Esperanza Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Allez, vertel, want, gebruiken ze dat hier in Nederland ook AFBONJOUREN ??????????????????? Belg of Nederlander ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Tnx, heb er eigenlijk weinig moeite mee gek genoeg. Met jou ook goed wat dat betreft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Antwoord op 02.35 niet altijd zo makkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Ik ken het woord in elk geval wel, mogelijk vanuit het Twents maar wordt vlg. mij ook gewoon in het Ned. wel gebruikt. Ben trouwens een Nederlander maar woon in Duitsland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Ik weiger nog steeds hulp te vragen aan de huisarts. Ongelofelijkr onprettige ervaringen mee. Neemt niet weg dat ik denk dat ik het zelf kan doen. Moet me er wel aan een, door mezelf STRIKT schema houden !!!!!!!!!!!!! En DAT lukt niet !!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Heb ook geen hulp en doe ook niet aan schema's. Gewoon niet meer drinken, punt. Dat is hoe ik het doe, maar zal voor iedereen anders zijn denk ik wanneer ik hier alles zo lees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Het lukt me steeds tot 6 a 8 weken. Iets langer heb ik ook al volgehouden. Ik heb dit mezelf eigen gemaakt Dylan, DIT is MIJN visie. Geld niet voor iedereen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Ik heb het, maar dat is alweer een paar jaar geleden, ook al een iets van een jaar volgehouden. Dat heeft me wel geleerd dat ik het, ook na een jaar, niet eens meer moet PROBEREN. En ja, iedereen moet de weg kiezen die voor hem/haar het beste is. Heb wel last van de na weeën hoor, en flink ook, maar dat zet me niet aan om weer te gaan drinken. Integendeel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Maar wat is die visie dan precies? Want dat begrijp ik niet helemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Ok. ok......... De dagen dat ik nuchter mijn bed in kruip dank ik onze Lieve Heer !!!!!!!!! Heeft niks te maken met AA. Gewoon omdat ik geloof. Die dagen Dylan, pppppfffffffffffffffffff.................. Op die dagen zie ik mezelf achter RESTJES ALCOHOL zoeken en, tja............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Dat is ook iets wat ik niet goed begrijp. Ik heb gewoon alcohol in huis, gasten mogen bij mij ook gewoon drinken. Geen enkel probleem mee. Moet soms zelfs aandringen dat ze het om mij niet hoeven laten. Tijdens de wedstrijd Duitsland-Nederland had mijn buurman voor zichzelf alcoholvrij bier mee gebracht, de schat hahaha.... en ik had bier voor hem gekocht. (Hij kwam hier om samen de wedstrijd te kijken) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Maar dat zoeken ken ik wel hoor, geloof me, als er per ongeluk niets of te weinig meer was. Maar nu niet, ik drink niet dus hoef ik ook niet te zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden