bolletje Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Geplaatst 9 mei 2012 Mensen ik ga afsluiten, ben een beetje moe en dan word ik vaak melig. Gaan jullie nog maar ff lekker door met geintjes maken, want dat moet ook kunnen. Voor iedereen die dadelijk slapen gaat, een dikke nacht:sun: en tot morgen weer. Doeiiiiii:lips:
fleurtje Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Geplaatst 9 mei 2012 Hoe later op de avond....hoe ....gadver!!! De kat likt aan mijne suikerwafel!! Se hé
fleurtje Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Geplaatst 9 mei 2012 Fleur vraagt zich af hoe kat zou smaken Al dan niet met wat cola
Gunn Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Geplaatst 9 mei 2012 Originally posted by: JaapZo'n worm, kriebelt dat niet?quote> Als 'ie honger heeft, kietelt 'ie m'n huig...
Jaap Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Geplaatst 9 mei 2012 Vleit u zich maar heerlijk in bed bol, En niet aan de huisarts denken hè.
fleurtje Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Geplaatst 9 mei 2012 Inderdaad coco Geen afdoend alternatief. Toch maar aan het water hier. Hier kriebelt ie niet Jaap. Nog niet Ik en wormpie kruipen ook eens onder de dekens.
Emmaroos Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Geplaatst 9 mei 2012 Originally posted by: GunnHoe later op de avond...Nou, dat gezegde kunnen we ook wel over de boeg gooien.quote> Hoe bedoel je!
Jaap Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Geplaatst 9 mei 2012 Dat hangt er van af wat je allemaal uitgespookt hebt, Coco. Ik niets.
Gunn Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Geplaatst 9 mei 2012 Originally posted by: Emmaroos Originally posted by: GunnHoe later op de avond...Nou, dat gezegde kunnen we ook wel over de boeg gooien.quote> Hoe bedoel je!quote> Lieverd, je bent toch niet achterlijk! Zie eens hoe liederlijk c.q. zedenloos d'opmerkingen worden! 't valt me nog mee dat Tactive nog niet van zich heeft laten horen.
Emmaroos Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Geplaatst 9 mei 2012 Dat vindt Tactive niet zo erg. Beter dat dan bepaalde woorden.
Gunn Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Geplaatst 9 mei 2012 Originally posted by: JaapEven een testje:Wat zie je hier?quote> Jij... Jij, met je vieze plaatjes!
Jaap Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Geplaatst 9 mei 2012 Dat is nou eenmaal wat je wil zien Gunn. Ik zag gewoon een lamp, direct al.
Gunn Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Geplaatst 9 mei 2012 Originally posted by: JaapDat is nou eenmaal wat je wil zien Gunn. Ik zag gewoon een lamp, direct al.quote>
Emmaroos Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Geplaatst 9 mei 2012 Het is inderdaad een lamp. Net als dat plaatje van die oude en jonge vrouw. Was die niet van Sigmund Freud? Ik moet toegeven dat ik eerst die vrouw met die string zag. Dirty mind?:$
Emmaroos Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Geplaatst 9 mei 2012 Originally posted by: JaapDat is nou eenmaal wat je wil zien Gunn. Ik zag gewoon een lamp, direct al.quote> Heilig boontje:D
Gunn Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Geplaatst 9 mei 2012 Originally posted by: JaapWelke toren staat schever?quote> 'k zou denken 't rechtse plaatje, maar er zal wel een contra-indicatie zijn.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden