Rae Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Mja, begint pas binnen 18 minuutjes. Tegen dan zet ik het volume op nul, ik vertrouw die gasten niet . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 slaap lekker Von ik kijk nog een keer, vind er weinig aan tot nu toe en anders duik ik met mn boek mn bed in truste allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Tien en Jane: Up en down. Later meer of per pb Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Ik heb alleen maar Amerikanen met ijsmutsen en zo nu en dan een soort paarse bol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Originally posted by: akeleiWat zien we nu Rae?Is dit de aarde vanuit de ruimte met Hawaii op het midden ( paarse ronde ding)quote> Nee, de gekleurde bol is de zon gezien door een telescoop met verschillende filters. De zwarte vlekjes zijn gewoon 'zonnevlekken', plaatsen waar het oppervlak een paar duizend graden koeler is. Rond 0.09u geeft venus de zon een kusje en komt ze een paar uur later perfect tussen de aarde en de zon te staan, zodat we haar als een zwart schijfje zien op de zon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Rickert, nog gecondoleerd met je neefje en fijn dat je het nu weer nuchter aangaat:heart: ik hoop dat jullie een warme familie hebben, en het rouwen samen doen. Ondanks de pijn en het verdriet zul je dan mooie momenten beleven samen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Bijna Venusnacht, hoe mooi om over na te denken.. Ik had een goede sessie emotioneel lichaamswerk. Ik sleur me daar steeds naar toe met hangende schouders omdat mijn emoties blootgeven in een groep is voor mijn verlegen schaamtevol persoontje een drama. En toch leer ik steeds bij in de goede zin. Zucht, ik ben een moeilijke en koppige leerlinge... Vanavond heb ik wel de vruchtjes mogen plukken van hier een heel week op het forum de dingen te zeggen zoals ik ze voelde en zag, zonder schroom. Het is nieuw voor mij om zo open te zijn. Iedereen vindt mij nogal een zelfzekere krachtige madame. Terwijl ik me dikwijls zo onzeker en verlegen voel betreft mijn eigen gevoelens te laten zien.... Hier op het forum is het veilig want ik kan er niets mee verliezen. Vanmorgen dacht ik, tja, nu gaan ze me de rug toekeren, nu ik me zwak getoond heb. Maar integendeel, ik kreeg nog extra steun, waarvan ik vannacht een warm dekentje kan van breien. Ik heb zelfs er een maatje bijgekregen Het flesje Sedinal staat naast mijn bed, tx voor de tip Betreft de link naar de monsters vanuit de Lord of the Rings: wat een engerds!! Ik heb de hele dag nagedacht hoe mijn "Spirit uit de fles" zou noemen en eruit zien. Wel, beste, het is een hij, en hij is heel knap, donker en mysterieus, verleidelijk, maar onder een heel dun laagje huid zit een stinkend rottend monster dat nooit genoeg krijgt en zich camoufleert in de schone verleider...Mij verleiden om zichzelf in leven te houden....een beetje zoals een vampier, de prins van de duisternis.... Nu nog een naam die erbij past......... Venusnacht, ik wens jullie de mooiste dromen over de warmte van de liefde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Ik wacht toch nog even, wellicht zie ik nog iets. :Disgust; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Tuurlijk, dit moet ik meemaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 De laatste V-eclips was 2004. Toen zodanig aan de drank dat het zelfs niet tot me doordrong. Fijn dat ik dat nog kan rechtzetten in dit leven. Volgende is binnen meer dan 100 jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Rae, ik zie ook niet veel...misschien moet ik gewoon in mijn tuin gaan staan met een verrekijker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Originally posted by: lavendel1Rae, ik zie ook niet veel...misschien moet ik gewoon in mijn tuin gaan staan met een verrekijker?quote> De zon is helaas aan de andere kant van de wereldbol momenteel, Lavendel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Het kusje is er :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Is het dat hapje eruit links onder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Probeer eens de homepage http://venustransit.nasa.gov/webcasts/nasaedge/ akelei Ik ga beetje op 't gemak kijken. Ik merk dat er nu ook sterk vergrote beelden tussen komen. Super! Tot morgen o/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 toch wel kicken even net Loop ik met mn laptop naar de slaapkamer van dochter reageert die heel onderkoeld met: "nou jippie hoor" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 @Rae: nu voel ik me wel heel dom maar ik kan er zelf nog mee lachen! o! ja en ik zie het nu op de beelden, het kleine zwarte stipje in de linkerhoek geweldig dat zo velen dit willen zien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Ik dit nu alles? Wellicht niet aam mij besteed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 2004 kan ik mij nog herinneren. Mijn vader had speciale brilletjes gekocht en toen vond ik het wel spectaculair. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Take care Primula:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 linksonder zie je al dat Venus er bijna helemaal voor zit, toch? Zo begrep ik dat ook uit de tekst en je zag het met die sterke uitvergroting ook; bruine grote zon en klein hyper balletje dat er tegen ketste Venus is dus een hyper vrouwtje dat op vader zon afspringt:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Zit er helemaal voor nu. Jane wat een metafoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 hahaha, zoiets ja. Veel slapelozen vannacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Ik ben speciaal opgebleven hoor, albertina. 'k Lig altijd zeer vroeg te bedde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 a dirty mind is a joy forever Jen en nu mn bed in en verder dromen:lips: nighty night night Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden