Spring naar bijdragen

Dinsdag 5 juni 2012


Shahire

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 229
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: akelei


Wat zien we nu Rae?
Is dit de aarde vanuit de ruimte met Hawaii op het midden ( paarse ronde ding)quote>


Nee, de gekleurde bol is de zon gezien door een telescoop met verschillende filters. De zwarte vlekjes zijn gewoon 'zonnevlekken', plaatsen waar het oppervlak een paar duizend graden koeler is. Rond 0.09u geeft venus de zon een kusje en komt ze een paar uur later perfect tussen de aarde en de zon te staan, zodat we haar als een zwart schijfje zien op de zon.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bijna Venusnacht, hoe mooi om over na te denken..

Ik had een goede sessie emotioneel lichaamswerk. Ik sleur me daar steeds naar toe met hangende schouders omdat mijn emoties blootgeven in een groep is voor mijn verlegen schaamtevol persoontje een drama. En toch leer ik steeds bij in de goede zin. Zucht, ik ben een moeilijke en koppige leerlinge...

Vanavond heb ik wel de vruchtjes mogen plukken van hier een heel week op het forum de dingen te zeggen zoals ik ze voelde en zag, zonder schroom. Het is nieuw voor mij om zo open te zijn. Iedereen vindt mij nogal een zelfzekere krachtige madame. Terwijl ik me dikwijls zo onzeker en verlegen voel betreft mijn eigen gevoelens te laten zien....

Hier op het forum is het veilig want ik kan er niets mee verliezen. Vanmorgen dacht ik, tja, nu gaan ze me de rug toekeren, nu ik me zwak getoond heb. Maar integendeel, ik kreeg nog extra steun, waarvan ik vannacht een warm dekentje kan van breien. Ik heb zelfs er een maatje bijgekregen :):heart:

Het flesje Sedinal staat naast mijn bed, tx voor de tip

Betreft de link naar de monsters vanuit de Lord of the Rings: wat een engerds!!

Ik heb de hele dag nagedacht hoe mijn "Spirit uit de fles" zou noemen en eruit zien. Wel, beste, het is een hij, en hij is heel knap, donker en mysterieus, verleidelijk, maar onder een heel dun laagje huid zit een stinkend rottend monster dat nooit genoeg krijgt en zich camoufleert in de schone verleider...Mij verleiden om zichzelf in leven te houden....een beetje zoals een vampier, de prins van de duisternis....

Nu nog een naam die erbij past.........

Venusnacht, ik wens jullie de mooiste dromen over de warmte van de liefde :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

linksonder zie je al dat Venus er bijna helemaal

voor zit, toch? Zo begrep ik dat ook uit de tekst

en je zag het met die sterke uitvergroting ook; bruine grote

zon en klein hyper balletje dat er tegen ketste

Venus is dus een hyper vrouwtje dat op vader zon afspringt:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...