lady jane Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 ik wilde om 23 u al naar bed maar hoe kan ik hier nou weg komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 Witte je kunt het afkorten hoor van je vorige posting noem je haar toch Hahah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 slaaplekker Travel?Spike ja en jane ook straks als het nog lukt de 22e Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 ik ben een roerei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 of eerder een spiegelei nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 Goedenavond, ik heb even de draad doorgelezen en daar ben ik wel wat rustiger door geworden, eigenlijk heb/had ik ook wel zin in een fles wodka, ik ben zo boos, heb de hele boel hier bij elkaar geschreeuwd, voel me zo belazerd door mijn buren, en nu moet ik met ze samen werken, oke dat moet dan maar, voor het behoud van de buurt, maar liever had ik niets met die lui te maken, zeggen anderen, ''ze vallen me best mee'' ja duh , hun wonen er niet naast, hun zijn er niet door bedreigd, en ja, ik heb over me heen laten lopen, zal me nu niet meer gebeuren, afijn , ik ben heel boos, buren hebben mijn geschreeuw vast gehoord, kan me ook niets schelen, ik laat niet meer over me heen lopen, maar wat heb ik een trek, of eigenlijk, wil ik dit niet voelen, ik wil dit verdoven, maar door het lezen hier, besefte ik weer dat dat het ook niet is, nuchter boos, opgefokt, woedend, moet ik blijkbaar ook leren, dus weet je wat ik heb gedaan Lieve Frummers, ik heb een extra refu er ingekiept, ik wil toch zeker een jaar niet drinken, dan moet ik dit ook maar nuchter meemaken, maar moeilijk,moeilijk, Spike sterkte met het weer oppakken, juist jouw berichtjes weerhielden mij om te drinken, dus bedankt voor het delen (en even voor de duidelijkheid, dit is niet rot bedoeld Spike:present: ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 Nou.... das idd stom van me Han Begrijp ik je toch helemaal verkeerd.... Nou ja, laten we het er maar op houden: een ei hoort erbij.... Gewoon ff blijven Jane, morgen toch geen volley weer op strand kwartiertje langer mag je opblijven van me vind je dat niet aardig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 Han, boef! jij ziet en onthoudt ook alles he, pffff een kwartier maar Witte? U is te goed:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 Is oofkort zoiets als afkorten... Goed dat je er een extra refu in gegooid heb Gaby. Zo te lezen ben je goed boos.. Morgen zal je zeker blij zijn, met die beslissing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 Gabs kanjer:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 ik adem heeeeel diep in en uit Spike, wordt al rustiger, maar toch meteen die behoefte (craving) aan drank, en dan bedoel ik veel drank, ik ben er nog lang niet, en dat vindt ik toch wel verontrustend,' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 Gaby, goedzo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 Weltrusten hannah:lips: Ik weigerde dat eerst te zeggen tegen je, omdat je in geheimtaal met Jane verder ging Maar goed daar moet ik ook maar mee leren omgaan... Vandaar dat mn weltrusten ff duurde;) Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 Wijfie ook goed zo:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 Nou wijffie, dat vind ik een compliment waard hoor Ik las je vanavond en toen dacht ik: ik weet niet of het haar gaat lukken. Gelukkig veel wijsheid had je meegenomen dus. Ik wens je ook alle goeds als je eerdaags je cluppie weer gaat opzoeken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 Truste Hannah, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 Wijffie goed gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 Luitjes, ik ga ook richting bed. Morgen is het weer vroeg dag. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 geheimtaal Witte? ik snap dat van die druip-eieren ook niet hoor maar mis hier wel vaker iets. slaap ook deze week dus ik ga er echt in met boek van Harlan Coben spannend vannacht nog en toen ik het weg wilde leggen las ik op de kaft de ondertitel: Coben gaat ten koste van je nachtrust. Klopt als een bus enne meer dan 1 kwartier Witje. slaap lekker wie nog leest:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 oh ja, je mag aandacht vragen zeker als ze je niet lezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 Truste Albertina:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 Jij ook een geweldige weltrusten Jane:heart: Slaap lekker. Jen??? Wat bedoel je? Wil je extra aandacht op je "ei" zijn Ik dacht je bent er nog niet echt uit wat voor soort ei je bent:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 voor jou jen??? ok dikke knuff ((((:heart::heart::heart::heart:)))) houd jij straks maar weer trouw de wacht over ons forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 Ach niks speciaals witte. Ik wil even zwelgen in zelfmedelijden omdat mijn examen niet goed liep, en het viel niemand op :$ Nee niks ergs hoor. Gewoon flauw grapje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 ik las het en werd weer afgeleid gebeurt me vaak jen ook bij anderen er staat hier ook vaak zo veel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden