Runningliesje Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Goeiemorgen alvast Ik heb denk ik een kwartier geslapen van de zenuwen. Ik wil iedereen een fijne dag toewensen en tot na de operatie (ik ben zo nuchter als maar zijn kan, haha!) Liefs, Liesje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Goedemorgen allemaal, Liesje, heel, heel veel sterkte vandaag hoor. Kan me voorstellen dat je nerveus bent maar alles komt goed hoor. Ik denk aan je hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 13 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Dank je Emma, goeiemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Allemaal een fijne dag. Sterkte voor wie het nodig hebben en tot vanmiddag. Liefs Em. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Goedemorgen allemaal, Liesje sterkte vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 13 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Thanx! Ik ben onderweg, weet niet wanneer ik terug ben. XXX Liesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Goedemorgen iedereen. Liesje, sterkte.vandaag. Zo nu eerst koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 goedenmorgen allemaal liesje..... veel sterkte:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Wat een rust hier. Kom op mensen, opstaan, de koffie is klaar en de zon schijnt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Goedemorgen gefrummelde heerlijk uitgeslapen voor mijn doen morgen de grote dag Suikertje! Liesje. sterkte met je operatie maar ik denk niet dat je dit nog leest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vicks Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Goedemorgen iedereen, de nacht viel mee en best wel iets geslapen Runningliesje veel sterkte en succes vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Goedemorgen! Ik ben weer heerlijk uitgeslapen. Verbazend hoe weinig slaap ik de laatste tijd nodig heb, dat was ooit wel anders. Runningliesje: sterkte en succes, ook vanwege mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Ik realiseer mij dat ik vandaag op dag tien zit, dat is best wel snel gegaan, ondanks het geworstel. Ik voel mij elke dag sterker worden en dat is best eng. Ben ik dit? een helder hoofd en steeds meer energie. Heb gisteren langs de dijk gelopen met ons hondje en de buuf. Voelde mij daarna gezond moe. Heb weer zin om recepten uit te zoeken en te maken, heb weer ruimte in mijn hoofd om hobby's op te pakken. schrik niet meer als de deur bel gaat enz. Breng structuur aan in mijn dag, ben eigenlijk in een hele vrolijk stemming heb zin in deze dag! Ik ga dit zeker volhouden, goed voor mijn lijf en mijn gezin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Goed zo vicks, nu dag 2. succes! Heb je nog plannen voor vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Goede morgen allemaal, Liesje sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 DAGPACT Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vicks Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 kameleon, Gefeliciteerd met dag 10 dat is een heuse prestatie al, heb vandaag niets bijzonders in de planning, gewoon de allerdaagse dingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Kameleon, fijn dag 10 alweer voor je inderdaad krijg je meer zin in dingen nu je geen alcohol meer drinkt zo heb ik dat ook ervaren je hebt nu ook meer tijd over hè die je anders aan drinken besteedde Vicks, ook vandaag dag 2 ga je doorkomen je eerste dag heb je al achter de rug zonder een slok drank mag je trots op zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 AR, ben je de nacht een beetje goed door gekomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Inderdaad Shahire, als ik terug kijk zat ik gewoon te wachten tot het een voor mij redelijke tijd was om te gaan drinken. Ik had het er druk mee, moest zorgen dat ik alle boodschappen in huis had en de hond was uit gelaten, kortom dat ik niet meer naar buiten hoefde. Het ergste was nog dat ik mijn dochter belemmerde in haar vrijheid, zij mocht alleen hiervoor in het plantsoen spelen zodat ik kon zien waar ze was. Maar goed, ik ga ervoor zorgen dat dat verleden tijd blijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 RunningL zo fijn om je terug te lezen! Zet hem op meid! Hey Vicks, dag 2! Kameleon, je zal stilaan van naam moeten veranderen hoor, dag 10 al :-) En ik...***met een collega, psychische terreur...moet ik vandaag eindelijk is gaan aanpakken, ik werd al huilend wakker van de stressssss liefs allen xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vicks Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 lavendel, pak maar aan en kom op voor jezelf, sta niet toe iemand zoiets doet ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Kameleon, er ging een wereld voor me open zoveel tijd ik opeens had voor leuke dingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Lavendel, nu je nuchter bent kun je het misschien ook beter aan ga er vandaag voor rustig het gesprek ingaan en vertrouwen op jezelf wie weet valt het je straks achteraf dan wel mee succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Hey Joop, hele fijne dag gewenst en er is niets mooier dan het helemaal op je eigen manier te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden