Spring naar bijdragen

maatje zoeken, hoe?

Gast

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Ik zit nu sinds gister op dit forum en las dat sommigen van jullie een maatje hebben. Iemand die je kunt benaderen als de craving de overhand dreigt te krijgen. Hoe vind ik iemand? Kan ik een oproep plaatsen? Zo ja, bij deze dan.

Ik zou veel hebben aan iemand die al wat langer in het proces van "ontslaven" zit. Iemand die uit ervaring weet wat je kunt doen maar vooral hoe je je voelt. Het zou ook helpen als dat iemand is die gevoelens redelijk goed onder woorden kan brengen.

Zelf ben ik een vrouw, getrouwd, geen kinderen, gek op dieren en mijn hond en (nog) 48 jaar. Heb veel aan meditatie, bezinning en wil ook een spirituelere weg volgen.

Veel liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Kwispel!

Als je naar de homepagina gaat, zie je in het midden een kopje Zoek een Maatje.

Daar kun je je oproep plaatsen, hoewel het hier ook niet verkeerd is, hoor.

Goed dat je een maatje zoekt, dat kan je helpen door de moeilijke momenten heen.

En goed dat je weer terug bent op het forum, heel veel sterkte en succes gewenst!

Liefs, Nance :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kwispel,

Succes met het vinden van een maatje. Ik wilde het je gaan vertellen, maar je weet het al. Ik zit helaas vol met extra contacten, maar er zijn nu zoveel nieuwe mensen dat je vast wel iemand vindt die een beetje in vergelijkbare omstandigheden zit.

Je vormt zo een eigen, sterk netwerkje.

Als je voelt dat je iemand echt kan vertrouwen dan kan je ook je gewone emailadres en je telefoonnr. uitwisselen.

Zie maar hoe het voor jou voelt.

Succes en vooral doorzettingsvermogen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...