Gunn Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Originally posted by: JenVolslank?? Niet echt. Houden dikke dames van langharig tuig dan?quote> Mijn definitie van volslank is zeker niet dik. Gewoon een beetje meer vlees aan de botten. Een klassiek voorbeeld daarvan is Marilyn Monroe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Ik ken je niet Rae, maar ik wil je toch (als lotgenoot?) goede moed toewensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Ok Gunn, ik ben inderdaad geen graat. Blijf het wel een rare assumptie vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Succes Rae. 'k vind 't atijd wel grappig dat er mensen zijn die zó veel drinken dat ze (beweren dat ze) zich nadien niets meer kunnen herinneren. 'k was een stevige drinker, maar dat heb 'k nooit meegemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Jen, Rae, 'k ga nu écht plat. Welterusten! ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Originally posted by: GunnSucces Rae. 'k vind 't atijd wel grappig dat er mensen zijn die zó veel drinken dat ze (beweren dat ze) zich nadien niets meer kunnen herinneren. 'k was een stevige drinker, maar dat heb 'k nooit meegemaakt.quote> Dit is waarachtig een stompzinnig antwoord op mijn behoefte om even de pijn te delen. Allicht was het niet zo bedoeld, Gunn. En in die zin toch een goede nacht toegewenst,Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Ik herinner me alleszins veel momenten die ik helemaal vergeten ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2012 ook ik heb me tig keer afgevraagd wat ik de avond ervoor gedaan had, en hoe ik aan die blauwe plekken kwam. rae succes. werk aan je herstel voordat je helemaal in de kreukels zit en het niet meer gestreken kan worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 17 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2012 Bedankt, Igor. Ik heb er eerlijk gezegd goede moed in. Groetjes, Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden