BamBam Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Hoi hoi. Heb een heel mooi grasveld en zit nu te loeren naar zo'n maairobot. Wat zijn die dingen gruwelijk duur zeg... Toch nog maar ff met de hand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Vertel Fleurie want ik rammellllllll Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 ff totaal off topic maar he, ik drink ook al niet.... Hihihaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Yihaaaaaa, drie of vier op een rij. Ik mag door voor de koelkast!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Originally posted by: BamBamff totaal off topic maar he, ik drink ook al niet....Hihihahaquote> euh ge moet wel drinken en eten hé pruts..anders val je binnen de kortste keren om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Je gooit de salade op een bord, buigt je hoofd richting bord of zet het bord op een stapel boeken en eten maar! Das een makkie toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Originally posted by: fleurtje Originally posted by: BamBamff totaal off topic maar he, ik drink ook al niet....Hihihahaquote> euh ge moet wel drinken en eten hé pruts..anders val je binnen de kortste keren omquote> LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 En met je hand eten mag ook! Lekkerrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Originally posted by: Hannah1Jopie ga een ander zitten te bespotten.Je weet het aardig in te kleden na mijn posting.Geniepig om het dan zo in te kleden "voor wie zich aangesproken voelt".Mens wat ben jij verandert, in je nadeel dan.[/qoef...zeg?hard hoor...heel hard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Originally posted by: BamBamMotte 'we' zo laat op de avond nog diepzinnig Co?Zucht, kee dan. Haha.quote> ja, zo laat is het nog niet voor moi dan hè de nachtbraker, ha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Ik moet effe iets gaan doen Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Originally posted by: RunningliesjeIk ben weg van dit forum, Doei.quote> Wat bedoel je Liesje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 doei Fleurie, latersss pfoei... niet bij te houden hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Knap Akelei, dat dan weer wel! Oke, Speedy Gonzales gaat opslomen. Bijna de hoogste tijd voor mij. Zal ik nog een rijstwafel met banaan nemen... Denk het wel... Een mens moet ook niet overdrijven he... Doeiiii. Lief zijn voor elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 @Coco: Omdat iemand me een PB heeft gestuurd dat ik moet opdonderen. Ik vond dit forum juist zo fijn met lieve mensen. Succes iedereen verder! Hou vol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Pardon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Originally posted by: Runningliesje@Coco: Omdat iemand me een PB heeft gestuurd dat ik moet opdonderen. Ik vond dit forum juist zo fijn met lieve mensen. Succes iedereen verder! Hou vol!quote> en daar luister je dan gelijk naar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Originally posted by: jopievoor wie zich aangesproken voelt:ik heb een heel zwaar leven: quote> Wat bedoel je hier mee Jopie?waarom zeg je niet gewoon rechtuit wat je hiermee bedoelt?ik denk ook dat het op Hannah sloeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Hu??? Runningliesje, blijven hoor! Hoe kan dat nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Shit Endo, dat ik daar ook niet eerder aan dacht: Sprite-achtig spul. Mmmmm, ik ga best toch maar niet naar de nachtwinkel er halen.. Ik hou het bij wat sapjes en thee. Héhé, heb weer het voorbije uur mogen ervaren wat het betekent : trek uitzitten. Maar het gaat inderdaad altijd! voorbij. Een echte grote golf die binnenkomt, dekking zoeken en na een tijdje gaat die weer weg. Movietime! Ik heb een lekkere spooky film gehaald: Lady in the water ( beter dan in the wine, nietwaar, hihi ) van de makers van The Sixth Sense. ------------------------- ik baad in zuiverheid, schoonheid en licht pinksteren: 27-05-2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Ik vind de video van "ik heb een heel zwaar leven" geweldig goed. Ik heb die al meermaals gezien en moet er nog steeds hard om lachen, maar ik kan begrijpen dat op sommige momenten dit niet gepast is. Maar het is toch best om zo iets niet te persoonlijk op te vatten, lieverds. Het is humor, bedoeld om onszelf te relativeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Originally posted by: Runningliesje@Coco: Omdat iemand me een PB heeft gestuurd dat ik moet opdonderen. Ik vond dit forum juist zo fijn met lieve mensen. Succes iedereen verder! Hou vol!quote> Wie heeft jou die PB dan gestuurd Liesje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Ik vraag het meteen op de vrouw af weet niet of het mag maar kan me niets schelen laag aan de grond als iemand je zoiets stuurt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 volgens mijn zijn er wel meer die van die misselijke pb krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Liesje is een vrouw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden