Jen Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Een prachtig nummer Madelief. Het werd gespeeld op de begrafenis van mijn moeder (de versie van Bram dan), dus het doet me veel. Slaapwel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Eensgelijks, allemaal. Dank je wel Jane, voor je berichtje op de AA-draad... Goed vastbinden die touwtjes, Will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Wat snap je niet meer, Johan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Hoi Jen, vraagje, als je het niet erg vind ? Nog steeds aan de baclofen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Ja will, waarom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Gewoon, curieus, ik ben er ook nog altijd mee bezig, en ik vind nog steeds dat ze heel erg helpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 ik ga slapen met de vele impressies van jopie, jane4, sha, bo, gwen, Rl, Frodo, johan, ...en verder met al de anderen die op het juiste moment het geheel kruiden....liefs, veel liefs en mooie dromen voor jullie allen, ...ik meld me af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Ik vind dat dus ook. Waarom staat jouw status er zo twijfelachtig bij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Ja Will, waarom ;-) Weten jullie wel dat mijn Ha dat niet wil voorschrijven wegens te onbekend? Terwijl ik hier toch wel iets anders lees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Lavendel, dat is een bekend probleem hoor. De meesten staan er weigerachtig tegen, god mag weten waarom. Er staan zoveel superdingen te lezen overal Tja Jen, omdat mijn leven momenteel een carrousel is, en dan bedoel ik niet door de drank hoor, gewoon, alles bij elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Zolang het maar niet al te negatief is, will. Mijn leven staat eigenlijk ook behoorlijk op zijn kop. Maar dat is beter dan stilstand, vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Mooi gezegd Jen, dat is iets waar ik me dan weer aan op kan trekken sé, dankjewel Johan, ik heb mooie dingen gelezen over jou door Liefje, aangenaam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Mijn lief moest al thuis zijn en reageert niet op zijn GSM. Ongerust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Ok ik heb hem gehoord, hij is gewoon zat. Pff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Oesje Jen, moeilijk dit hé, laat het van je afglijden hoor, of probeer tenminste. Liefje my dear Johan, is Madeliefje. Noem ze al jaren zo, en in het echt klopt het nog ook, geloof me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Ach ja, hij heeft geen alcoholprobleem dus hij mag wel eens drinken op een zaterdagavond. Ben alleen boos dat hij niks liet weten. Maar ik ga geen ruzie maken. 'k Heb nog zo'n half uur om alles te relativeren voordat hij thuis is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Hele mooie instelling Jen, heel mooi. Ik ga even dit knaapje vastmaken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Slik will, wat een gevaarte. En dat maak jij even vast? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 De volle 366 lange meters Jen, 66m langer dan de Eifeltoren. Laterssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Tss will, indrukwekkend. Oh Johan, ik heb hem nog maar zelden dronken gezien, maar dan wordt ie gewoon grappig. Wel op een flauwe manier, maar alla Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Hoe gaat het met je puzzel Johan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Ik geloof dat het een veel voorkomend probleem is... Het gekke is, dat ik tijdens mijn ziekteverlof mijn tijd niet gebruikt heb voor datgene wat ik wilde doen toen ik werkte en geen tijd had. Ik vind het fantastisch dat jij dat wel doet, je tijd gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Dat houd ik voorlopig voor mezelf, Johan. Misschien komt het er ooit nog van? Jij ook nog zo wakker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Een raar liedje vind ik dat. Vol vreemde taalfouten. (nee da's geen Vlaams hoor dat taaltje ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Ik zal er kennelijk geen feeling mee hebben. Hoewel het nummer me wel intrigeert. Het heeft bijna iets hypnotiserends, snap je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden