Madelief Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Hoi Lytse, Ondanks alles ga je goed he? Op tijd rusten met deze hitte, dat valt niet mee. Fijn dat het ietsje beter gaat. Hou vol he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 @jane, ging het dubbele gevoel goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 hoe is het hier op deze warme 1e pinksterdagavond? ik lees zware en positieve verhalen dus een mix van beide. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Thnks Madelief. Erover schrijven en jullie berichten te lezen helpt echt inderdaad. Temeer omdat mijn omgeving nergens van weet. Ik zou haast tegen ze willen zeggen: kom ook gezellig naar de adb-club Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 @Herman, ook warm ! En hoe is het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Smikkie Hoi, als je ouder wordt veranderen dingen vanzelf, waar ik vroeger dacht dat ik kon drinken wat ik wou en mijn vrienden dat ook deden ik nu vaak denk, laat ik door de weeks maar even niets drinken en lekker werken, dit komt ook als je ouder wordt, je trekt het gewoon niet meer en hebt door de wweks je slaap en rust gewoon nodig, dus met het stijgen van de jaren ga je vanzelf ook wel rustiger aan doen, dat is tenminste mijn ervaring. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Bo hoi, het gaat goed met mij, dank je voor het vragen, ik zit buiten nu in de tuin met het laatste licht van de avond, en enkele donkere wolken pakken zich samen hier over het mooie twente, maar het was een heel genoegelijke dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 ja zo zie je maar smikkie voor iedereen is het weer anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 @Herman, bliksemse donders... onweer op komst? Daarstraks het laatste vleugje rood van de ondergaande zon, geen vuiltje aan de lucht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Dankjewel Smikkie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Hoi Jopie, wat een heftig verhaal, maar wel heel herkenbaar voor mij, mijn moeder is ook zo , ik heb haar een keer van een ontploffende oven weggesleurd die ze aanstak nadat ze tien minuten ervoor het gas al had aangezet, en dat even vergeten was na twee flessen cherry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 bo het rommeld hier nog niet hoor, het wordt alleen zeer donker bewolkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Jopie Mensen ik ga slapen. Het was een fijne dag met met mijn lief samen. Vandaag zijn we 11 jaar samen. Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Ik heb ooit een ei gebakken met afwasmiddel ipv bakboter, zat allebei in een geel busje, en het opgegeten ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Zelfs met waxinelichtjes is 't nu toch echt wel te donker op 't balkon. 't staat wel gezellig, dus laat 'k ze nog even branden. 't is vreemd rustig buiten. Geen wandelende mensen, hond uitlaters of luidruchtige jeugd. 'k heb zelfs geen gemotoriseerd voertuig voorbij zien komen 't afgelopen uur. Is er iets speciaals aan de hand vandaag? Buiten 't feit dat 't Eerste Pinksterdag is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Spud, ik lees je posting en inderdaad: ik voel me heel ongemakkelijk als mensen het voor me opnemen; ook als ik complimenten krijg. Stom hè! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 ja Smikkie we hebben wat uitgespookt he. Toen ik de volgende dag ontdekte wat ik gegeten had, heb ik mijn man nog gevraagd om de giflijn te bellen. Jezus Christus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 @ Bo: je zult zien dat het geleidelijk aan beter gaat. Je doet het hartstikke goed! Hou vol hoor. @ Jane: hoe is het vandaag gegaan? @ Madelief: blij dat het weer wat beter gaat ja. Gelukkig heb ik het allemaal vol kunnen houden en ik hoop dat het in de toekomst gemakkelijker wordt. @ Smikkie: inderdaad, de pijn en daarmee de trigger, blijft. Dat is ook de reden dat ik het uiteindelijk toch helemaal zonder drank ga proberen. Als ik er echt doorheen zit en ik heb al twee glazen op, dan moet ik op mijn wilskracht ophouden met drinken en dat kost de grootste moeite. Ik heb gemerkt dat ik het, op de dagen dat ik niet dronk, beter aan kon en bewust afleiding ging zoeken en mijn aangeleerde dingen van AdB kon toepassen. Ook naar bed gaan, als ik helemaal niet wilde, ging beter zonder drank dan met (tenzij ik natuurlijk teveel gedronken had). Weet je,. je wordt het zo zat, steeds die pijn. Je wilt dat weleens een keertje nÃet voelen en dan is daar dat stemmetje in je oor. Ik luister niet. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Dat van die complimenten krijgen, herken ik wel Lytse. Ik lach dan altijd schaapachtig geloof ik. Zelfs als mijn lief ze geeft. Word er bloednerveus van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Originally posted by: Jenja Smikkie we hebben wat uitgespookt he. Toen ik de volgende dag ontdekte wat ik gegeten had, heb ik mijn man nog gevraagd om de giflijn te bellen. Jezus Christus.quote> Sorry, maar daar moe(s)t 'k hartelijk om lachen! De giflijn! Alsof er al niet g'noeg gif in je lichaam zat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Ja ik denk dat ik mezelf goed gereinigd heb toen Smikkie hahaha. Ik kan er wel om lachen, zoals jij om je schoenen (hoop ik toch ?) maar liever toch maar niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Evening! Wat een zalig weertje toch de laatste dagen Heb niet terug gelezen, beetje lui. Ja enkel de laatste pagina maar was het dadelijk ook weer moe Wat een lekker weertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Idd, Fleurtje, heerlijk weer. 'k ga daarom nog even een blokje om. Tot over een half uurtje. En voor degene die gaan slapen, truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 goedenavond allemaal Ik ben druk geweest op het terras van een restaurant veel drinken en eten rondgebracht weer. Madelief gefeliciteerd met 11 jaar partnerschap Jopie:heart: Spud:heart: Nu ga `k naar bed, morgen weer op het terras truste allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Jopie, Jouw laatste exces is wel heel heftig geweest. Toch vind ik het goed dat je het hier neergeschreven hebt en vooral ook dat je het je nog zo goed herinnert. Door zulke ervaringen naar voren te halen weet je weer heel goed waarom je echt niet meer kunt drinken. In het jaar dat ik nu op het forum ben heb ik veel veranderingen gezien bij diverse mensen en dat is zo bijzonder. Jij gaat zo goed en hebt het vaak heel goed op een rijtje, wat goed voor je is of niet, en wanneer je rust moet nemen e.d. Ik hoop dat ook beter te gaan zien. Liefs, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden