lavendel1 Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Hey Rliesje en Gwen: sterke taal! Haha, pokemonnetjes, may the force be with you ! ( maar dat is dan weer van starwars zeker?) Liesje , klopt zoals je het omschrijft: ik voelde me echt plots bezeten, best eng.... Vandaag rustig aan doen, tranxene, theetjes, boekje, internet....straks met kids naar muziekles en verder chillen....dat ga ik nu is het hele weekend doen....mijn ventje is toch enkele dagen weg voor een fietsreisje...home alone....oei, dat vind ik ook eigenlijk wel eng.... Ik zal maar mijn stoer pakje bovenhalen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 15 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Hey lief Gwennetje! Dank je wel! Ik heb soms een hele week zonder benzo's en dan weer heel veel. Ik ga het bespreken met mijn begeleider van verslavingszorg, die komt maandag weer. Nu is mijn man aan het halen... stom van me. Hij haalt sowieso 1 keer in de week voor me en verder niet. Ik dwing hem niet, hij ziet het als mijn verantwoordelijkheid en mijn geld. En ik kan net als met alcohol geen maat houden, dus alles gaat in 1 keer op. Als je eens wist hoeveel geld er aan op is gegaan... Daar had ik mijn droom van kunnen kopen: een nieuwe racefiets, om te triathlonnen. Zucht, ik heb trek en pijn en wou dat mijn man al terug was. Zo. Genoeg zelfmedelijden. Schop onder mijn achterste heb ik nodig! X Liesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 liesje als ik het goed begrijp is sport jou lust en je leven maar je bent nu bezig om je lichaam te slopen met zoveel troep in je lijf kom je volgens mijn toch echt niet meer vooruit iemand die zo van sport houd is juist toch zuinig op zijn lichaam snap niet dat jou man hier aan meer werkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Goedemiddag Frummers, zal zo bijlezen, hier heb ik het idee dat ik in een fase, ''we negeren Gaby'' terecht ben gekomen, zowel prive als zakelijk, ik wordt niet teruggebeld, mails/smsjes worden niet beantwoord etc... ik merk dat ik me er over opwind, het is niet eerlijk,' ik doe zo mijn best blabla.... en daar ligt mijn trigger, er is maar een heel dun lijntje naar het eerste glas, blijkbaar moet ik hiermee leren omgaan, dit zijn dingen waarop ik voorheen ging zuipen, en nu? geen idee, hoe er mee om te gaan??? ik moet niet in de slachtofferrol gaan zitten, dat weet ik al maar hoe dan wel pfffffffffff.......... nu bijlezen!!! sorry als ik ergens doorheen dender! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 15 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Hey Wijffie! Mijn man haalt ze illegaal, daarnaast krijg ik ook nog tranxene van de dokter. Dus 1 keer in de week 28 tranxene en 1 keer 50 diazepam en voorheen ook nog oxa. Daarom ben ik ook zo blut. En ik nam ze vaak samen met alcohol in, kreeg meer trek in benzo's van alcohol en gebruikte ze idd tegen mijn kater. Nu geen alcohol (op een terugval na) meer, maar nog wel benzo's... Ze weten het iig bij verslavingszorg. Knuf, liesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Ik zit hier een hele tijd naar het scherm te staren, niet wetend hoe ik zal reageren. of ik wel móet reageren want ikben bang dat ik het niet op de goede manier zeg. Maar ik doe toch een poging. Lies, hoe komt het toch dat jij jezelf zo kapot wil maken met al die troep die je slikt? Dat je zelfs een man hebt die op de zwarte markt die rottroep voor je haalt en dat je zoveel van die troep al in een uur of wat er doorheen jaagt. Ik weet dat ik geen recht van spreken heb want ik ben zelf ook alcoholist natuurlijk maar ik griezel hier gewoon van. En net nu je je operatie weer achter de rug hebt, kunt gaan revalideren en weer opnieuw gaan trainen straks voor het hardlopen. Waarom Liesje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 15 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Snoep, je hebt gelijk. Toen ik nog zoveel sportte was het hardlopen mijn verslaving en goed ook. Nu zit ik dus stil met het knietje en dat gebruik ik gewoon als stom excuus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 gaby niet mailen en smsen...maar gewoon zelf als eerste bellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Heey Gabs, wij negeren je hier niet hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Originally posted by: RunningliesjeSnoep, je hebt gelijk. Toen ik nog zoveel sportte was het hardlopen mijn verslaving en goed ook.Nu zit ik dus stil met het knietje en dat gebruik ik gewoon als stom excuus...quote> maar gebruikte je niks toen je nog sporten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 15 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Em, Ik kan het niet goed uitleggen. Ik kan hier wel met allemaal smoezen komen over mijn jeugd (die nogal traumatisch was), maar dat is niet eerlijk. Ik neem zelf die eerste pil, die eerste slok. En geloof me, ik schaam me er rot voor. Liefs, Liesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 15 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Originally posted by: snoepje Originally posted by: RunningliesjeSnoep, je hebt gelijk. Toen ik nog zoveel sportte was het hardlopen mijn verslaving en goed ook.Nu zit ik dus stil met het knietje en dat gebruik ik gewoon als stom excuus...quote> maar gebruikte je niks toen je nog sporten?quote> Heel weinig, alleen voor in noodgevallen (paniekaanvallen enzo) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 15 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Kon ik maar sporten... Ik mis het zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 straks kan je het sporten ook vergeten als je zo door gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Lies, die smoezen heb ik ook jaren gebruikt, allemaal!!! En schamen is zonde van je energie. Oh, kon ik je maar laten meegenieten van mijn geluk, van het geluk dat ik voel dat ik ervan af ben en dat ik mezelf niet meer voorlieg. En vooral, dat ik niet meer een slachtoffer ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Lies, als je, zoals je verteld een week zonder pammekes en drank kunt gaat het helemaal goed komen met jou... alleen die schop onder je kont nog haha maar daar gaat je verslavingsman wel voor zorgen. Las gisteren nog een stuk over die dubbele verslaving (in de Val van August Willemsen) en dat moet een hel zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Snoep doe ik ook hoor, bellen, en dan krijg ik voicemail, en wordt niet teruggebeld, of erger... een secretaresse die het door zal geven,en dan wordt ik terug gebeld, NOT nu belt de gemeente weer maandag ,hoop ik dan, maar ik kan niets doen, het maakt me machteloos benzo's zijn een serieuze verslaving Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 juist die slachtofferrol, die moet ik nu ook zien te mijden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 lies jijzegt mijn man gaat maar 1 keer per week halen maar laatst schreef je dit nog k heb veels te veel diazepam op om de trek te verminderen, die nu elke dag erger wordt. Ik heb ruzie met mijn man gehad omdat hij de dia moest halen en hij gisteren ook al geweest is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 gaby van de gemeente kan je het verwachten ik heb laatst ook iets aan gevraagd ..schriftelijk niks terug gehoord toen een contact formulier in gevuld via internet berichtje terug dat ze het ontvangen hadden en binnen 24 uur kreeg je bericht terug nu is het twee weken llater en nog niks gehoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 als men steeds een paar dagen/weken niet drinkt en dan weer 1 of meerdere dagen wel, en dan weer probeert te stoppen,is men eigenlijk aan het minderen, vertelde men mij bij de AA, ik vond dat natuurlijk onzin, maar nu ik eindelijk eens langer dan 3 maanden droog sta, moet ik ze toch wel gelijk geven, het is een heel gevecht, het is makkelijker ''gewoon'' niet te drinken, waarom deed ik dat dan niet? angst, ik dacht die uitlaatklep nodig te hebben, en niet meer elke dag zoals vroeger,maar toch nog wel zo nu en dan :$ tuurlijk las ik dat stoppen makkelijker was, en toch deed ik het niet :$ ieder gaat zijn/haar eigen pad, maar serieus probeer het eens 3 maanden niet drinken, het geeft echt rust, ik ben nu dan wel opgefokt, maar met drank erbij was het een drama geworden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 ja Snoep ik weet het, drama met de gemeente maar dat betekent wel dat ik geen stappen kan ondernemen, en dus machteloos ben en dat vind ik zo frustrerend, ik wil wel plannen maken/iets doen, maar ik kan niets geldt ook voor N die weer eens niet thuis geeft, maar ach dat ben ik wel gewend intussen, en dan heb ik het ook nog werkgerelateerd, het lijkt wel een invasie, zal er wel iets van moeten leren denk??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 15 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Iedereen heeft gelijk. Snoep, dat klopt, nu vertikt hij het, het gaat dus al de goede kant op Er komt een dag dat hij helemaal niet meer doet, of dat het niet meer kan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 gelukkig is er dit forum, door het hier neer te zetten, ben ik het toch een beetje kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Originally posted by: Gabyja Snoep ik weet het, drama met de gemeente maar dat betekent wel dat ik geen stappen kan ondernemen, en dus machteloos ben en dat vind ik zo frustrerend,ik wil wel plannen maken/iets doen, maar ik kan niets geldt ook voor N die weer eens niet thuis geeft, maar ach dat ben ik wel gewend intussen, en dan heb ik het ook nog werkgerelateerd, het lijkt wel een invasie, zal er wel iets van moeten leren denk???quote> lijkt me heerlijk om nu op een onbewoond eiland te zittengeen gezeur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden