Yvonne Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Goedemorgen frummers. Iedereen aan het uigslapen? Buiten is het windstil, zelfs vogels lijken uit te slapen... Ik ga gauw verse koffie en thee zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 goede morgen yvonne. lekker een bakkie, ben ik wel aan toe. de vogeltjes zingen hier hun zondagochtendliedje hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Goedemorgen Von en alle uitslapers! Lekker een bakkie. Hier ook rustig binnen en buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Igor, hoi! Ik zag je over het hoofd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 nou ik kan wel klein wezen maar je kunt me niet over het hoofd zien hoor. goedemorgen madelief. alles oke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Morgu dames . Het zonnetje is ook weer gaan schijnen... dat wordt weer een dag met heel veel 'buiten' dus. Eerst maar even een paar broodjes in de oven mikken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 yvonne ga je nog naar de sportschool? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Igor, jij klein??? Ik ben ook niet groot hoor! Het gaat vwb niet drinken uitstekend. Verder zitten we in een onzekere tijd, zakelijk gezien dan. Maar ADB zijn en blijven is het belangrijkste. Hoe vaart gij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 nog steeds recht madelief. soms veel deining, maar ik heb zeebenen. ik laat me niet omslaan. 1 jaar zou ik het droog houden en dan zien we wel weer. maar eerlijk is eerlijk, hoe langer ik nuchter ben hoe beter ik met 'probleempjes'om kan gaan. vorig jaar verdronk ik ze, nu los ik ze op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Klinkt goed Igor, zeebenen... Je eigen koers varen. Ga je nog sporten? Neem je Von dan wel mee? Of zit Von nu aan de verse broodjes met veel boter en jam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 ik ga thuis sporten. maar yvonne moet naar de sportschool, die heeft van de week al aardig wat warme broodjes op. haar bikini heeft al zwembandjes knorrie alles oke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 yvonne wou de eerste zijn 30 mei :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Zonnig? Hier grijs als steeds... Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Yvonne die een fout maakt in het aanmaken van de dagdraad Waar gaan we dat schrijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Goedemorgen allemaal:) Beetje laat maar nog bedankt voor de felicitaties (16-05). Heb het erg druk de laatste tijd, werk soms dagen van 12 tot 14 uur, en net nu ik besloot hier weer wat vaker te komen...... Nou ja, het is niet anders. Vanavond/nacht weer van 14:30 tot een uur of 03:00 (hoop ik...) en dan wordt het wat rustiger. Althans, (na nog twee nachtdiensten ma. en di.) IK neem mijn rust!!! Is ook 1 van mijn valkuilen, gewoon doorgaan, niet op tijd je rust nemen,en dan alle stress van het werk meenemen naar huis, ja en dan..... Maar dit keer niet hoor. Door iet te drinken kan ik nu ook veel beter met werkdruk en stress omgaan. Behoud het overzicht beter, kan alles rustig aansturen, en duurt het soms wat langer of blijft er werk liggen, jammer dan.... Je doet wat je kunt, en that's it. Ga nu eerst een bakkie nemen en rustig waker worden. (zat alweer in de werkmail te kijken, is niet goed he, zo vroeg op de morgen;)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Hihi... wat nou fout in de aanhef? En ja... Von gaat naar de sportschool straks, is inderdaad hard nodig. Maar ook met sportschool zal deze dame geen bikini meer dragen hoor. Das gewees... heel lang geleden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Originally posted by: Max72Heb het erg druk de laatste tijd, werk somsdagen van 12 tot 14 uur, quote> nou pies of keek dacht ik zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Hihi... dacht ik ook al.... twee uurtjes maar toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Jen, Hannah, Max, goedemorgen! Von, ik loop ook niet meer in bikini hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Gaap. Rekt zich nog eens uit terwijl Max zijn eerste mails van de dag verstuurt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Wat zal ik eens doen? Koffie drinken, een cursus openslaan of een spelletje poker spelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Reken daar nog anderhalf uur reistijd bij, dan hou je weinig tijd over. Maar jij zit in de zorg zeker Igor? Ja, die hebben het het veel zwaarder natuurlijk. Ik kan het weten, woon samen met iemand die erin zit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Originally posted by: Max72Reken daar nog anderhalf uur reistijd bij, dan houje weinig tijd over.Maar jij zit in de zorg zeker Igor?Ja, die hebben het het veel zwaarder natuurlijk.Ik kan het weten, woon samen met iemand die erin zit...quote> twee + anderhalf = drie en een half... houden we twintig en een half uur over Max.. Lieve Max, we zitten je te plagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Jen, eerst nog een bakkie inschenken, dan een spelletje doen, alarm op 9 uur zetten en dan aan de studie. Ook geen bikini meer dus Madelief... ach er zijn zoveel mooie badpakken te krijgen.. En eigenlijk loop ik ook zelden in badpak, ben geen strandmens en ben over het algemeen liever in de sportschool dan in het zwembad... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 wie plukt max van de kast? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden