha, Diesel en Igor.. Eerst even rommelen hier hoor, ben met een minuut of tien weer terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 En ook goeiemorgen Tina natuurlijk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Suikertje sterkte inderdaad een laffe daad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Morgen luitjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Ook goedemorgen Tina en Vonneke Dagpact Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 sha alles oke? suikertje balen joh , ik vindt zoiets zo ontzettend flauw. was het een van je huisgenoten denk je? nou kop op, hopelijk ben je er voor verzekert en anders waarschijnlijk de 'eigenaar' van de woning. beetje slappe koffie diesel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Tjah en dat terwijl ikzelf eigenlijk altijd (thuis dan) cappuccino (uit een blikkie) drink. Kan je nagaan hoe de sociale druk is hier om koffie klaar te hebben ;-) Of was het de barkeepeer in me ;-) Of probeer ik de dag gewoon aardig te beginnen, ken allemaal zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Buiten de verzekering lijkt het mij ook heel vervelend, alles wordt op de PC gedaan. Dus je bent ook nog eens extra onthand, alle gegevens enz enz. En het idee dat er wellicht één van je huisgenoten je wellicht besteelt is helemaal gruwelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Ja hoor Iggy, alles gaat goed zelfs als het niet goed gaat beetje drukke week voor de boeg de week is eigenlijk al om als ik in mijn agenda kijk veel werken en allerlei verjaardagen tussendoor en voorbereidingen voor zaterdag als zoon zijn 16e verjaardag thuis komt vieren nu maar hopen dat hij morgen zijn kado leuk vindt hij is zo bang dat hij het niet leuk zal vinden (eigen graffitidoek spuiten) dan nog geen nood...ga ik het zelf doen en verzin wel wat anders voor hem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 en nu verder klaar maken voor het werk het is bewonersvakantie van de 28 zijn er 8 op vakantie scheelt toch weer 4 per unit misschien iets eerder klaar vandaag voor de koffie luitjes fijne dag maak er iets moois van ik ben weg...........................zoefffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 knorrepot alles oke??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Ik ook nie hoor Sha en heb dan ook een kwart eeuw in durp ernaast gewoond, maar dacht dat zij er toch nie woonde, is toch museum geworden ofzo, sinds ik natuurlijk uit de buurt ben weggegaan he. Want vroeger kwam Bea na avondje doorzakken nog wel eens langs en bakte soms eitje voor haar. Ja is een lekker leuk mens die Bea van de Bakker ut Soest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Nou, zal ik dan maar even een pot verse koffie zetten? Diesel, lief bedoeld en hogelijkst gewaardeerd , maar tis inderdaad een beetje slap... Sha, werk ze, hij vindt het vast een ongelooflijk stoer kado hoor. ... W.b. Suiker... ff teruglezen dus.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Hihi.... Bea van de Bakker of Bea van 'ons' .... die heeft trouwens op Drakenstein gewoond toen ze 'het huis' uit ging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 *pakt ) buiman voor de koffie sterker te maken ;-) Vonnn zr peste me ;-) LOL Suiker pc kwijt ??? goh joh sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden