Jen Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Je leest ook tussen de regels door hoe graag ze hem zag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 en nu ga ik mijn bed in geeeuuuwww slaap lekker allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Dank voor de tip Coco en ik heb het zo niet ingeschat dat het zo kan overkomen. Ik haal het weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 oh ja suikertje geen haar op m'n hoofd heeft gedacht dat je gedronken had hoor ik heb ook net een nieuwe telefoon je wilt niet weten wat een rare teksten ik nu maak, zal nog wel wennen, hoop ik ik begreep je posting gewoon niet niet meer en niet minder tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Ok Em, haal ik mijn bericht ook weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 en gone... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Suikertje had het over mij, Coco. Ik zei, slaap eerst je roes uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Ben trouwens blij dat er op dit tijdstip niet veel mensen ingelogd stonden want ik voel me wel bezwaard over dat stukje nu. Ik kan ook zo'n muts zijn soms, echt een hele grote muts. Nou ja, tis gebeurd, nik meer aan te doen en het is nu weg. Ik kan trouwens niet op bed komen, zit te zwijmelen op zulks mooie muziek. Op 192 TV. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Net naar mijn soap gekeken, nu nog even babbelen met het lief. Op dat andere forum ga ik ook nog eens kijken. @Emmaroos, het stukje was natuurlijk wel anoniem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Dat wel inderdaad maar het kan ook pijn doen natuurlijk ivm herkenbaar gedrag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Nu ga ik toch maar eens naar bed, het is ongelofelijk laat voor mijn doen maar vind het ook heerlijk om het weer eens laat gemaakt te hebben. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Tot morgen, slaapwel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden