Spring naar bijdragen

dinsdag 12 juni 2012

Gast Fibo

Aanbevolen berichten

Das een beetje de pest met mannen. Ze denken dat ze moeten presteren, en das nou juist wat ze niet moeten doen. Voor een vrouw is het het zo belangrijk dat er geknuffelt wordt. als je zo gericht bent op een prestatie dan is het logish dat dat kan falen.

Mijn manneke had daar ook veel last van. Heb hem altijd geprobeerd duidelijk te maken dat dat voor mij niet zo belangrijk was. Veel belangrijker is het dat je gewaardeerd wordt als partner. Schouderklopjes, een lief woordje, een bloemetje, complimenten over b.v. het koken enz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 325
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

CaligulaDH dus er is nog hoop voor me haha, bedankt voor je antwoorden, en dat libido is belangrijk voor mezelf gewoon, partner klaagt niet maar we missen iets op deze manier, en wil graag weer die volle haardos en een egale huid, dit zijn wel slechts bijzaken want voor mijn gezin deze stap te zetten is het allerbelangrijkste en daar tel ik mijzelf in mee uiteraard.

Heb de supermarkt overwonnen de 1e keer in een heeeeele lange tijd, aan de kassa was al weer vergeten omdat ik een oude bekende tegenkwam waar ik helemaal geen zin in had maar goed heb toch weer een stapje overwonnen deze dag, dag nog niet voorbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Rickert
Draadje alcoholgerelateerde boeken staat bovenaan in 'thema's'

Vroeg me af of je het meende of niet over 'Nou nog eentje dan' hahaquote>

ik heb je volledig verkeerd begrepen denk ik, weet wel zeker maar die ene bestaat nooit meer, daar ben ik mij helaas van bewust
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Rickert
Draadje alcoholgerelateerde boeken staat bovenaan in 'thema's'

Vroeg me af of je het meende of niet over 'Nou nog eentje dan' hahaquote>

ik heb je volledig verkeerd begrepen denk ik, weet wel zeker maar die ene bestaat nooit meer, daar ben ik mij helaas van bewust
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb geen geflirt gezien, alle humor dus gemist, zit mn tijd te verdoen aan surfen met groene thee met citroensmaak

en een bruine boterham met kaas en tomaat, jammie jammie, 1e flesje water is ookal op.

Maakt het trouwens wat uit of het bruis of gewoon bronwater is ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
Das een beetje de pest met mannen. Ze denken dat ze moeten presteren, en das nou juist wat ze niet moeten doen. Voor een vrouw is het het zo belangrijk dat er geknuffelt wordt. als je zo gericht bent op een prestatie dan is het logish dat dat kan falen.
quote>

Hallo veralgemening :angry:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan op de Wii gaan spelen heb tegenstanders genoeg maar kan ook een lekkere extra douche nemen en mn gezicht

eens extra reinigen en fruitmaskertje maar of ik dáár dan weer de rust voor heb, voelt beetje angstiger aan nu de klok over

de 12:00 is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben erover uit, ga zo mn gezicht eens verwennen en daarna een heerlijke lange douche nemen

en straks in hoogtijd op de Wii spelen icm 2 rustgevende pilletjes van A.Vogel, vanavond een uur

voor ik ga slapen neem ik 2 slaapvarianten ervan in, hoop het werkt want ben een zeer moeilijke slaapster

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag Allen,

ik ben behoorlijk opgefokt,

wijsheid om onderscheid te maken, heb ik zeker nodig,

nare smsjes,

oke wat kan ik doen om te aanvaarden wat ik niet kan veranderen,

en wat zou ik aan deze situatie kunnen veranderen?

en vooral, waarom trek ik het me zo aan,

zit het zo in mijn lijf,'

en schreeuwt alles in me om DRANK :devil:

omdat ik nog geen andere manier weet,

die moet ik nu eens gaan bedenken/leren/eigen maken

dus refu genomen, en een pammetje,

kan nog uurtje mijn bed in,

dan werken,

zou dit alles echt beter te hanteren zijn na stap 4 en 5???

i hope so

:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Gaby,

Ik ken je verhaal niet maar desondanks veel sterkte, als je alle smsjes van die ene persoon missen kan en een hypermoderne telefoon hebt kan je die blokkeren ..... eens zichzelf gaat verwennen met maskertje en lange hete douche nu eindelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...