Spring naar bijdragen

dinsdag 12 juni 2012

Gast Fibo

Aanbevolen berichten

Sorry, maar is dit werkelijk de gewoonte om met elkaar om te gaan hier in deze huiskamer? heb nu al spijt dat ik me hier aangemeld heb, er schijnt hier weinig respect naar een ander te wezen en jullie hebben last van trollen? Zijn dat van die vuilbekkers, stokers, die de boel willen verzieken? Denk niet dat ik hier thuis hoor. Bedankt allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 325
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou ik voel me hier niet prettig bij, dacht een beetje steun hier te kunnen vinden, op een respectvolle wijze, niet wetende waar ik in terecht zou komen, begrijp nu waarom het op het sb anders toegaat. Een rookverslaving is waarschijnlijk toch anders als een alcoholverslaving, gelukkig kan ik open en eerlijk zijn over mijn drankgebruik, naar mijn vrienden, kinderen en familie, hoef niet stiekem te doen, wil alleen stoppen met drinken op advies van mijn cardioloog.

Wens iedereen heel veel sterkte in zijn of haar strijd, hoop dat voor een ieder eens het gevecht over is.

Liefs en sterkte, Lara 58:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sb= stoprokenblog.nl. daar heb je contact met mensen die willen stoppen met roken en ieder schrijft in zijn eigen dagboek en kan dit publiceren of niet, mede bloggers kunnen reageren, en omdat we allemaal bezig zijn met het zelfde, probeer je soms een ander via een reactie of een leuk plaatje op te peppen, een riem onder het hart te steken. Tuurlijk zijn daar soms ook wel eens discussies, maar minder heftig voor mijn gevoel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Ik haat wat u schrijft, maar ik zal mijn leven geven om er voor te zorgen dat u kan blijven schrijven".

-> was geen reactie op jou lara, ik pikte in op de vrije meningsuiting en hoe ik dat zie.

De discussies zijn hier doorgaans ook veel minder heftig overigens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is er mis met een heftige discussie? Dit heeft toch niets met respect naar elkaar toe van doen?

Dat is juist wat ik hier node mis.

Waarom denken mensen iets te dienen met het wereldkundig maken aan volledig vreemden van zaken als: "ik ga koffie zetten, het regent hier (waar??), ik eet een koekje, ik ga in bad, etc. etc." Een forum als dit hier voor ge- of moet ik zeggen misbruiken, zou men net zo goed respectloos kunnen noemen.

Open dan voor mijn part een pagina in "word" of zo en klad het daar neer. Kan men er zelf zo vaak naar kijken als men wil en valt men anderen hier niet mee lastig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit nog altijd te mijmeren over iemands vraag hier: wat als je dertig eenheden per dag drinkt en je lever verwerkt die niet. En je drinkt er de dag daarna weer 30, en zo verder.

Ja dan zou je eigenlijk moeten doodvallen, maar dat doet niet iedereen.

(en zeg nu niet dat ik me dat niet moet afvragen omdat ik geen 30 eenheden per dag drink).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Dylan
Wat is er mis met een heftige discussie? Dit heeft toch niets met respect naar elkaar toe van doen?
quote>

Integendeel. Je discuteert alleen als je andermans mening respecteert, anders negeer je gewoon.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ow, al weer een pagina verder zie ik en dus je berichten gemist Wouter.

AV bier was ik snel klaar mee. Grafenwalder, gewoon hier bij de Lidl. Goed en goedkoop. Maar goed, ik woon dan ook in Duitsland. Heb de vraag ook niet eerder voorbij zien komen.

Het laatste stuk in je post ben ik het niet mee eens. Dit moet wel degelijk kunnen mocht iemand dit helpen, b.v. tijdens een Detox. Al gaan sommigen hierin wel erg ver en komt het bij mij soms over als "huilie huilie", waar ik me dan weer niets van aantrek. Iedereen doet maar wanneer men denkt daar baat bij te hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Jen
Ik zit nog altijd te mijmeren over iemands vraag hier: wat als je dertig eenheden per dag drinkt en je lever verwerkt die niet. En je drinkt er de dag daarna weer 30, en zo verder.
Ja dan zou je eigenlijk moeten doodvallen, maar dat doet niet iedereen.

(en zeg nu niet dat ik me dat niet moet afvragen omdat ik geen 30 eenheden per dag drink).quote>

Dat was ik dus, en is pure praktijk. Jarenlang, dit kan dus niet kloppen.
Die 30 zijn dus nu gereduceerd tot 0, dat dan weer wel. De vraag blijft mij echter intrigeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zei toch niet dat jij negeert, Caligula? Ik zei dat mensen die mekaars mening negeren ipv heftig te dicussiëeren, geen respect hebben voor andermans mening. Jij lijkt me eerder de discussieerder te zijn in deze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Jen
Ik ga het eens voorleggen aan mijn dokter. Hoewel...quote>

Hoewel wat Jen?
Maar ik begrijp dat Rae er zich vandaag ook in verdiept heeft en morgen met iets komt.

Hoe dan ook, volgens de geldende theorie zou ik dus al lang dood moeten zijn. Maar ik schrijf, dus ik leef.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Nachtbrakers zijn slimmer

althans volgens evolutionair psycholoog Satosi Kanazawa

Dit blijkt uit een langlopend onderzoek onder meer dan 1500 Amerikanen

De slimsten gaan later naar bed dan de minder begaafden"

Ik geloof helemaal in evolutionaire psychologie nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cali,

Ik zal nog even inhoudelijk ingaan op jou gedrag op het forum..

Je berichten zijn als eerst continu met een seksuele ondertoon geschreven en wanneer je er een naar jou idee serieuze reactie op krijgt ga je een stap verder. Je gaat dan ook vragen naar leeftijd, uiterlijkheden en kledingstijl ofwel je juffrouwencomplex. Wanneer er gereageerd wordt dat een ander alleen grappig terug doet is jou antwoord steevast dat je ook maar zat te grappen natuurlijk. Dat je mannen ook kunt appreciëren blijkt 1 al uit je profiel op dutchcontacts, al googlelend te vinden. Je vraagt ook graag naar hun 'libido' en bedprestaties en hebt het graag over blauwe pillekes. Je zegt dat je het doet onder de noemer humor maar je repertoire is dan vrij beperkt en mijn inziens, een grap moet in 1 post te begrijpen zijn en niet ondersteund te worden door een 2de post waarin je vertéld dat het een grapje was.

Als iemand jou humor niet kan waarderen zet je deze weg * en noemt dit wederom... ja! een grapje. Je logica is ver te zoeken....

Dan nog deze, probeer je er nu werkelijk autoriteit bij te halen om jou persoon te versterken?! 'Ik als Robert Fleury bewonderaar'. Zwaktebod gast en bovendien niets zeggend maar dat begrijp jij als 'intellectueel' zelf ook neem ik aan? Dat je Pim erbij moet halen is helemaal te zot voor woorden, dat jij hem bewonderd, who cares? Maakt je niet meer of minder hoor..... Wat je dan wel weer erg vervelend maakt is dat je probeert een ander die een opmerking maakt over je geen respect heeft voor de vrijheid van meningsuiting. Hello! Ad hominem en bovendien bijzonder omdat je de anderen niet goed kent. Je zet ze dus gewoon weg als een communist en gaat verder met je arme betoog... Zo werkt het niet he kerel?

Daarnaast heeft het ook werkelijk niets met vrijheid van meningsuiting te maken, eerder een gevalletje pot-ketel-zwart en balk-oog-splinter. Moeten die anderen dan hun mond maar houden?

Beledigd heb je mij niet en ik geloof ook anderen niet. Dat zijn steeds jou eigen woorden. Wanneer jij een reactie krijgt máák jij ervan dat je iemand hebt beledigden lange tenen heeft om vervolgens verder te gaan met woorden waarmee jij wél zou kunnen beledigen. Groot verschil is het niet?!

Denk er maar een over na *.... 37 is niet te oud om te leren!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...