Jaap Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Maar ik heb verder geen ID. Ik ben te onhandig om auto te rijden, dus ook geen rijbewijs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Het weekend staat voor de deur. Mijn eerste weekend zonder. Toch wat eng. Vooral omdat ik vanavond naar een concertje ga. Indien nodig zal ik verkondigen dat ik op dieet sta. Ik ga zo veel mogelijk komen tanken op het forum. En ik begin met dag zes ook van mij te maken. Ik sta er versteld van hoeveel symptomen er reeds verdwenen zijn na vijf dagen: tintelende vingers, zweterigheid, beven, krampen...daar moet ik me voorlopig blijven op focussen. Alsook blijven herhalen: mijn lichaam heeft geen alcohol nodig voor niks. Mijn geest is zuiverder en helderder zonder. De roes en het pleziertje weegt niet op tegen het slechte gevoel achteraf.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Al ben ik niet zo van geklets over koffie en taart, dat hebben jullie vast al wel gemerkt, maar ik lees vlijtig mee hoor! En inderdaad, mijn eerste maand zit er op en had het zelf niet eens als eerste in de gaten. Knap van de scherpe geesten onder ons die het opgemerkt hebben dus, en bedankt uiteraard voor de felicitaties. Een klein mijlpaaltje, op maar naar de volgende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Zet hem op Lavendel, Je kan het. Waarschijnlijk ben je zelf er nog het meest mee bezig wat anderen er van vinden dat je niet drinkt. Mijn ervaring is dat er wel wat verbazing is, maar al snel wordt het geaccepteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Originally posted by: JaapLag ze zeker de hele dag te meuren in het hotel.quote> nee japie..zo is ze niet..ze vond lorett trouwens vreselijk..zuipen en sex Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Brak...en ik stink naar clienten en zweet maar wel lekker vroeg thuis vandaag en toch eerst koffie en even terug lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Ja daarom gaat iedereen er toch ook heen. En dan maakt het weer niet uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Ga dan toch eerst even een douche nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Hazelnootschuimgebak Lavendel dag 6 droog, Emma bijna 2 maanden Lenie ik dacht dat jouw jongens al tegen de 20 zijn? maar misschien vergis ik me hoor Wijffie opvliegers...is vast de leeftijd hoor Wijffie maar fijn als je het idee hebt dat je je al een stuk beter nu voelt Jaap maandag op vakantie is morgen ter ere daarvan het feest Jaap? al je buren blij dat je even weg gaat? zeker die 2 buurvrouwen en nu wil ik abrikozenvlaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii daar mogen jullie me voor wakker maken heb vandaag heel wat calorieen eraf gelopen dus ik mag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Nee, eerst koffie en dan pas douchen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 neem je toch een kopje mee. multitasken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 ja Jaap want je ziet wat zwart achter je oortjes, hoor LOL tx voor de juiste woorden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Nee wij geven een feest om de buren te irriteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 ja sha...19 zijn ze... nou hij is weg hoor... kon een klein kusje en een dag krijgen... ik heb wel gezegd dat ie even een sms moet sturen als ie is aangekomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Jaap, je brengt me wel op een idee met je multitasken en een feest om je buren te irriteren en daarna met vakantie goed gepland, ga ik onthouden haha alleen heb ik allemaal fijne buren moet ik zeggen die zouden eerder allemaal bij mij op het feestje aanwezig zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Jaap, ken je dat nummer niet?...schijt aan de buren?... die word hier minstens 1x gedraaid met een verjaardag.. ( de buren zijn overigens wel ingelicht hoor haha) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Lenie, zou ik ook doen altijd even een smsje laten sturen dat ze goed zijn aangekomen mijn dochter van 19 was laatste avondje stappen in A'dam en toch wilde ik dat ze bij thuiskomst even een sms zou sturen en die kreeg ik om 2.30 lig je toch als moeder zijnde wat rustiger met het idee dat ze er veilig weer zijn kleintjes worden groot Lenie ook wij zijn destijds die wijde wereld ingestapt, op eigen benen, je eigen verantwoordelijkheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 ruilen Bor?..ga jij lekker de hele tijd hier alleen zitten...ga ik plezier maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Not Bor? gaat het goed vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 ik bedoel, zit je vandaag goed in je vel Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Originally posted by: ShahireLenie, zou ik ook doenaltijd even een smsje laten sturen dat ze goed zijn aangekomenmijn dochter van 19 was laatste avondje stappen in A'damen toch wilde ik dat ze bij thuiskomst even een sms zou sturenen die kreeg ik om 2.30lig je toch als moeder zijnde wat rustiger met het idee dat ze er veilig weer zijnkleintjes worden groot Lenie ook wij zijn destijds die wijde wereld ingestapt, op eigen benen, je eigen verantwoordelijkheidquote> jawel hoor Sha...hij zou het doenik woonde overigens met m'n 17e al op mezelf... kan ik me bij hen niet voorstellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Hazelnootschuimgebak, Shahire? KLinkt heerlijk, maar ik ken het niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Nee, kende ik niet, Lenie. Ik provoceer ze er maar niet mee. Ze zijn overigens allemaal uitgenodigd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Ik hoorde Jane het eerder vandaag opnoemen erg lekker hoor moeilijk te omschrijven, moet je zeker proeven als je de kans krijgt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden