AlbertRemmo Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Goede morgen, Tijd geleden dat ik opende, Welkom aan alle nieuwelingen, ik hoop dat jullie bereiken wat jullie willen Vandaag moet ik naar de tandarts om klei te happen en dan eerdaags een gedeeltelijk nieuw ondergebit. DAGPACT Albert Lytse Fijne dag Koffie ed moeten jullie zelf maar even doen want ik ben er vandoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Goede morgen AR. Das inderdaad een hele poos geleden geloof ik. Vandaag dus een stap in de richting van mooi bekkie voor jou . Zo, eerst maar eens een grote kan koffie en pot thee gaan zetten. Dan kunnen we de dag weer beginnen. Wel even wennen hoor, weer keurig op tijd om straks naar het werk te gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Inderdaad lekker korte week Fibo. Ook goeie morgen overigens... Vroegertje voor jou.. of zit ik er nou naast? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Goeiemorgen AlbertRemmo, Fibo en Yvonne! Ik was even goed gezind: zin om van alles te gaan doen. Zoals: reizen, boekje lezen, lekker lang wandelen. Blijkt dat ik een paper moet afmaken die mijn interesse verloren heeft. Oh, daarom stond de wekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Goedemorgen mensen. Het is wel een beetje frisser buiten dan de afgelopen week. Geen korte broek dus. Iedereen een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 goeienmorgen allemaal vakantie hier weer voorbij...... even mopperen hoor yvonne zeer slechte nacht gehad..dus een beetje humeurig dus schiet een beetje op met die koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Koffie oh ja. Misschien pept dat mijn humeur op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Nou nou nou Snoep, oogjes open doen, koffie staat al voor je neus... En ook voor de jouwe Jen... Jij lekker snel aan het werk zo, des te sneller kun je een lekker lange wandeling maken straks;)... Goedemorgen overigens Smikkie, Fleur, Suiker, Snoep en Jen. Inderdaad een flink stukje koeler... Maar wat hebben we kunnen genieten he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 nee smikkie.....yvon zet koffie maar die staat de douche denk ik weer te bevuilen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Dank je Smikkie en ook een goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 En jij denkt dat Snoep hier koffie zet Smik? kun je mooi vergeten hoor. Doet ze alleen voor Sha... als die haar crocqs aan heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Kijk... dat bedoel ik nou ... Snoep ik ben al lang klaar met douchen. Heb um keurig achtergelaten, kunnen we niet van iedereen zeggen hier he? Ik was even koffie aan het inschenken voor jullie. En nu ga ik een beschuitje smeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 ha die douche die ik dus nog steeds niet heb omdat de aannemer nooit komt. Mopper mopper mopper. Weer een bad straks. Mopper. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 inderdaad von...igor laat altijd zo zooitje achter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Dank voor de lekkere koffie hoor Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Jen, heet die aannemer misschien JAAP? Zou hier de boel ook opkalefateren/uitbreiden, maar dat duurt nou al maanden en maanden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 von ik wil een beschuitje met muisjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Graag gedaan Suiker... Ik zal duimen voor je vandaag hoor, echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 suiker ..ik weet niet waarvoor..maar ik duim wel mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Originally posted by: snoepjevon ik wil een beschuitje met muisjesquote> Hoezo? Wie heeft er een kindje gekregen dan? Waarom weet ik weer van niets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Ja Jaap heeft het gedaan. Waar is ie? Dan kan ik hem eens goed uitmopperen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Originally posted by: Yvonne Originally posted by: snoepjevon ik wil een beschuitje met muisjesquote> Hoezo? Wie heeft er een kindje gekregen dan? Waarom weet ik weer van niets? quote> je hoef toch niet alles te weten;)ik ga even douche...met smikkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Nou Jen, volgens mij wacht Jaap tegenwoordig nogal eens tot de hele vroege ochtendploeg vertrokken is.... omdat hij bang is dat wij hem op zijn nek springen Oooooh zit dat zo Snoep... Okee, ik ben ruimhartig... wel de haren uit het putje halen he?? (hihihihi als je de 't' bij ruimhartig vergeet krijg je toch zo'n raar woord hahahaha ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Moet om 9 uur woningbouw bellen. Afspraak maken en dan eerst zelf papierwerk in orde zien te krijgen. Vanmiddag om half 5 ga ik huis bekijken of eigenlijk huisje. Zo groot is het niet, maar zou er enorm blij mee zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 En dan was er licht... Zo gordijnen open, nu de hersens nog aanzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden