Gast Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Originally posted by: JaapHoe schoner het volk. Daar ben ik dan.quote> ging hieromben ik schoner19:00 gedoucht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Vleit u zich maar heerlijk in bed bol, En niet aan de huisarts denken hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Inderdaad coco Geen afdoend alternatief. Toch maar aan het water hier. Hier kriebelt ie niet Jaap. Nog niet Ik en wormpie kruipen ook eens onder de dekens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Originally posted by: GunnHoe later op de avond...Nou, dat gezegde kunnen we ook wel over de boeg gooien.quote> Hoe bedoel je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Dat hangt er van af wat je allemaal uitgespookt hebt, Coco. Ik niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 ik ook niet (emoticon engeltje kan ik niet vinden...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Ik denk dat we een stel viespeuken zijn Emma. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Originally posted by: Emmaroos Originally posted by: GunnHoe later op de avond...Nou, dat gezegde kunnen we ook wel over de boeg gooien.quote> Hoe bedoel je!quote> Lieverd, je bent toch niet achterlijk! Zie eens hoe liederlijk c.q. zedenloos d'opmerkingen worden! 't valt me nog mee dat Tactive nog niet van zich heeft laten horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Dat vindt Tactive niet zo erg. Beter dat dan bepaalde woorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 ja want jij zag het aankomen toch Hannah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Even een testje: Wat zie je hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Originally posted by: JaapEven een testje:Wat zie je hier?quote> Jij... Jij, met je vieze plaatjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Niets wat mij interesseert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Dat is nou eenmaal wat je wil zien Gunn. Ik zag gewoon een lamp, direct al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Originally posted by: JaapDat is nou eenmaal wat je wil zien Gunn. Ik zag gewoon een lamp, direct al.quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Originally posted by: Hannah1oh ja wat dan wijffie?quote> daar ben ik ook erg benieuwd naar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Het is inderdaad een lamp. Net als dat plaatje van die oude en jonge vrouw. Was die niet van Sigmund Freud? Ik moet toegeven dat ik eerst die vrouw met die string zag. Dirty mind?:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Originally posted by: JaapDat is nou eenmaal wat je wil zien Gunn. Ik zag gewoon een lamp, direct al.quote> Heilig boontje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 ja en zo zijn er nog veel meer van dat soort psychologische spelletjes wel grappig en wat zegt het dan ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Originally posted by: Hannah1 Originally posted by: Coco Originally posted by: Hannah1oh ja wat dan wijffie?quote> daar ben ik ook erg benieuwd naar?quote> Had je per ongeluk de naam van die chinees vermeldt?quote> nee.. volgens mij was het een dierenspeciaalzaakohw mag ook niet! :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Welke toren staat schever? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 goedenavond allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Originally posted by: JaapWelke toren staat schever?quote> 'k zou denken 't rechtse plaatje, maar er zal wel een contra-indicatie zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 allebei even scheef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 hoi johan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden