Jen Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 is wel waar Diesel, maar toch... Tiens, ook hier piept er een zonnetje nu. Straks misschien nog buiten studeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Ik woon echt aan de verkeerde kant. Pijpestelen en niets anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Oehh, arme Tina. Ik heb gisteren en eergisteren aan het eind van de dag nog heerlijk buiten kunnen zitten.. Gistermiddag hard aan het werk in de tuin geweest. Mag dus absoluut niet klagen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Oh, wat vervelend Hannah. Moederdag, ook dat nog. Ga ja naar je moeder of komt ze bij jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 hahaha, dan is het een soort van kinderdag. Lekker hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 ik heb geen moeder en geen kinderen dus het zal een gewoon dagje worden hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Goedemorgen, waarde leden van het langslapersforum, Hierbij de meest ultieme wake-up-erlebnis die jullie jezelf kunnen wensen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Ook goeiemorgen Hannah. Klinkt echt niet lekker. Hoop dat je toch een beetje opknapt als je nu nog een uurtje terug het bed in kruipt. Klinkt lekker die pizza en dat sorbet... maar inderdaad.... is dat JOUW wensmenu of dat van het kroost? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Originally posted by: Hannah1Potdorie, je hebt nog gelijk ook.Eigenlijk zouden hun mijn lievelings eten moeten gaan maken....quote> Jaaaaa, dat bedoel ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Jen, iedereen heeft een moeder. Mijn moeder leeft helaas niet meer. Wij deden er eigenlijk nooit aan, mijn moeder was jarig rond moederdag en mijn vaders verjaardag valt rond vaderdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Trouwens, wel heel gek, heb het gevoel dat ik jullie berichtjs met vertraging hier binnen krijg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Bij mij gaat het ook erg traag Von. Ik heb al een keer opnieuw opgestart maar daar ligt het niet aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Klopt Albertina, ik drukte me een beetje raar uit. Ik kocht altijd bloemen vroeger... En voor mij wordt het rustig wakkeren, Marc. http://www.youtube.com/watch?v=GUKRBeG-sGQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Dat hadden ze dan mooi uitgemikt Tina ( of eigenlijk HUN ouders dan ) .... Marc... WIJ zijn niet van het langslapersforum hoor...dat zijn 'hullie' maar hullie horen en lezen jou nog nieg want zij slapen nog dus . Ook goeiemorgen overigens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Oh Hannah.... das juist zo heerlijk die 'trekboel' ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Héél vroeger, toen mijn oma nog leefde, moesten wij mee op moederdag bezoek. Vreselijk vond ik dat, het was mijn moeder niet en om heel eerlijk te zijn vind ik het ook onzin. Het is voor de commercie, meer niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Héérlijk, zo'n dradige pizza. Hoe meer ...... hoe lekkerder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Da's natuurlijk waar albertina, maar ach, mijn moeder was blij met haar bloemen. Nieuw onderschrift? Mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Jen, dat staat er al een tijdje hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Hihi Hannah, ik hou al op en ga wel met mijn rug naar jou toe zitten eten ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Hannah, wellicht doe je ze er beide een plezier mee. Oma en de kinderen, laat ze lekker thuis joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Lui, ik ga er vandoor, boodschappen doen (in het zonnetje:rose:) In de tuin werken. En lekker rommelen. IK hoop dat Hannah opknapt... Hoop dat jullie allemaal een fijne zaterdag hebben. Misschien kom ik straks nog wel even binnenzeilen,. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Oh klaag, oh wee! Ik begrijp het. Leuk is anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Von, Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Weer terug, nog steeds lekker hier, Hannah waar zie je dan zwarte vlekken, das meesta nie goei hoor, alhoewel ik zag net me shirts die ik in was majien deed pff hard gewerkt in de tuin hier ook ;-) zwarte vlekken overal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden