Jootje Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 mag ik mee akelei, heb behoefte aan een loopje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Ook niet verkeerd hoor Leen. Brood. Als het maar geen witbrood is want daar zit niet zo veel in. Brood met gebakken lever en uitjes. en dan maar soppen mmmmmmm Frodo daar ben ik heel benieuwd naar. Zeker als het in de stijl van Lord of the Ring is. Kun je dat ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 er zit hier iemand heel lief te gluren... die heeft ook vast trek..hahaha http://i20.photobucket.com/alb.../dari11/kippetje-1.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Voor het donker weer thuis zijn he Akkie? Leen schreef jij nu dat je vandaag twee zorgkindjes kreeg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 nee geen wit brood, daar houd ik niet van. gezellig Gunn!!! ik moet nog wennen aan het vele alleen zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 ja Leen maar als je eenmaal gewend bent, wil je niet anders meer hoor. Geloof me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 ja Bol....krijg 2 zwabbertjes te logeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 leuke,lieve foto lenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 ja wat een drol he Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Hoelang blijven ze Leen? en zijn het hondjes of ook katten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 2 hondjes... shitzu's ze blijven een week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 kunnen ze dan met de poes overweg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 ja ze kennen elkaar. het enige jammere is dat die tut van mij eergisteren loops is geworden..maarja die gaat toch de bench in als ik weg ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Hoi allemaal:heart: Leuke foto Lenie. Ik ga broodjes haring eten. Maar zag net lever met uitjes staan en daar heb ik ook wel zin in. Misschien ga ik dat zo nog wel halen voor later op de avond, lekker tijdens hollands got talent ben best wel moe nu maar ga lekker bankhangen en tv kijken. Fijne avond nog en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 hier waren ze nog pup, toen had ik ze 2 dagen te logeren http://i20.photobucket.com/albums/b212/dari11/103.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 hannah:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 wat een schatjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 wat kan dwars door de bench gaten heen Hannah? ooh viespeuk:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 hahaha, nee Hannah...er zit een deur tussen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 leuk hé Leen als ze zo klein zijn. Erg mooie pups trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 ja ze zijn geweldig...druktemakers...haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 oh lenie ga je voor die poes dan niet even een kipfileetje bakken? kun je er zelf ook een nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 pffft ik heb de haren nog overeind staan. dacht ik toch dat er een grote vent achter me stond in de gang.......... was het babbel die een grote luidde boer liet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 whatskebeurd??? Babbel???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Ik ga nog even naar de winkel voor lever en ui. De haringen zitten er al in. en dan ga `k tv kijken tot morgen fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden