Lenie Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 mijn wiege was Utrechtse dwars straat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Nogmaals succes Smikkie en tot wederhoren, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Originally posted by: SmikkieIk heb geen ban hoor!En nee ik had/heb ook niet gedronken.Neem wel wat afstand, dat is beter voor mij!Ja, had beter niet kunnen posten, maar goed, achteraf praten is altijd gemakkelijk.Hou jullie goed, de strijd blijft voor velen hetzelfde, daar wens ik iedereen suc6 en sterkte bij.quote> Breekt mijn klomp!Ik kreeg onlangs nog een ban van een week omdat ik op iets reageerde dat niet naar de zin was van Tactive Niet dat ik je een ban wens, dat staat er los van..... maar ....euhmm...klopt dan toch iets niet...Subjectief dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Nogmaals... Niet dat ik je een ban toewens Smik. Doe datte goe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Ik moet weer gaan..kwam gewoon nog ff piepen voor ik in bed spring. Laters keeskoppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Hatchie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Aak ...schat ik heb er maar 3 jaar gewoont..hihihi de eerste 3 jaar van mijn leven? 'k ben een nep Amsterdammer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Fleur Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Zo, ook weer thuis dan. heb in werkelijk no=time tempo de dagdraad doorgewerkt. Ff Madelief... lijkt me toch heel simpel: een maand is van bijvoorbeeld 15 april tot 15 mei, of van 1 januari tot 1 februari. In drie maanden zitten 13 weken. 4 weken zijn 28 dagen ... en dat kan alleen in februari 1 maand zijn. Dus..... 12 weken droog, toppie 3 maanden droog ben je op 20 mei, echt Pfffff krijtjes en wissers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 't Is me helemaal ontgaan waar jij een ban voor had fleurtje. Maar goed, ben blij dat het nu niet gebeurd is. Ik ben nogal anti-ban eerlijk gezegd. En ook anti-censuur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 sorry Smik...dender er zo doorheen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Jen, ik kan je vertellen dat de meesten hier dat zijn. Maar ja, maar ja, maar ja .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Originally posted by: Leniesorry Smik...dender er zo doorheenquote> ? :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Hoi Fleur , verkouden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Originally posted by: Johan WHoi Kate. 23 Tegen allen zei Hij: ‘Wie achter Mij aan wil komen, moet zichzelf verloochenen en dagelijks zijn kruis op zich nemen en Mij volgen. 24 Want ieder die zijn leven wil behouden, zal het verliezen; maar wie zijn leven verliest omwille van Mij, zal het behouden. Lucas 9:23-24 (NBV)quote> Sorry Johan, heb er even overheen gelezen... maar wat bedoel je nou precies hiermee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Von, haha, ja er was al het één en ander over gezegd. Dus gisteren 12 weken, dat klopt Maar hoeveel maanden is iemand die 12 weken zwanger is? Nu ben ik niet zwanger....gelukkig maar. Pfff! Mensen ik duik mijn bed in. Slaap lekker en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Originally posted by: Yvonne Originally posted by: Leniesorry Smik...dender er zo doorheenquote> ? :$quote> sja...'k heb een goed humeursorry('k heb even geen zin in gezeur) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 12 weken zwanger... dan ben je dus nog ongeveer een weekje van drie maanden af. 12 weken niet roken... ongeveer een week van drie maanden af. 12 weken verkering.. ongeveer een week van drie maanden af Trusten Madelief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Originally posted by: Lenie Originally posted by: Yvonne Originally posted by: Leniesorry Smik...dender er zo doorheenquote> ? :$quote> sja...'k heb een goed humeursorry('k heb even geen zin in gezeur)quote> Ik ook niet Lenie, maar vroeg me af waar je net doorheen dacht te denderen, wat mij betreft dender je nergens doorheen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Uhm, Johan, dit kan ik helemaal niet meer volgen.. je verklaart dat hele kosmos ... etc etc is... zegt vervolgens dat dat allemaal alleen maar onzin is en dan dat je daar vanavond wellicht al ruzie over gaat krijgen... Speelt die ruzie zich hier op het forum af of bij jou thuis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Het betere rekenwerk hier, zo laat op de avond :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Hoi Aakie, ik zing altijd vals, dus ben al helemaal jaloers op jou dat jij in ieder geval één nummer op toon kunt zingen. En 'het dorp' IS inderdaad gewoon mooi.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Dag allemaal, Ik meld me droog weer af. Ik wens iedereen een goede nachtrust toe en morgen weer met goede moed een nieuwe dag tegemoet. @AR: bedankt dat je me weer trouw op het dagpact zet! Ben je al weer een beetje gewend thuis? Welterusten allemaal, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 ik dender door zware discussies.....oa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 nou ja...ik ga nu weer Russisch roulette doen met m'n riemen ga 4 honden uitlaten...sjugt toedeloei..ieders...tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden