kameleon Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Waarschijnlijk zit iedereen zo hard te lachen dat ze niet meer kunnen typen;) De hondenkapper weet vast wel raad met bijtende honden. Wat voor hond heb je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Ik weet het Jen, was dat zelf ook, toen ik met een kater en duf hoofd beneden kwam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 een jack russell, van de venijnige soort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Even over die knop die ik heb gevonden, Ik heb tegen mezelf gezegd dat ik de laatste niet neem, dit betekent voor mij dat ik de eerste ook niet neem. De uitspraak de eerste neem ik niet vandaag, werkte niet. Die eerste was geen gevecht, ging dus zonder moeite. Maar de laatste was elke keer een gevecht. Dus gisteren gezegd, de laatste neem ik niet. Snappen jullie het nog, ik weet het ik doe ingewikkeld maar het heeft gewerkt en ik ben superblij!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Nee, natuurlijk niet Hannah, hoe kom je daar nu bij? Ik had het puur over mijzelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 en ik over mijn vriend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Jen, ik wist niet dat die hondjes naar de kapper gingen, zijn toch kortharig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Ik heb een ruwharige kameleon. Die moeten af en toe geplukt worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 http://imageshack.us/photo/my-...51/vagebondstefke.jpg/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 ik heb een ruwharige kameleonquote> Bestaan die er ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Dat is een leuk hondje. Je zou niet zeggen dat hij venijnig is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 goeiemorgen!! goh wat heb ik geslapen zeg in m'n eigen bedje. zonnetje schijnt...deur staat open..nu lekker aan een bakkie koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 nee hij is heel lief. Totdat er iemand op zijn territorium komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Goedemorgen Lenie Geniet van de dag en je bakkie:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Wij hebben hier twee katten, een hondje, een fret, een kraai en twee goudvissen. Vanmiddag halen we nog een tweede fret. Het is hier een gezellige beestenboel:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Bedenk net, als ik nu ga stofzuigen is iedereen wakker, zou dat goed zijn voor het humeur van mijn lieverds? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 als je bij mij stofzuigt wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 gaat lukken Kameleon. de eerste was zit er al in..die hang ik zo lekker op. verders rustig aan rommelen hier, anders lig ik vanmiddag weer in de kreukels. nou nog 1 bakkie en dan douchen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Oei Jen, dat is niet mijn genre;) http://www.youtube.com/watch?f...tailpage&v=EeauvE1M7qc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 tot later sunshine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Hannah, ik zal de lieve vrede hier thuis maar bewaren, lijkt mij verstandig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Lenie Moet ook de was ophangen , anders ligt dat teveel in de kreukels en moet ik strijken. Strijken is iets waar ik een gruwelijke hekel aan heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Goedemorgen schoon volk en heer, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Dubbel op, dat gaan we niet doen, Dingen twee keer vertellen door drank ligt achter ons, dus nuchter ook maar niet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden