thaolle Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Hallo ik ben fred ik ben 34 getrouwd en kids ik drink al jaren teveel minimaal 6 flessen bier per dag en in het weekend het dubbele ik ben sinds woensdag gestopt was vandaag een beetje shakie maar verder nergens last van eet gezond drink thee of water word het nu nog erger of hoe zit dat! Gr fred Op naar dag 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Hoi Fred. het kan erger worden, het hoeft niet. verschilt per persoon...ik had bv nergens last van. dan denk je waarom stop je dan niet eerder??...mmm geen idee, ik moest eerst stevig onderuit gaan voordat die knop om ging. welkom hier, ik hoop dat je wat aan het forum hebt. btw, wil je stoppen of minderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thaolle Geplaatst 23 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Hey ,wil eerst paar weken niks en dan misschien weer op feesten enzo ik functioneerde goed verder maar heb ook overgewicht dus stoppen zal wel beter zijn ook voor mijn gewicht en gezondheid ben sinds vandaag ook begonnen met dieet ik denk doe alles tegelijk zolang het goed gaat zal jullie op de hoogte houden gr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Hallo thaolle, Welkom op deze site. Goed van je om te stoppen. Als je niet veel afkickverschijnselen hebt zal het nu vast niet meer erger worden. Zo ja dan moet je el wel even doorheen. Goed eten en veel afleiding helpt daarbij. Ik zou nog niet beginnen met dieeten dus. Als je geen bier meer drinkt val je vanzelf al wel wat af. Ik zou zeggen eerst een poos niet meer drinken. Als dat goed gaat kun je altijd nog beginnen met een dieet. Neem niet teveel hooi op je vork. Alles op zijn tijd. Heel veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Welkom Fred Het kan zo maar meevalen met stoppen, dat is fijn, en tegelijk tricky want je kunt er behoorlijk overmoedig van worden en idd op feestjes denken weer los te kunnen gaan. Zo houd je dan wel je afhankelijk ervan zijn, in stand. Misschien is het goed om eens te zien hoe een alco-vrij feest je bevalt. er zijn lekkere 0% (witbier Bav.) in omloop voor als je de thee ff zat bent, maar eigenlijk is water en thee prima en calorie-vrij. Zo ben je het eerst van je suikerverslaving af (alcohol is omgezette suikers) en ga je hopelijk niet meer snoepen. En dan heb je geen dieet nodig, zolang je maar gezond leeft en wat sport, dan ben je al heel goed bezig. 2 dingen tegelijk aanpakken kan wel, maar is pittig en het zou zonde zijn als je een alles of niets figuur bent en beide niet vol kan houden. We hebben een apart draadje dat kilo-killer heet en als je een poosje zonder drank bent wil je misschien daar ook bij. succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Hallo Thaolle, inderdaad normaal is fysiek het ergste voorbij. Nu komt wellicht de moeheid en weldra de twijfel ;-) Het is echt de moeite om is een tijd flink te ontgiften, alles in je hoofd op een rijtje te zetten. Een mooier zomers cadeau kan je jezelf niet doen, dacht ik? Veel langskomen, dan kunnen we ook van jou bijleren, hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thaolle Geplaatst 24 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Zo gaat echt super hier toch begonnen met dieet voel me super alleen zoals jullie al zeggen heeel erg moe hoop dat het zo blijft dan drink ik nooit meer op naar dag 7 fijne avond allemaal gr fred Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Hallo Fred, Ook van mij welkom hier. Ga je het helemaal alleen proberen, of heb je hulp, bijv. van Tactive? Ik heb de internetcursus van hen gedaan en ik heb daar veel aan gehad. Vooral het inzicht in waarom je drinkt, de valkuilen en het aanleren van alternatieven. Ik wens je veel succes en doorzettingsvermogen. Het belangrijkste is, dat je weer opstaat als je mocht struikelen. Ik zag je ook al even voorbij komen op de dagdraad, onze virtuele huiskamer. Kom daar vooral, ook als je het moeilijk hebt, bijv. veel trek om te gaan drinken. We proberen je er dan weer doorheen te slepen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden