Spring naar bijdragen

27 mei 2012

Sassie

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen. Ik ben nieuw hier. Ik ben sinds 2 weken bezig met de online cursus van Jelinnek, maar ik ben helaas de laatste 3 dagen flink de mist ingegaan. Ik hoop te kunnen minderen en dit forum lijkt me een fijn steuntje in de rug. En dat kan ik wel gebruiken...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 156
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen Sassie en welkom op het forum. Voortvarend typetje ben je dus: gelijk met je allereerste bericht een dagdraad openen..... :D

Goed dat je de online cursus doet, jammer dat je zo de mist in bent gegaan.

Maar je bent verder gaan zoeken... dit forum gevonden, dus neem ik aan dat gisteren de laatste dag is geweest van deze uitglijder?:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overigens Sassie :

Als je een dagdraad opent begin dan met het noemen van de dag en datum, dat is de titel.

En in de ondertitel (de discussiesamenvatting noemen ze dat hier) kun je Eerste pinksterdag zetten.

Zo dus ongeveer:

Zondag 27 mei 2012

Eerste pinksterdag

Dat houdt het voor iedereen overzichtelijk.

zou je het nog even willen aanpassen?

Gewoon rechtsonder jouw berichtje op 'bewerken' klikken, dan kun je een wijziging aanbrengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sas. het duurt een paar dagen en dan moet jij eens zien hoe je wakker gaat worden, eerst ontwennen. Dat kan voor de een knap lastig zijn en een ander heeft er minder of geen last van.

Vandaag maar veel hier op het forum zijn en als je trek krijgt, schrijf er over.

Verder kun je proberen om zoveel mogelijk te eten want een volle maag geeft minder of geen trek. Veel bezig zijn met leuke dingen zodat je je daar op kunt richten. Het gaat je lukken hoor zeker weten.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Sassie
Ik voel me nog niet helemaal kiplekker en dan is het zo voor de hand liggend om.....
quote>

Uhmmmmm?? Lijkt me helemaal niet voor de hand liggend Sassie.
Ik weet niet wat voor afspraken je bij de cursus hebt gemaakt ... maar vast niet om na anderhalve week permanent de mist in te gaan...
Dussss. raap jezelf bij elkaar.
Op de blaren zitten dan maar vandaag, je heb tenslotte zelf je kont gebrand.
En gaan met die banaan.
Oftewel.... aan het water...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overigens is het gewoonte hier dat degeen die de tent opengooit ook zorgt voor een ruime hoeveel vers gezette pittige koffie, een grote pot thee, koude jus en cola.

In het weekend wordt het hogelijkst op prijs gesteld dat de tafek wordt gedekt, afbakbroodjes zijn dan ook erg welkom om de feestvreugde te verhogen... :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi Bol, don't worry, weinig werken, veel zitten vandaag.

Lekker onder de parasol.

Grote pot thee erbij.

En genieten van alle bloemetjes.

Nou, hoop dat er weinig dierenleed zal zijn vandaag Bol.

En dat je een gezellige dag zult hebben..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja gezellig wordt het, zeker weten want ik rijd weer sinds lange tijd met mijn eigen maatje. Die kan ook niet stil zitten en moet de hele dag iets te doen hebben. We gaan ook naar zijn honden, want die moeten uitgelaten worden. Dat zijn New Foundlanders en zulke ontzettende lieve goeie lobussen. Nee mijn dag is gevuld met lekker hard werken en op z'n tijd een lekker bak kof.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Owww, ROXANNE... jouw gegevens zijn leesbaar voor iedereen, je hebt een 'open' account.

Dat kan alleen de moderator sluiten, maar je kunt wel beter nu even jouw originale naam (ik ga er van uit dat het jouw eigen naam is) wijzigen in een verzonnen naam...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...