Soni Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Goedemorgen, Zo eerst over het hek klimmen om bij de buren de snavel van de haan dicht te plakken die mij om half vier vrolijk wakker riep. Kan ik wel gelijk vast verse eitjes scharrelen voor het ontbijt. Maar eerst koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Goedemorgen luitjes, hier ook al vroeg wakker, de buren kwamen nogal luidruchtig thuis. Waarschijnlijk een feestje gehad en er niet op bedacht dat er nog mensen slapen op dit tijdstip. Nou ja, het wordt weer een mooie dag dus kan ik er extra lang van genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Goedemorgen Albertina, ik ben ook vroeg wakker. Heb al met hond gelopen. Geen idee wat ik vandaag ga doen, ik kijk uit naar morgen. Dat kan voor mij hele leuke dag worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Voor degenen die wakker zijn of zo wakker worden, de koffie staat klaar en de broodjes staan in de oven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Goede morgen Alleen koffie graag DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Da's mooi Suiker, nu ben ik natuurlijk meteen Aagje. Wat ga je voor leuks doen morgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Goedemorgen Albert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Change van harte gefeliciteerd:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Morguh Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Goedemorgen AR, Change gefeliciteerd. Ga morgen naar woning kijken. Ik hoop dat het gaat Killen. Eindelijk weg uit dit hok. Maar juich pas als ik sleutels heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Suiker, Killen? Ik hoop het ook voor je, ik hang persoonlijk een vette slinger voor je op als je de woning krijgt. Het is je van harte gegund. Een eigen plekje waar je je goed voelt is héél belangrijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Sorry, moet lukken staan. Ligt aan mobiel. Moet nog erg wennen daar aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Hoi Aak, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Goede morgen luitjes, eerst maar eens een lekker grote bak koffie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Ha die Akie... Klopt... heb echt uitgeslapen vandaag.. Hier ist ook nog heerlijk stil, alleen het geluid van de vogels. Een klein uurtje geleden in de verte ook even het geluid van veel motoren... Heb het idee dat vandaag de elfstedentocht voor motoren gereden wordt. Wat een weertje alweer he? Dat wordt weer genieten vandaag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Met mijn nieuwe huis gaat het goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Hoeft van mij ook niet zo nodig hoor, dat lawaai van motoren en zo , maar ja Hoop dat je een 'goede' dag zult hebben Akelei. Tina, wanneer ga je ongeveer precies vehuizen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Dat weet ik nog niet precies, ik denk zo volgende maand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Wow, dat schiet lekker op dus dan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 goeie moggeuh lieffies, pff das lekker koffie klaar en allemaal mooie dames das fijn thuiskomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Ach Aak huizen zijn nooit af hoor, tenminste ik ken het nie Ach dan haal ik onze voorraad eieren eens tevoorschijn, tijd dus voor rondje goed ontbijt, zoals ik vaak op motortreffens en weekenden maakte met onze MC, tjah helaas moest ik stoppen, dus eigenlijk ook nu hekel aan motoren, IKKENUTNIEMEER , of eigenlijk lukt nie meer En onze kippen leggen nogal door, iemand nog een doosje hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sassie Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Hallo allemaal! Mijn 2e dag hier en die begin ik met een kopje thee met suiker. Ik heb alleen een vraagje. Ik ben dus een minderaar, dus ik heb zo mijn eigen doelen voor vandaag. Kan ik die hier ook kwijt of liever niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Ha Jopie , tis ook wat elkaar misgelopen , alleen hier bloeide de kamperfoelie nog nie. wel maakte de spechten kiekens herrie voor 10 :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Goedemorgen, het is nu heerlijk buiten lekker achter de laptop aan de tuintafel Change, gefeliciteerd Suikertje, wat zou het fijn zijn als je een eigen stekkie krijgt ik zal morgen voor je duimen Tina, goed te horen dat het opschiet met je nieuwe huis! Jopie, heerlijk zo'n vroege wandeling het hele rijk voor je alleen in die vroege uurtjes dat kan niets of niemand je vandaag nog afnemen Akelei, je bent denk ik niet de enigste hoor hier moeten er ook nog plinten al 5 jaar gedaan worden Vonneke Draak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Aan alle nieuwe forummers, Van harte welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden