fleurtje Geplaatst 30 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2012 Goooooooooooooooedemorgen morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2012 Waar gaan we datte schrijven?? Ikke die een draadje opendoe.. Euhm..moet ik de pistollekes enz ook klaarzetten zekers? Grrrrrr.. Cornflakes en havermout. Bruiswater om het door te spoelen. Dat is het enigste dat ik in huis heb vandaag. Enjoy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2012 Jopie jarig? Happy Bday schoonheid! Hoop dat dit een superfijn jaar voor je wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2012 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse tot later fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2012 Goedemorgen fleur en de anderen die zo wakker worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2012 Het zijn luierikken zeg ik! Morgen Sugar Ik moet er helaas weer vandoor. Het leven staat niet stil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2012 goedenmorgen allemaal jopie van harte gefeliciteerd:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2012 Jopie, van harte gefeliciteerd:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2012 suiker hoe is het gisteren gegaan ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2012 Met een beetje geluk kan ik vanmorgen contract tekenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 30 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2012 Goedenmorgen allemaal. Ik ga zo lekker slapen:huh: Maar niet voordat ik me weer heb aangemeld: DAGPACT Albert Lytse Marcel Ik zei het net ook al in het draadje van gister. Net mijn back up door de gootsteen gespoeld, 6 bier die de hele week al naar me aan het loeren waren vanuit de kelderkast. I FEEL GOOD TRUSTE!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2012 suiker dan hoop ik voor jou dat het kleine beetje geluk ook lukt vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2012 Dank je Snoepje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2012 moggeuh frutselzzz, is er al koffie ? ach Fleurtje had toch best mogen zetten hoor ;-) Jopie jij dan ook happy B-day joh, tjah A-day ken nie worden he zo zonder mij ;-), nou fdan maar zo he heel veel plezier en vermaak je. Suiker contract voor huis? zou top zijn joh :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2012 Goedemorgen, Suiker, dat geluk gun ik je van harte en dat het een begin mag zijn in een mooie weg uit het dal. Een fijne woonplek, waar je je prettig voelt is volgens mij erg belangrijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2012 Klasse Marcel Een back up voor ons zijn geen zes bier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2012 tjah en om nou 6 bier op marktplaats te zetten......;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2012 Ok, vandaag allemaal aan de cola? Moet kunnen voor een keertje en je kikkert er lekker van op. Zaterdag heb ik een feest. Hier thuis met de mensen met wie ik woon. Er komen waarschijnlijk zo'n man of 300. Met live muziek en herrie disco. Hebben ze mij gestrikt om politiewoordvoerder te worden. Voor als ze mochten komen. Klaar ben ik er mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2012 wat een rust hier zeg, of zit iedereen bij Jopie op de koffie, of zouden ze vast Snoep zijn huis aan het inweiden zijn ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2012 Oh ja, Jopie, ik feliciteer je lekker nog een keer. :sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2012 maar wel leuk Jaap, das best een aantal mensen en vast veel geregel geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2012 o dan doe ik de bloemen voor Jopie erbij, was ut bijna vergeten. zo van zonsopkomst tot in de late uurtjes blijven deze vers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2012 Ah, dat valt wel mee. Ik heb er namelijk niets aan gedaan. Het is een jaarlijks terugkerend fenomeen. En dan wordt het bijna routine. Maar zeker, vrijdag en zaterdag wel even de schouders er onder. (We zijn met zijn 30-en) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2012 Jopie gefeliciteerd. Dat er veel droge jaren moge volgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2012 Vele handen maken licht werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden