witte Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 Ohhh jaa dat heb ik wel gelezen, je hebt een herexamen?? Volgende keer aangeven hoor, dat je het daar over hebben wilt. Is nl niet erg. Als je wilt mag je wel ff vertellen hoor. Ik ben er nu toch;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 bij mij 't zelfde jane, vandaag staat er zo veel op korte tijd dat ik niet kan volgen. Moet iets tegen wijffie zeggen en tegen Gaby maar weet al niet meer wat :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 Ik weet nog niet of ik een herexamen heb, witte. Zou inderdaad ook niet het einde van de wereld zijn. Maar toch he, ik ben dat niet gewoon, altijd eerste zit door geweest :$ En dan nu de poepers als ik niet kan studeren: is het de ouderdom of heb ik mijn hersens verpest? Die schrik zit er wel in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 Tja, thats the question Jen..... Is het de leeftijd of zit er gatenkaas in de hersens door de alcohol... Weet je, daar kun je je nu wel druk om maken, maar veel zin heeft dat niet. Beter is het volgens mij, om af te wachten, hoe de uitslag is, voordat je je van alles in je hoofd gaat halen. Toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 Ja dat ga ik doen witte, maar het wachten zal lang duren (tot 4 juli) dus als ik hier af en toe jank, dan is het ongeduld en onzekerheid en mijn spiegelei zijnde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 Ohhh maar je mag hier best janken zovaak en zoveel als je wilt, zolang je maar geen onnodige conclusies gaat trekken... Eerst de uitslag afwachten en dan daarna pas conclusies ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 Hoe is t met Soothe?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 Wijze woorden Witte , Thanx ik ga slapen, dankjulliewel dat ik hier even mijn boosheid van me af kon schrijven, ik zal extra allert moeten blijven de komende dagen/weken, maar dat moet dan maar, als ik hier droog doorheen kom, heb ik echt veel overwonnen slaap lekker allen en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 Hallo nog wakkere frummers allemaal. Pfft ik ben eindelijk door de dagdraad geraakt. Best een emotionele bedoening vandaag. En het forum werkt wel degelijk ook bij acuut gevaar zoals we bij Gaby gelezen hebben. En verder heb ik er momenteel weinig aan toe te voegen, maar dat kan nog komen want de nacht is nog jong … Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 Gaat je lukken Gaby!! Blijf delen, dan komt het helen vanzelf... Suc6 ermee!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 Sorry Frodo, Ik moet helaas ook afsluiten. Ik hoop dat de "jonge nacht" je veel moois brengt. Weltrusten voor straks.. Laterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 Jen, Spijtig van dat laatste examen. maar geniet nu maar van een welverdiende vakantie, zorgen maken om een eventuele 2de zit is voor later. Nu kan je nog meer op het forum komen nu het studeren voorbij is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 Hihi ja nog meer... nee ik zit hier al genoeg he. Hoe is 't met u? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 Met mij gaat het prima Jen, af en toe wel een stevig trekmoment maar ik heb de indruk minder frequent dan de eerste weken. Maar ik blijf alert, ik lees hier genoeg verhalen van mensen die al veel langer ADB zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 Als minderaar kan ik daar minder goed over mee praten. Ben wel eens drie maanden volledig gestopt, maar dat was relatief gemakkelijk: tijdens de week zat ik in een ziekenhuis, alleen in de weekends was ik thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 wijfie, welterusten (al weg zie ik). Jen, Ik ga er ook induiken. Toch nog een klein vraagje n.a.v. je laatste zin in de woorddomino. Jij studeert nu terug, maar jij bent niet meer zo piepjong dus ik vermoed dat jij voordien wel al een tijd gewerkt hebt? Allé, ik hoor het nog wel eens. Groetjes en slaapwel, F. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 Ik heb al zo'n 12 jaar gewerkt ja. Avondnummer: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2012 Vliegkippie is back in town...het is weer gedaan met de rust :sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden