Jaap Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Ik ga ook even, hier geen zon. Maar even wat buitenlucht kan geen kwaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
shoegal Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 shahire, Dat is zo inderdaad.. Hoop dat ik deze keer mn vrienden en familie boven de drank verkies. en dat zal me wel lukken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Nou, we hoeven de tuin voorlopig niet te sproeien. En ik hoef ook geen nieuwe planten te halen. Er is een nieuwe distelsoort aan komen waaien. Een reuzensoort die ik ineens overal bovenuit zie steken. En brandnetels. Tsja, kan weinig doen met die regen he. Er is veel verwijderd aan berichten heb ik het idee. Zo is het niet te volgen en lijkt er weinig aan de hand. Sommige reacties slaan nergens meer op. Spike, zwijgen is zeker niet altijd instemmen of meesmullen. Japie zomaar voor jou Het is wel lekker weer om thuis te hangen. Zat al een beetje te dutten boven de ipad :$ Nou ja was er vanmorgen al vroeg uit en al gewerkt en zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 ach Jaap zulke mensen zijn idd heel erg, lekker nix van an trekken hebben denk ik ook geen poot om op te staan. Of ze moete al kotsend over hun reling vallen en op jullie dak terecht komen ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 15 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Hilarisch liedje, Fleur Hoewel 'Mé de waven niks as last' me toch nog nét iets Antwerpser lijkt, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 middag mensen.. gister avond zijn dan eindelijk die 2 dreumesen gebracht. wat een geweldige hondjes....al is het wel even klungelen met uitlaten nu ..4 honden hihi maar o zo leuk! niks terug gelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Ha Lenie hoest met u, 2 puppelz erbij ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 helemaal leuk.... ze zijn inmiddels al wat ouder. druk druk druk...maar zo leuk. een kluwen van riemen met uitlaten. ik kan wel een pension beginnen...haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 http://i20.photobucket.com/alb...12/dari11/IMAG0060.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 ja zal je wel bijna een dagtaak dan aan hebben dan, lift zal dan overuren draaien ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Ja leuk als jij pension begint dan kunnen wij ons Rapalje ook brengen ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 valt mee... 3x per dag. het zijn me er toch clowns... vooral die rood/witte..."de baby" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 breng maar hoor...wanneer? (weet niet eens wie of wat het is hahaha) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Ach ons Rapalje zijn er 6, papa mama en 4 puppies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 past toch wel in me flatje? ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 kom even binnen vallen. en ja ik lees wel vaker mee. ik heb zaterdag geslaapwandeld. droomde dat ik door een luik viel. het was dus de trap, ben mega bont en blauw overal, knuizingen. Heeft iemand hier ervaring mee? Komt het door te diep slapen. en nee had 1 glaasje wijn op en niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 ach op die foto zien ze er best rustige uit :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 welke foto? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 heb het over jou honden he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Originally posted by: anderskom even binnen vallen. en ja ik lees wel vaker mee.ik heb zaterdag geslaapwandeld. droomde dat ik door een luik viel. het was dus de trap, ben mega bont en blauw overal, knuizingen. Heeft iemand hier ervaring mee? Komt het door te diep slapen. en nee had 1 glaasje wijn op en niet meer.quote> oeh auw....nee geen ervaring mee.wel met praten in de slaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 ja maar passen niet in onze auto en dan hebben we nog wel een volvo station. misschien met aanhanger erbij ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 whahaha..... ( mag ik een fotoootje zien?...desnoods prive?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 ja idd over mijn honden, maar over de foto die jij net plaatste. pff Anders nee geen ervaring mee, lijkt me nix. Maatje vroeger van mij wel eens betrapt met schaatsen om en die wou gaan schaatsen midden in de zomer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 ik heb geen foto's op deze pjoeter helaas, me oude met fotoos erop komt hopenlijk snel weer "thuis" . Ik zal eens kijken of ik foto kan maken en dan hoe ik die kan doorsturen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Anders heb je dat wel eens vaker gehad dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden