Esperanza Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Jenneke, ik heb dagen dat ik niet drink. Weken zelfs, alleen, DAN denk ik dat ik het heus wel aan kan. De waarheid is dat ik best stop, alleen is het niet makkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Goh, hoe slim van me om mijn tijd door te brengen die ik niet kan slapen, door naar een horror film te kijken....nu slaap ik zeker niet meer...'The devil is inside' Behoorlijk simpel, maar zulke enge beelden. Ik piep nog even tussen mijn vingers door naar het einde. Hey Jen en Cali, jullie worden wel écht een grappig stel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Ga je alweer iemand anders versieren Caligula? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Een horrorfilm om in slaap te vallen... tja, 't is eens iets anders dan een oefening mindfulness. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Ja Caligula, ons Jenneke is Belgische. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 een vrouw Wouter en wat voor één Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Ja hoor, ik ben Vlaams. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 hoorde jij ook bij die 90%? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Mij hielp mindfulness eigenlijk wel. Maar je moet ervoor open staan, ja. Ook een rozijn gegeten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Coco kan een noot zijn of een papegaai, maar ik gok op een vrouw.....zoals in Coco Chanel of Coco Flanel ( geweldige vlaamse film met Urbanus) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Ik had ook erg veel aan MF en velen met mij; leuk jen horen wij ook eens bij de happy few: 10% Daar zal ik wel op kunnen slapen truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 en nog bescheiden ook die Wouter haal je bal/date-boekje maar tevoorschijn dat wordt dringen straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 friet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Als ik het goed begrijp mogen we Caligula aanspreken met Wouter ?????????!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 :$ Too much information Caligula! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 nee Wouter ik doe niet aan daten vrijheid blijheid hier tegenwoordig en dat wil ik nog heel lang zo houden maar dat boekje komt even wel vol hoor. Heintje gaat echt nu slaapwel:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 ha ha sterkte jen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Wel te rusten jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 zo ik mag de dag droog afsluiten en heb veel gelezen links en rechts op het forum en veel bemoedigends gelezen Cali, familie van de woeste oude vikings vol hormonen misschien ;-)) ? braaf slapen, folks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Ik denk dat we de leeftijden niet zo belangrijk vinden, Wouter. Misschien omdat het geen dating site is? Vandaar ook dat ik die mooie bikinifoto maar niet online zet hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Awel Wouter, ik heb mij hier net nen dikke choklatte koek gepakt se. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Tuurlijk moet een beetje lol kunnen Caligula. Ik was ook maar aan het grappen. Maar lol hebben met z'n tweeën staat zo kaal he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Het regent hier pijpenstelen. ECHT mijn weer om in mijn beddeke te liggen. Het raam open............ Zalig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Hahaha. Ik vind dat je het wel grappig uitdrukt, met die sherrydrinkende dames, erg beeldend. Maar dat is wel niet het gevoel dat ik hier heb, 't is hier alleen nogal stilletjes nu. Ook al laat natuurlijk... Zelf ben ik overigens een dame (ahum) met een bierprobleem, ordinair he? Een beetje in de studententijd blijven hangen, vrees ik :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Dat weet ik niet Caligula, bij mij niet alvast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden