Jen Geplaatst 5 juli 2012 Auteur Rapport Geplaatst 5 juli 2012 Dingen benoemen is niet slecht, maar de manier waarop laat soms te wensen over. Maak ik me ook schuldig aan hoor, daar niet van.
Jen Geplaatst 5 juli 2012 Auteur Rapport Geplaatst 5 juli 2012 Haha heel leuk. Ik vind het zalig als ik jonger word geschat
Jen Geplaatst 5 juli 2012 Auteur Rapport Geplaatst 5 juli 2012 Ik vind het ook heel raar dat niemand reageert als ik toegeef dat ik gisteren te veel gedronken heb. Er hangt iets vaags rond dat me verontrust.
Jen Geplaatst 5 juli 2012 Auteur Rapport Geplaatst 5 juli 2012 ja vandaag is alles ok smikkie. Denk dat het gisteren de opwinding was. Wat wilde ik horen? Ik weet het niet. Vond het vooral raar dat het genegeerd werd, alsof iedereen het normaal vond.
Jen Geplaatst 5 juli 2012 Auteur Rapport Geplaatst 5 juli 2012 ja gewoon een glaasje schuimwijn bij de proclamatie, dat mocht van mezelf. En ik snap de gestopten zeker! Dit kon ik ook niet altijd.
Jen Geplaatst 5 juli 2012 Auteur Rapport Geplaatst 5 juli 2012 Ik voelde me katerig ja, dat wel. Heb een benzo nodig gehad.
Jen Geplaatst 5 juli 2012 Auteur Rapport Geplaatst 5 juli 2012 ik krijg paniekaanvallen van te veel drank. Heel angstaanjagend.
Jen Geplaatst 5 juli 2012 Auteur Rapport Geplaatst 5 juli 2012 Goed, ik ga proberen te slapen. Bedankt voor de babbel, Smikkie.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden