Sassie Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Hallo iedereen. Ik ben nieuw hier. Ik ben sinds 2 weken bezig met de online cursus van Jelinnek, maar ik ben helaas de laatste 3 dagen flink de mist ingegaan. Ik hoop te kunnen minderen en dit forum lijkt me een fijn steuntje in de rug. En dat kan ik wel gebruiken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Goedemorgen Sassie en welkom op het forum. Voortvarend typetje ben je dus: gelijk met je allereerste bericht een dagdraad openen..... Goed dat je de online cursus doet, jammer dat je zo de mist in bent gegaan. Maar je bent verder gaan zoeken... dit forum gevonden, dus neem ik aan dat gisteren de laatste dag is geweest van deze uitglijder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Goeie morgen Sassie en welkom op ons forum. Hé Vonnie als weer wakker wijfie? Ga je vandaag nog iets leuks doen met eerste Pinsterdag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Ha die Bol, jij ook weer lekker op tijd. Ik ga vandaag heerlijk genieten in de tuin Bol. Gewoon lekker relaxen.... En jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Ik zal trouwens eerst eens een flinke pot koffie en een grote pot thee gaan zetten. En wat broodjes in de oven mikken:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sassie Geplaatst 27 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Tja het wordt een moeilijk dagje vandaag. Ik voel me nog niet helemaal kiplekker en dan is het zo voor de hand liggend om..... Maar ik wil het niet. Vanaf vandaag elke dag fris en fit wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Overigens Sassie : Als je een dagdraad opent begin dan met het noemen van de dag en datum, dat is de titel. En in de ondertitel (de discussiesamenvatting noemen ze dat hier) kun je Eerste pinksterdag zetten. Zo dus ongeveer: Zondag 27 mei 2012 Eerste pinksterdag Dat houdt het voor iedereen overzichtelijk. zou je het nog even willen aanpassen? Gewoon rechtsonder jouw berichtje op 'bewerken' klikken, dan kun je een wijziging aanbrengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Sas. het duurt een paar dagen en dan moet jij eens zien hoe je wakker gaat worden, eerst ontwennen. Dat kan voor de een knap lastig zijn en een ander heeft er minder of geen last van. Vandaag maar veel hier op het forum zijn en als je trek krijgt, schrijf er over. Verder kun je proberen om zoveel mogelijk te eten want een volle maag geeft minder of geen trek. Veel bezig zijn met leuke dingen zodat je je daar op kunt richten. Het gaat je lukken hoor zeker weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Goede morgen allemaal Dagpact Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Welkom Sassie En veel succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Goeie morgen Ap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Originally posted by: Sassie Ik voel me nog niet helemaal kiplekker en dan is het zo voor de hand liggend om.....quote> Uhmmmmm?? Lijkt me helemaal niet voor de hand liggend Sassie. Ik weet niet wat voor afspraken je bij de cursus hebt gemaakt ... maar vast niet om na anderhalve week permanent de mist in te gaan... Dussss. raap jezelf bij elkaar. Op de blaren zitten dan maar vandaag, je heb tenslotte zelf je kont gebrand. En gaan met die banaan.Oftewel.... aan het water... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Overigens is het gewoonte hier dat degeen die de tent opengooit ook zorgt voor een ruime hoeveel vers gezette pittige koffie, een grote pot thee, koude jus en cola. In het weekend wordt het hogelijkst op prijs gesteld dat de tafek wordt gedekt, afbakbroodjes zijn dan ook erg welkom om de feestvreugde te verhogen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Good murning ook voor AR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Good murning ook voor AR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Ik ga werken Vonnie. Veel diertjes ophalen. En lekker bezig zijn. Het wordt vandaag weer wamme Von. dus niet al te lang in de tuin werken hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Hihi Bol, don't worry, weinig werken, veel zitten vandaag. Lekker onder de parasol. Grote pot thee erbij. En genieten van alle bloemetjes. Nou, hoop dat er weinig dierenleed zal zijn vandaag Bol. En dat je een gezellige dag zult hebben.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Ja gezellig wordt het, zeker weten want ik rijd weer sinds lange tijd met mijn eigen maatje. Die kan ook niet stil zitten en moet de hele dag iets te doen hebben. We gaan ook naar zijn honden, want die moeten uitgelaten worden. Dat zijn New Foundlanders en zulke ontzettende lieve goeie lobussen. Nee mijn dag is gevuld met lekker hard werken en op z'n tijd een lekker bak kof. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Nou helemaal heerlijk Bol. Lekker genieten dan hoor. Sassie, ik hoop niet dat ik je heb afgeschrikt? Je staat nog wel ingelogd maar.... Ik bedoel het allemaal niet zo kwaad hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Owww, ROXANNE... jouw gegevens zijn leesbaar voor iedereen, je hebt een 'open' account. Dat kan alleen de moderator sluiten, maar je kunt wel beter nu even jouw originale naam (ik ga er van uit dat het jouw eigen naam is) wijzigen in een verzonnen naam... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Beeeeeeeeetje stil hier :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Goedemorgen iedereen Sassie, welkom hier Bolletje, werk ze vandaag en Yvonne, bedankt voor de koffie en broodjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Morgu Suiker... Wat een weertje he? Hoe ist met je nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Goedemorgen Frummers! Von, dank voor het lekkere bakkie! Welkom Sassie Kort nachtje gehad, gelukkig hoef ik alleen maar te luieren vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Goeiemorgen Madelief en Akelei.. Ook een lekker rustig dagje Madelief dus Aak al naar het strand geweest?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden