bolletje Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Das een beetje de pest met mannen. Ze denken dat ze moeten presteren, en das nou juist wat ze niet moeten doen. Voor een vrouw is het het zo belangrijk dat er geknuffelt wordt. als je zo gericht bent op een prestatie dan is het logish dat dat kan falen. Mijn manneke had daar ook veel last van. Heb hem altijd geprobeerd duidelijk te maken dat dat voor mij niet zo belangrijk was. Veel belangrijker is het dat je gewaardeerd wordt als partner. Schouderklopjes, een lief woordje, een bloemetje, complimenten over b.v. het koken enz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vicks Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 CaligulaDH dus er is nog hoop voor me haha, bedankt voor je antwoorden, en dat libido is belangrijk voor mezelf gewoon, partner klaagt niet maar we missen iets op deze manier, en wil graag weer die volle haardos en een egale huid, dit zijn wel slechts bijzaken want voor mijn gezin deze stap te zetten is het allerbelangrijkste en daar tel ik mijzelf in mee uiteraard. Heb de supermarkt overwonnen de 1e keer in een heeeeele lange tijd, aan de kassa was al weer vergeten omdat ik een oude bekende tegenkwam waar ik helemaal geen zin in had maar goed heb toch weer een stapje overwonnen deze dag, dag nog niet voorbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Draadje alcoholgerelateerde boeken staat bovenaan in 'thema's' Vroeg me af of je het meende of niet over 'Nou nog eentje dan' haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vicks Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Originally posted by: RickertDraadje alcoholgerelateerde boeken staat bovenaan in 'thema's'Vroeg me af of je het meende of niet over 'Nou nog eentje dan' hahaquote> ik heb je volledig verkeerd begrepen denk ik, weet wel zeker maar die ene bestaat nooit meer, daar ben ik mij helaas van bewust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vicks Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Originally posted by: RickertDraadje alcoholgerelateerde boeken staat bovenaan in 'thema's'Vroeg me af of je het meende of niet over 'Nou nog eentje dan' hahaquote> ik heb je volledig verkeerd begrepen denk ik, weet wel zeker maar die ene bestaat nooit meer, daar ben ik mij helaas van bewust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Goedemorgen mensen! Hoe is het op ons datingdraadje? Ik heb even teruggelezen, maar er is veel weggehaald door onze moderator...... Enne Wouter, er zijn zeker relaties ontstaan op dit forum hoor, dus hou moed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Iedereen weggejaagd? Dan ga ik me ook maar nuttig maken. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vicks Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Heb geen geflirt gezien, alle humor dus gemist, zit mn tijd te verdoen aan surfen met groene thee met citroensmaak en een bruine boterham met kaas en tomaat, jammie jammie, 1e flesje water is ookal op. Maakt het trouwens wat uit of het bruis of gewoon bronwater is ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Denk niet dat dat iets uit maakt hoor Vicks. Mensen ik ga afsluiten. Krijg zo bezoek en vanmiddag ook dus wordt het een latertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 ik wilde wat schrijven betrap me erop dat ik enorm op mijn woorden zit te letten nog even en ik kan niets meer normaal schrijven deze 'Beste Shahire' is vandaag even niet meer op de draad te zien beter... voor mezelf dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 sorry, was al chagerijnig aan het worden omdat mijn klusje niet lukt zoals ik wil let maar niet op mij, vandaag geen last meer van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 n.v.t Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Gaan we samen eventjes weg Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Ik had ook even het gevoel: wat kan en mag ik nog zeggen.... Maar het zal wellicht nooit goed zijn voor iedereen, dus ik blijf maar en probeer mijn best te doen Sha en Bor, terugkomen, hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vicks Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 De vraag is doorgedrongen : wat ga ik doen als de tijd aanbreekt wanneer ik mijn 1e drankje neem !? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Inderdaad Vicks, dat is een cruciaal moment, waar iedereen door moet. Ga lopen, dansen, gillen, stil zitten, schrijven, eender wat, maar plan iets. Eén ding is zeker, het gaat over, keer op keer weer! Succes meid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Originally posted by: bolletjeDas een beetje de pest met mannen. Ze denken dat ze moeten presteren, en das nou juist wat ze niet moeten doen. Voor een vrouw is het het zo belangrijk dat er geknuffelt wordt. als je zo gericht bent op een prestatie dan is het logish dat dat kan falen.quote> Hallo veralgemening Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vicks Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Ik kan op de Wii gaan spelen heb tegenstanders genoeg maar kan ook een lekkere extra douche nemen en mn gezicht eens extra reinigen en fruitmaskertje maar of ik dáár dan weer de rust voor heb, voelt beetje angstiger aan nu de klok over de 12:00 is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Valeriaan gaan kopen in natuurwinkel of Sedinal bij apotheek verlicht al wat. Verder naar huisarts gaan om sterker middel te laten voorschrijven. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vicks Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Heb van Vogel de rustgevende en slaap beiden extra, tegen de tijd het te spannend wordt ga ik er 2 nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vicks Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Ik ben erover uit, ga zo mn gezicht eens verwennen en daarna een heerlijke lange douche nemen en straks in hoogtijd op de Wii spelen icm 2 rustgevende pilletjes van A.Vogel, vanavond een uur voor ik ga slapen neem ik 2 slaapvarianten ervan in, hoop het werkt want ben een zeer moeilijke slaapster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sasa Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 succes en sterkte vick! neem de éérste niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vicks Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Dankjewel sas, het zal niet meevallen want het begint nu al te kriebelen, maar deze dag ga ik doorkomen dát weet ik zeker !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Goedemiddag Allen, ik ben behoorlijk opgefokt, wijsheid om onderscheid te maken, heb ik zeker nodig, nare smsjes, oke wat kan ik doen om te aanvaarden wat ik niet kan veranderen, en wat zou ik aan deze situatie kunnen veranderen? en vooral, waarom trek ik het me zo aan, zit het zo in mijn lijf,' en schreeuwt alles in me om DRANK omdat ik nog geen andere manier weet, die moet ik nu eens gaan bedenken/leren/eigen maken dus refu genomen, en een pammetje, kan nog uurtje mijn bed in, dan werken, zou dit alles echt beter te hanteren zijn na stap 4 en 5??? i hope so Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vicks Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Lieve Gaby, Ik ken je verhaal niet maar desondanks veel sterkte, als je alle smsjes van die ene persoon missen kan en een hypermoderne telefoon hebt kan je die blokkeren ..... eens zichzelf gaat verwennen met maskertje en lange hete douche nu eindelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden