AlbertRemmo Geplaatst 6 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2012 Dagdraad is veel te laat Goede morgen DAGPACT Albert Lytse Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2012 Goedemorgen AR, is idd rustig hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2012 Tsssssssssss... Bor toch. Maar evenzogoed goedemorgen AR, Suiker en Borretje, Nou dan zal ik maar eens heel snel koffie en thee gaan zetten he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2012 Als iedereen zo dacht, was er geen forum meer bor. Goedemorgen en de koffie is klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 6 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2012 Morgen iedereen! Fris en gezond! Dat is makkelijk maar 4 berichtjes lezen voor ik ga werken... Yvonne je ziet je bent een belangrijke schakel,hé. Heb je ook vers geperst sinaas? Hoe is het met onze Venus ondertussen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2012 morgu Lavendel. Geen verse jus, wel een pak ... in de koelkast. Nou Venus zal het ongetwijfeld zonder mijn belangstelling hebben gered, kan er niet warm of koud van worden hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2012 Principes kunnen ook starheid tot gevolg hebben Bor;) Ik zie dat Suiker ook koffie heeft gezet. En volgens mij zit iedereen nog half te dutten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2012 Haha Yvonne, nee hoor ben al druk bezig. Afwas is al gedaan en ben zelf ook al weer fris en schoon. Ga straks spullen uitzoeken voor nieuwe woning. Wel balen dat het weer eens regent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2012 Ja, erg vrolijk weer is het niet. Maar hier zijn het eigenlijk maar een paar druppels, met een beetje moeite kun je er tussndoor lopen denk ik;) De vijftiende krijg je de sleutel he? Wat heerlijk voor je. En is het nou een apartement in Groningen of in één van de dorpen, of zit ik er echt helemaal naast? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2012 Ik verhuis van Groningen naar Drenthe Yvonn. Zelfde dorp als waar ik tot voor kort woonde. Is idd Appartement. Krijg volgende week donderdag sleutel ik kan niet wachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2012 Goeie morgen mensen. Het regent hier maar het is gelukkig niet koud, dus lekker de deur open gegooid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2012 Stap 1???? Moet je toch ff uitleggen dan hoor Bor. Je klinkt alsof je jezelf iets 'kwalijk' neemt... maar ik snap helemaal niet waar je het over hebt nu... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2012 Okeeee Suiker, helemaal duidelijk nu. Heerlijk hoor. In vind Groningen een hartstikke leuke stad maar Drenthe is gewoon mijn favoriete provincie:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2012 Inderdaad heel spannend Suikertje. Ik hoop dat je goed gaat slagen met het uitzoeken van je spulletjes, wat ga je allemaal kopen? nee ik ben niet nieuwsgierig maar das belangstelling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2012 Moet eigenlijk alles hebben bolletje, ben hier in december gekomen met alleen kleren. Heb wel wat kringloopspullen hier. Dus veel werk aan de winkel voor me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2012 Pffff... ff denken hoor Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 6 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2012 Dat zijn gewoon woorden Bor. Niet te veel zorgen over maken. Beide uitspraken spreken elkaar misschien tegen maar onder de oppervlakte betekenen ze gewoon 't zelfde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2012 Nou... ik denk... of meer ik vind Bor, dat JIJ bepaalt. JIJ bent alcohol de baas. En wel omdat jij op een gegeven moment bent gestopt met drinken. Jij hebt het heft weer in eigen hand genomen en bent zonder alcohol verder gegaan. Dus JIJ heb bepaald hoe het verder ging, niet de alcohol, dus ben JIJ de alcohol de baas. In het begin.. toen je ging stoppen klopte die stap 1 natuurlijk wel: het begon ermee dat jij machteloos tegenover alcohol stond en dat je leven daardoor stuurloos was geworden. Dat was toen je op de bodem zat. Maar je bent gaan klimmen, je bent niet meer machteloos, je hebt gewonnen en je bent de baas. Alcohol heeft jou niet meer in zijn greep, jij kunt zonder... Tsja, zal wel mijn recalcitrante karakter zijn hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2012 Overigens ook goedemorgen Rae.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2012 Nou Suikertje heel veel plezier vandaag dan. Borrie:sun: Iedereen heeft het recht om zelf te weten hoe hij het adb. wil zien. De een vind dat hij, als hij stopt omdat hij niet kan drinken, hij ook niet adb. is, een ander vind dat als ie stopt, hij wel adb. is. Dat is maar net hoe je er tegenaan kijkt. Dat recht heb je. Ik vind zelf ook dat, zolang ik niet drink dat ik dan de alc. de baas ben. Maar iemand anders kijkt daar dus anders tegenaan. Het is maar net welke kijk jou sterk maakt om niet meer te drinken. Of misschien moet ik het anders zeggen, ik ben de zucht de baas. Goeie morgen Rae. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2012 Nee hoor Bor, je bent helemaal niet in de war. Je denkt zelfstandig en je weigert je afhankelijk op te stellen, want daar zou het volgens mij op neer komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2012 Trouwens ook een heel goede morgen Bol, zie je zo maar over het hoofd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2012 Jij ook een hele goeie morgen Vonnie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2012 Hoef je niet zo sip om te kijken Bor... daar is toch niets mis mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 6 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2012 Goedemorgen en gedag meteen weer, werken! ik ben goed wakker geworden vandaag na 2 dagen rusteloos, tegen de muur oplopend, gek wordend van mijn eigen gedachten, en die niet kunnen stoppen de drankduivel was levensgroot bij me, want met drank op zou ik mijn idiote gedachten kunnen stoppen, voor even,die rusteloosheid, ik wilde wel met mijn kop tegen de muur aanslaan! die gedachten werden zo hinderlijk, dat als ik geen refu had geslikt, ik gezwicht was..... dat is dus nog iets om te leren voor me vandaag ZO blij da'k niet gedronken heb, ik heb het uitgezeten, het was, vreselijk, maar ik heb niet gedronken, weer een beetje sterker, en ik ben zo blij met refu, voor mij is het een wondermiddel, anders was ik allang teruggevallen fijne dag allen, vandaag neem ik de eerste niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden