Lytse Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Drie op een rij. Gwen: kronselen? De rest kan ik begrijpen en ja doe mij ook maar een stukje Chrioffelvlaai! Lekker. Maak er een gezellige dag van. Toine, ik weet niet meer wat je had gisteren, maar voel je je vandaag beter? Emmaroos, welkom terug. Zo fijn dat het goed met je gaat. Ik ga mijn tweede droge weekend in! Hat zál lukken. Nu ga ik verder aan de dag. Tot vanavond allemaal, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 1 goede middag!!! Gwen van harte gefeliciteerd!!..maak er maar een lekker dagje van. hier beginnen de zenuwen op te spelen...zoonlief loopt te stuiteren haha nog een paar uurtjes en dan is hij weg voor 10 dagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Gwenn, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, fijne dag hoor. Jopie is ook jarig geweest las ik, ook nog van harte hoor, hoop dat je dit nog even leest want ik ben wel laat met feliciteren. Jaap, nee hoor, ik doe ook wat me goeddunkt maar hou ook rekening met de bezorgdheid van anderen en nu was ik dat even vergeten. Lytse, wens jou ook veel sterkte met alles en natuurlijk gaat het goed komen met je, het is moeilijk en soms zwaar maar zeker ga je het redden. Ik weet niet wat voor drankje jij altijd lekker vond maar ik was nooit een bierdrinker en nu heb ik het pinkster weekend een alcoholvrij biertje gehad met citroensmaak. Dat was erg lekker en het gaf mij totaal geen assiosiaties met drank. Dus als je straks opeen terrasje zit op je vakantieadres en je man heeft een drankje, kun je misschien zoiets nemen? Dan is het minder zwaar beladen en geniet je toch, denk ik. Ik ga wat doen, tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Lenie moet er maar aan wennen....wel spannend zo'n eerste keer...voor hem en voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Goedemiddag. Emma, good for you gilr! Ik hoef geen vlaai, ik ben aan de lijn. En héél eelrijk gezegd ben ik er ook niet zo dol op. Dus voor wie wil, neem gerust mijn stuk. Hier ook een zeer kort nachtje, om 2 uur nog wakker en om 5.30 ging de wekker alweer. Ik ga eens kijken of een middagdutje voor een opleving kan zorgen. Als ik Jopie lees doet het wonderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Jawel Bor... komt goed. nou hoef ik toch niet echt meer rekening te houden met ze, maar ik ben weer een ervaring rijker zeg maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 whahaha, dat was hier ook het geval...hij had zelfs al betaald voordat ik er wat vanaf wist ik heb wel even een hartig woordje gesproken met meneer dat zulke dingen voortaan toch in overleg gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 sja....maar zoals je zegt.. ze worden groot, gaan eigen beslissingen nemen...maar zolang je thuis woont toch wel met enig overleg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 nou ik ga maar even wat bolletjes voor die prutser smeren voor onderweg..... tot straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Lenie, weet je in ieder geval zeker dat ie 10 dagen niet thuis komt eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 hij is nog druk met z'n laatste dingen... ach dat doe ik gewoon even...hij is al zo hyper. idd Jaap, dat is een feit ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 ik denk dat lenie straks stiekem meegaat in de kofferruimte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Maar Lenie, je zoon een prutser noemen? Dan zou ik ook niet meer thuis komen eten. Maar wens hem een prettige vakantie van mij. Met zon, friet en disco's en strand. Of heeft ie een natuurreisje geboekt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 is een liefkozend woordje hier Jaap...zit niks naars achter broodjes zijn klaar...alles ligt te wachten in de koelkast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Originally posted by: snoepjeik denk dat lenie straks stiekem meegaat in de kofferruimtequote> als het even kan...het is daar dik 27 graden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 zon, friet en disco Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Gelukkig, anders moest je je echt zorgen gaan maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 http://www.weeronline.nl/Europa/Spanje/155 ze gaan ( hoe kan het ook anders) naar Lloret Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 nee hoor Bor, is niet nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 mijn dochter heeft verleden jaar 1 dag zon gehad in lorett...van de 10 dagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 ooohhh, wat sneu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Ik ga maandag op vakantie en kom er net achter dat mijn paspoort verloopt over een week. Stom! Ik waag het er maar op. Geen domme dingen doen in ieder geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Lag ze zeker de hele dag te meuren in het hotel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Dylan, gefeliciteerd met je eerste maand. Klasse hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 als je binnen europa blijft kan je toch gewoon met je ID Jaap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden