Rae Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Opnieuw als nachtraaf/ochtendmerel het voorrecht de dagdraad te beginnen. De 143ste dag van het jaar. Ik wens iedereen in elk geval rust en aanvaarding toe. En uiteraard een voor Fleur. Goedemorgen, Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Goedemorgen, als ik dan toch mag kiezen ben ik liever een ochtendmerel. De nacht was te kort. maar ach, dan heb ik lekker een lange dag. Gáááááp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Goeiemorgen Tina. Ik ga eerst maar eens een flinke pot koffie zetten. En natuurlijk thee voor de liefhebbers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Von, strak plan. Hier geen zon trouwens, een grijze massa buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 goede morgen frummels. eerst maar koffie buiten ziet het er goed uit. een beetje zon, de vogeltjes aan het dansen en verder alles groen om me heen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Morgu Igor. Koffie is klaar inmiddels. HIer ook nog geen zon. Maar heb nou zomaar het idee dat het vandaag ook weer zo'n heerlijke dag gaat worden:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Goedemorgen Frummels! Von, lekker een bakkie. Ik ga zo kijken hoe het weer hier is, de luiken zijn nog dicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Morgen Borretje en Madelief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Hier kwaken de kikkers, ik woon aan, nou ja, boven water en het is een gekwaak van jawelste. Echt leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 gezellig tina. bij de buren zitten ook kikkers en van de week hoorde ik ze s'avonds. geeft me zo'n vakantiegevoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Vakantie gevoel? Daar zeg je wat, dat zit er voorlopig voor mij niet in. Eerst het huis en dan verder zien. Al zou ik wel zin hebben in een tripje, gewoon een weekje luieren aan het strand. Boeken mee en verder niets hoeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Heerlijk geluid he tina? Ik woon een straat van het water vandaan dus hun geluid komt iets gedempter deze kant op. Maar vind het inderdaad zo'n heerlijk geluid ook.. Die kikkers doen mij altijd aan mijn moeder denken. Toen ik klein was waren er bijna geen kikkers meer in nederland, zij vertelde mij over haar jeugd: ze woonde aan de rand van de stad toen zíj klein was en hoorde hele kikkerkoren, dat leek mij zo mooi... nu zijn ze terug dus, en hoe !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Hihi vakantiegevoel... das helemaal niets hoeven.. lekker in m'n tuintje zitten, en luieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Lekker dat jij dat kan. Ik moet hier wel even weg hoor. Zit al genoeg thuis. Gaat ook gebeuren over twee weekjes ongeveer En kikkers zijn leuk hè. Mijn vader vertelde me dat ze die vroeger met een rietje opbliezen en lieten drijven. Dat was misschien de reden dat er vroeger weinig waren. Ik vond dat als kind al niet kunnen, dat leek me voor de kikker niet fijn. Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Getver Jaap, wat walgelijk.. Maar over een week of twee op vakantie? Leuk. Ik heb nooit zoveel behoefte gehad om daadwerkelijk op vakantie te gaan. Ook niet toen de kinderen klein waren ik gewoon hele dagen thuis was om voor ze te zorgen. Is maar goed ook, we hadden er het geld absoluut niet voor. Maar ik kon toen al zo genieten van het feit dat we lekker rustig aan konden doen s morgens als het vakantie was en alles net ff anders kon lopen dan normaal. Tegenwoordig is een paar dagen vrij hebben al echt vakantie voor mij. Maar ja, Kees wil ook wel een op vakantie.. dus gaan we af en toe een weekje er uit. Liever niet in de zomer want dan loop ik kans dat de helft van alle planten in de tuin zijn gaan hemelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Goede morgen allemaal, DAGPACT Albert Lytse Madelief 3 maanden:present: Fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Good murning AR en ook voor jou een fijne dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Goedemorgen allen tesaam. Ik ben nogal anti-dierenmishandeling opgevoed, 'k laat zelfs muizen leven. Nee, ook ik heb die kinderlijke wreedheid niet gekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 de plicht roept. zucht........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 HIhi Jen, ik zet zelfs wormen en slakken terug in het gras als ze na een flinke regenbui het spoor bijster zijn geraakt en midden op het voetpad zijn beland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Tsja Igor.... nou, werk ze dan maar... ik volg je over een paar uur... maar ben dan ook weer uuuuuuuuuren later dan jij klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Nooit behoefte aan reizen, Yvonne? Goh, bij mij moet het bijna een keertje per jaar. Vroeger met mijn ouders was dat kamperen om kosten te besparen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Mensen die dieren slecht behandelen, vond mijn vader verdacht. Die zullen mensen ook wel niet goed behandelen, zei hij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Nee hoor Jen, helemaal niet, gek he? En als we dan toch op vakantie gaan dan wil ik ook niet echt ver weg. Heerlijk helemaal niets hoeven, lekker boek, en noem maar op... vind ik helemaal heerlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Ik denk dat jouw vader misschien wel een heel wijze man is/was Jen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden