albertina Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Goedemiddag, Jen, een fijne vakantie, geniet ervan. Ik ga ook even naar route 99, ook noodles scoren, wel een dikmakertje trouwens. Oh ja, en ook Zaanse huisjes, nog erger. En wellicht kom ik nog meer tegen, slecht moment om boodschappen te doen, ik heb zin om te snoepen. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Moet nog boodschappen halen... geen zin in... Gisteravond was vriendje van dochter hier drinkt in het weekend wel een biertje maar ik helemaal geen erg in dus wilde hem cola voor de neus zetten toen het in ene in mijn gedachten schoot heb dus een biertje voor hem gepakt (nog van dat laatste krat uit februari.. bier is toch wel lang houdbaar?? ) hij begon er zelf over dat hij eigenlijk niet zoveel meer dronk in het weekend waarom zou hij eigenlijk, zei hij ... merk toch dat het invloed heeft als er om je heen weinig tot niet gedronken wordt Ik had wel heeeeeel eeeeeeven de gedachte: zal ik er ook één mee drinken voor de gezelligheid? :huh:.... nou nee, niet om een ander te plezieren maar om mezelf te plezieren NIET dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Hoi Tina.. ik heb ook trek in van alles dan weet ik het wel neem ik allerlei lekker spul mee ja, de noedels dikmakers? is bier ook maar dat drink ik niet meer, in de plaats van dan maar dusss Ik ga toch maar even richting route 99 en andere routes heb ik dat gehad laterssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 ja daar ben ik weer... helemaal vergeten dat ik zat te wachten op een pakketje echt een geheugen als een vergiet hoop wel dat dit beter wordt dus de boodschappen moeten nog even wachten Bulletje, kan me helemaal voorstellen dat je man daar heen wil of wil dat ze terug komt? ik weet niet welke van de twee je bedoelde? maar als dochter zegt dat ze het niet wil zal het allemaal wel mee vallen en te doen zijn moet toch ook een soort van opluchting zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Snoep, ik zag je posting en keek even naar je stopdatum. Je zit in de 18 maanden periode. Of iemand wel of niet wil geloven in een lastige moment tijdens stoppen interesseert me niet. Feit is dat ik hier op het forum bij veel mensen de 18 maanden dip heb gezien. Ik heb hem zelf ook gehad. Na de 3 maanden dip en de 8 maanden dip was de 18 maanden dip echt wel erg. Een gevoel waar doe ik het allemaal voor, wat heeft het me gebracht, teleurstelling omdat je meer had verwacht, hoe verder, blijft het altijd zo etc. Sommige op dit forum zijn weer gaan drinken bij 18 maanden en er nooit meer mee gestopt. Vanuit mijn ervaring kan ik alleen maar zeggen, blijf droog, zet door. Ook deze dip gaat weer over. Ik heb elke dip nodig gehad om te komen waar ik nu sta, in een dip worden zaken in een nuchter perspectief gezet. Eerst is er de allesoverheersende emotie, paniek, leegte, zinloosheid etc. totdat je beseft dat jij dat niet bent, je hebt die gevoelens maar je bent niet die gevoelens. Nuchter verwerk je die emoties door ze nuchter en neutraal te zien, ok ik heb pijn, ik voel me leeg, logisch met het leven wat achter me ligt, ik mag me best zo voelen. Door dit in mijn dip te accepteren kwam ik er langzaam weer uit, ik begreep het beter, waarom ik me zo voelde en na accepteren, kon ik loslaten, dat was toen, dit is nu. Nuchter blijven zal je uit je dip terug in het nu brengen en je weer kracht geven om in het waardevolle van jezelf en je leven te geloven. Weer gaan drinken zet je terug in alle oude gevoelens van leegte en zinloosheid, terug in de vicieuze negatieve cirkel. Blijf daar uit weg en op een dag zal je beseffen dat je er nagenoeg helemaal uit verdwenen bent. (zo werkt het bij mij in ieder geval). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 ik ga niet heen en weer hoppen van de ene naar de andere draad (hoek) je leest mijn antwoord vast hier wel Bulletje nou maar eens aan wat andere dingen huishouden ook geen zin in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Hey Dhen alles goed met jou daar in dat verre oord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Originally posted by: Hannah1Hebben we toch nog iets gemeen.quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 eet ik toch gewoon de hele dag alleen noedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 nou ik kan wel begrijpen dat ze liever niet alléén dat vliegtuig in wil ik stap er sowieso niet in maar zonder gekheid, heeft ze gezegd dat ze naar huis wil dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Middag, HOI cochi. Zag dat ik nog ingelogd was... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 lytse heel lief van je:present: maar ik zoek juist het echte contact ben ook niet zo telefoneerder heb wel een vriendin waaar ik leuke dingen soms mee doen maar verder niks mee deel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 hoi hoi VM! ik zag je net niet meer staan.. maar dat schijnt meer voor te komen als je lang staat ingelogd.. staat het niet meer aangegeven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Snoep naar aanleiding van je bericht van vanochtend, heb ik best wel mee in mijn hoofd gezeten. Het er zelfs nog met een van mijn beste (weliswaar virtuele) vriendinnen over gehad. Maar is het ook niet iets van "deze tijd"? Dat er meer en meer virtueel gecominiceerd wordt? (zie de clip van Fibo...) Maar tja.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 dhen ik ga er ook voor vechten maar de gevoelens kloppen wel wat jij beschrijf wat heeft het me gebracht? op dit moment kan ik het even niet zeggen maar dat komt omdat ik alles even zwart ziet me kind heeft verdriet en daar kan ik heel slecht tegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Snoep.. easy does it he? soeppie staat op...mjammie:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Snoepke, kind met verdriet is het allerergste.... kind met pijn nog erger (gelukkig ken ik dat niet). Maar dat gaat wel weer over. Zeg Co, en???? Nog alles Blauw zo? Bedoel, kwa rust in de kop enzo??? hier op en af.... pfffffffffffff rood is geen optie........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Snoep Inderdaad heel naar als je kind verdriet heeft en je het niet kunt delen zo'n machteloos gevoel ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 VM rood werkt niet nee maar zie af en toe wel rood.. het blauw werkt nog steeds als ik er goed mijn best voor doe kost soms moeite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Hannah... jij woont toch in de Achterhoek? Achterhoek is wel groot natuurlijk en ik ben niet lief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 yves klein- blauw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 die blauwe cirkel is het zo ongeveer voor mij dan wat minder scherp met schaduwen soms groot soms vele kleintjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 goh waar blijft die post ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Bij mij eerder dat rechthoekige vlak en dan vullend, zeker geen randjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 is dan toch weer heel anders, grappig! maar blauw blijft het blijf je lang op de camping VM, of alleen het weekend? hebben jouw kids al vakantie? Die van mij net, en wel 8 weken lang maar die vermaakt zich prima met vriendje ligt nu in het zwembad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden