Lenie Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 oohhh...alle 2?..wat goed Chrissy...toppert! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 LOL, dagje 2 pas... maaaaaar.... het begin is er weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 ik hou het niet roken nog niet eens een halve dag vol....knap hoor..chapeau!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 Gaat het een beetje, Lenie? Lees net dat je vader vandaag 66 zou zijn geworden. Moeilijk dagje toch hè... Heel veel sterkte ermee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 Oeps, berichtje gekruist... Ik vind het niet roken ook veeeeel moeilijker dan het niet drinken hoor! Rook je veel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 ja ik rook veel...een pakje shag in 2 dagen.. ja m'n paps is/was jarig vandaag...blijft een rotdag ook al is hij al 17 jaar geleden overleden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 Lenie meis, wat jong nog, nog geen 50 was je vader dus toen hij overleed? Arme jij... Pakje shag per 2 dagen is idd vrij veel ja. Ik zit, eehhh, correctie, zat op ca 35 sigaretten per dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 Veel sterkte Wijfie, je komt dit weekend ook wel weer door hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 ja hij was 48... Wijfie... sterkte!.xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 Hoi Chrissy, je gaat goed he? Fijn hoor! Knap van je dat je met allebei stopt. Wijfie, moeilijke dag gehad dus. En een verkeerde toon inzetten is het ergste niet gelukkig. Sterkte, ook de komende dagen! Net heb ik voor het eerst een waarschuwing gekregen van de moderator. Volgens mij gaat dit nergens meer over. Maar ik zal er maar niet teveel over zeggen. Voel me net een klein kind. Dit mag ik vast ook niet schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 jawel hoor Made....dat mag net! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 Madelief, ik heb er net ook een gehad hoor. Kun je veel over zeggen, kun je ook laten natuurlijk. Voor de lieve vrede dan maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 Dag wijfie, mijn deelneming. Toen mijn groottante stierf zong ik ook op de crematie. Was een bibberig gedoe. Ik kreeg er maar de helft van de noten uit. Sterkte en groetjes, Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 @ Rae....you toppert!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 Vanavond kook ik niet!!!! Dat doet de visboer voor me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 Hoi Rae, hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 Originally posted by: jopiewat een loze 'discussie'over AD in het algemeenterwijl het hier inhoudelijk gaat omzeer uiteenlopende middelen. met zeer uiteenlopende werkingen bijwerking. Een oxazepam is toch, lijkt mij, niet te vergelijken met een seroxat.Om maar een vorobeeld te noemenbij mij werkten beiden toch wel heel verschillend. quote> Klopt Jopie, seroxat valt namelijk onder de anti depressiva, terwijl de pammetjes (waaronder oxazepam dus) onder de benzodiazepinen vallen. Totaal andere geneesmiddelengroep.Belangrijk verschil in mijn ogen is dat antidepressiva niet (lichamelijk) verslavend zijn, en benzo's juist extreem verslavend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 Dag lenie:sun: Wat is een toppert? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 je bent een topper.... elke keer weer weet je het goeie op het juiste moment te zeggen...vind ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 Wel, dat is een mooi compliment, dank je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 Lieve visboer Madelief! Ik had vanmiddag lekker al kipsalade gemaakt Yammie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 meen het Rae... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 Hoi madelief, Ik zal me morgen moeten samenrapen want ik ben gevallen vandaag. Stom hé. Ik zat me nochtans al te verlekkeren op een maand droog. Ietske voorbarig, ik was nog maar een week ver. Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 oh?....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 He Rae, dat is jammer. Beter is eigenlijk om nu te stoppen he? Maar dat weet je vast zelf wel. En inderdaad, na vallen snel weer opstaan. Die maand ga jij echt halen hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden