Spring naar bijdragen

27 mei 2012


Sassie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 156
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Smikkie Hoi,

als je ouder wordt veranderen dingen vanzelf, waar ik vroeger dacht dat ik kon drinken wat ik wou en mijn vrienden dat ook deden ik nu vaak denk, laat ik door de weeks maar even niets drinken en lekker werken, dit komt ook als je ouder wordt, je trekt het gewoon niet meer en hebt door de wweks je slaap en rust gewoon nodig, dus met het stijgen van de jaren ga je vanzelf ook wel rustiger aan doen, dat is tenminste mijn ervaring.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Jopie, wat een heftig verhaal, maar wel heel herkenbaar voor mij, mijn moeder is ook zo , ik heb haar een keer van een ontploffende oven weggesleurd die ze aanstak nadat ze tien minuten ervoor het gas al had aangezet, en dat even vergeten was na twee flessen cherry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelfs met waxinelichtjes is 't nu toch echt wel te donker op 't balkon. 't staat wel gezellig, dus laat 'k ze nog even branden.

't is vreemd rustig buiten. Geen wandelende mensen, hond uitlaters of luidruchtige jeugd. 'k heb zelfs geen gemotoriseerd voertuig voorbij zien komen 't afgelopen uur. Is er iets speciaals aan de hand vandaag? Buiten 't feit dat 't Eerste Pinksterdag is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Bo: je zult zien dat het geleidelijk aan beter gaat. Je doet het hartstikke goed! Hou vol hoor.

@ Jane: hoe is het vandaag gegaan?

@ Madelief: blij dat het weer wat beter gaat ja. Gelukkig heb ik het allemaal vol kunnen houden en ik hoop dat het in de toekomst gemakkelijker wordt.

@ Smikkie: inderdaad, de pijn en daarmee de trigger, blijft. Dat is ook de reden dat ik het uiteindelijk toch helemaal zonder drank ga proberen. Als ik er echt doorheen zit en ik heb al twee glazen op, dan moet ik op mijn wilskracht ophouden met drinken en dat kost de grootste moeite. Ik heb gemerkt dat ik het, op de dagen dat ik niet dronk, beter aan kon en bewust afleiding ging zoeken en mijn aangeleerde dingen van AdB kon toepassen.

Ook naar bed gaan, als ik helemaal niet wilde, ging beter zonder drank dan met (tenzij ik natuurlijk teveel gedronken had). Weet je,. je wordt het zo zat, steeds die pijn. Je wilt dat weleens een keertje níet voelen en dan is daar dat stemmetje in je oor.

Ik luister niet.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Jen
ja Smikkie we hebben wat uitgespookt he. Toen ik de volgende dag ontdekte wat ik gegeten had, heb ik mijn man nog gevraagd om de giflijn te bellen. Jezus Christus.quote>


Sorry, maar daar moe(s)t 'k hartelijk om lachen! :D De giflijn! Alsof er al niet g'noeg gif in je lichaam zat. ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jopie,

Jouw laatste exces is wel heel heftig geweest. Toch vind ik het goed dat je het hier neergeschreven hebt en vooral ook dat je het je nog zo goed herinnert. Door zulke ervaringen naar voren te halen weet je weer heel goed waarom je echt niet meer kunt drinken.

In het jaar dat ik nu op het forum ben heb ik veel veranderingen gezien bij diverse mensen en dat is zo bijzonder. Jij gaat zo goed en hebt het vaak heel goed op een rijtje, wat goed voor je is of niet, en wanneer je rust moet nemen e.d. Ik hoop dat ook beter te gaan zien.

Liefs,

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...