Runningliesje Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Voor de frummeltjes die al wakker zijn: Een hele goede morgen, het beloofd een mooie dag te worden! Liesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miss Sophie Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Goedemorgen, ben nieuw maar voel me hier "thuis". Iedereen een fijne en zonnige dag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Goedemorgen, Welkom Greeneyes. De vogeltjes hebben me gewekt, geen idee welk merk, maar het is een stuk aangenamer dan die pokkeduiven die soms het wekken voor hun rekening nemen. Zal maar niet vertellen wat die vogeltjes volgens Lenette van Dongen aan elkaar vragen met dat gefluit... Straks naar Kleve, even familliebezoekje maar vooral om lekker ijs te eten, door de stad te wandelen en wat onverantwoorde impulsaankopen te doen Fijne dag allemaal, hou het droog of binnen de perken. Bye... Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Goedemorgen, greeneyes welkom. Nou Harry, dan heb je het beter gtroffen dan mijn persoontje, qua vogels dan. Bij mij zitten een paar eksters, als die gaan "fluiten" ben je meteen wakker. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Sha van harte gefeliciteerd, zie net dat je jarig bent. Ben niet zo goed in slingers daarom deze ene, maar heel mooie Virtueel zoenen kan ik als de beste dus duizend :sun:tjes en één klap:sun: Wens je heel veel, heel mooie :musicnote: en een prachtige dag Harry Aanpassing: + e Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Goeiemorgen vroege vogels. Welkom greeneyes! Ik heb tegen mijn verwachting in heerlijk geslapen en voel me weer normaal en rustig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Hoi Albertina, Dat heb ik thuis ook wel eens, dat eksters of kraaien me wekken, bijna nog erger dan dieflutduiven. Vreemd geintje van de natuur om vogels met zo 'n irritante stem op te zadelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 26 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Gefeliciteerd Sha! :musicnote::musicnote::musicnote: Maak er mooie droge dag van lieverd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Morge Jen, wordt voor jou ook een mooie dag, afgesproken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Volgens mij is Shahire helemaal niet jarig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Dat hoop ik Teveel. Ik heb niet veel gepland vandaag, dat moet ik nog doen. 'k Heb nog geen vogels gehoord vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Luitjes, Sha is iemand anders dan Shahire, een beetje verwarrend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Niet teveel plannen Jen, gewoon op je af laten komen, positief bekijken en genieten En als Sha niet jarig is heb ik ze toch lekker gezoend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Goedemorgen lieve mensen, Ben net wakker, moet even op gang komen:D Welkom greeneyes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Ik heb onrustig geslapen, er kwamen zowaar een aantal doemscenario's voorbij wat betreft de laatste loodjes voor mijn verhuizing. Er moet nog veel gebeuren en het zijn allerlei klussen waar ik geen invloed op heb, behalve dan de klussers achter hun vodden aan zitten. Als ik één ding heb geleerd wat verbouwen en verhuizen betreft is dat klussers en aannemers een apart volkje zijn. Je zou er stress van krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Genieten is niet zo gewoon, Teveel, maar ik ga het beslist proberen. Nu eerst koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Je eigen leven Om echt positiever te kunnen leven is loslaten een heel belangrijke stap. Door los te laten creëer je ruimte om echt te leven. Een hele mooie om los te laten is de verwachting van anderen. Vele mensen leven naar de verwachtingen van anderen. Zodoende verliezen ze de controle over hun eigen leven. Ze vergeten wat goed voor ze is, wat ze willen, wat ze zouden moeten doen. Accepteer dat anderen een mening hebben. En laat de mening en verwachtingen van je omgeving, de media, de maatschappij vervolgens lekker los. Laat je niet afleiden. Wat je partner, je ouders, je vrienden tegen je zeggen kan belangrijk voor je zijn… Maar zorg er voor dat je niet hun leven gaat leven. Luister goed en maak vervolgens je eigen keuzes. Trek je eigen plan. Kijk op je eigen kompas. De grootste uitdaging is om jezelf te zijn in een wereld waarin iedereen probeert je iemand anders te laten zijn. Warme groet, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Inderdaad Albertina, apart volkje die gasten...daarom doen wij alles zelf. Maar ja, dat is niet voor iedereen weggelegd. Hou je taai en zet veel koffie voor die mannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Gaat je lukken Jen, zeker weten. Ben zelf nogal positief ingesteld, mijn "normal mode" is blij. Zie van de meeste dingen de mooie kant en anders wel de humor. Bovendien leg ik me neer bij zaken die ik absoluut niet kan veranderen. Sommigen noemen het wellicht simpel maar ik geniet van het leven. Ik zie de wereld zoals Louis Armstrong hem ooit bezong...What à wonderfull world. Aanpassing: + l Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Ik heb ook niet zo'n goede ervaring met klussers... Wat me eraan doet denken dat ik vandaag iemand moet bellen, want ze hebben iets kapot gemaakt. Nu maar hopen op de verzekering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Maak een beetje plaats dames en heres. - mini-koffiekoekjes: check - koffie: check - versgeperst fruitsap: check - pistolekes: check - yoghurt: check - fruit: check - thee: check - chocolade: check - allerhande beleg: check Allemaal met je vingers af! Al moet het hier staan tot vanavond, wat waarschijnlijk is.. Dit is voor lieve Von. Verder Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Von! Goeiemorgen als je meeleest. En smakelijk, ben wel een beetje jaloers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Originally posted by: TeveelEn als Sha niet jarig is heb ik ze toch lekker gezoend quote> Die zoen neem ik graag in ontvangst Har maar jarig ben ik nietvorig jaar is er heel even iemand geweest met de naam Shadus zij zal het wel zijnmaar in ieder geval bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Ik heb sowieso mijn datum op 00/00/00 gezet want ik was al eens eerder jarig hier per abuis dus jarig ben ik hier niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Dat wordt smullen voor Vonneke Fleur ze kan zo aanschuiven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden