Bo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Goedemorgen lieve mensen, :musicnote:voor de 8 maanden Sha :musicnote:voor je verjaardag Joris Qua weer geen nieuws te melden Hier ritsen ook de wolken open Het spoelt werkelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Gefeliciteerd met je vader Bul:moon:, maak er een fijne dag van, je hebt er hard voor gewerkt. Nou bul dan gaan we gelijk op, mijn teller staat op 13-7;) Houden we dat vol, natuurlijk kunnen we dat:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Madeliefje hoe gaat het nu met je/jullie ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Goedemorgen, haha, wat een fijne filmpjes als ontbijt!! psst Jaap: ik kan nog steeds niet meer dan 1 emoticoontje plaatsen; hoe doe je dat?? Ik denk dat het een mooie dag wordt. Smakelijk voor zei die nog moeten ontbijten! ( ik dus ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Maak er een hele fijne dag van Bullie en gefelicieteerd met je Pa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Jij gaat goed joop...... ECHT fijn om te horen ! Hier is het meer van pluk het uur. Daarentegen, jouw ervaringen én, hoe je ermee omgaat, CHAPEAU !!!!!!!!!!!! En daar wil ik je voor bedanken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Originally posted by: EsperanzaMadeliefje hoe gaat het nu met je/jullie ?quote> Hoi Es!Als je de dagdraad van gisteren leest,daar heb ik het één en ander gedeeld.Fijn dat je weer om een hoekje komt kijken.Van uur tot uur, ja, desnoods met de kookwekker!Hou vol he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Lavendel, Als je nog een emoticon wil plaatsen, dan moet je weer op selecteer emoticon klikken en dan de gewenste weer aanklikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Goedemorgen allemaal:rose: Joris een dikke proficiat:present: Sha 8maanden droog waarmee van harte gefeliciteerd:present: Bereikte mijlpalen die uitnodigen eens te vergelijken hoe het toen ging en het nu is. Jopie er komt een moment dat je voelt sterk genoeg te zijn voor feestjes en drinkend gezelschap om je heen. Heb geduld Jopie ondanks jouw pijn en verdriet heb je nog steeds aandacht voor de mensen om je heen, belangrijk, waarvoor respect. De wereld draait gewoon door al voelt dat soms niet zo. Eens je verdriet verwerkt is zul je een glimlach niet kunnen verbergen om wat achter je ligt. Ga goed Jopie, het liefst zonder erbij te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Bulletje van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je vader. Ik hoop dat jullie samen veel plezier hebben en je morgen terug kunt kijken op een gezellig feest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor Gunn, slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Goede morgen allemaal Sha:present: 8 maanden Joris van harte:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Shirley, van harte met je vader en dat het maar een geslaagd feest mag worden want je hebt er veel voor gedaan Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Kameleon wel tegen je dierbaren zeggen wanneer je het niet aan kunt? Dat voorkomt veel ergernis. Ze kunnen niet van je gezicht aflezen hoe jij je voelt. Zet ze aan het werk ze zijn per slot van rekening niet bij jou op hotel, wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Albert ook een goeie morgen gewenst:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Originally posted by: MadeliefLavendel,Als je nog een emoticon wil plaatsen,dan moet je weer op selecteer emoticon klikkenen dan de gewenste weer aanklikken.quote> Nadat je er een paar hebt aangekliktKun je ook copy pastenSpeciaal daarom voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Ik ga eerst mijn kids een ontbijt verzorgen. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Gefeliciteerd met je vader Bulletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Textquote> Textquote> Textquote> Textquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Rudy, klopt helemaal, ik moet ze meer betrekken. Ik denk altijd, ik kan het sneller en beter:D Daarnaast ben ik niet echt een prater, los alles zelf wel op, dat moet ik dus niet meer doen. Ik weet het... Het is er allemaal ingeslopen toen ik nog een drukke baan had. Ik zal je advies ter harte nemen, zal wel weer een heel proces worden;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Even iets grappigs, tenminste dat vind ik. Onze kraai, is een buurtkraai geworden, met alle gevolgen van dien. De achterbuurtjes komen aan de deur klagen Kobus, steelt namelijk, vel gekleurde speeltjes, blinkende theelepels en ja, hij pikt vlees van de BBQ:) Ik heb gelukkig zijn verstop plek gevonden. Zij zien er gelukkig de humor ervan in en wij ook. Zo werk ik aan mijn sociale contacten, ik stuur Kobus er op uit en de mensen komen vanzelf aan mijn deur;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 :)Dat vind ik ook grappig Kameleon, die Kobus:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Over het algemeen vergeten mensen te vragen wat ze zelf graag zouden willen, weten niet wat goed voor hun is en lopen in plaats daarvan te rennen achter huisgenoten en medemensen om hun maar zoveel mogelijk te plezieren ook daar weer de eigen grenzen overschrijden om vervolgens spontaan geestelijk en lichamelijk af te knappen. Ik deed daar vroeger ook aan mee, op een ziekelijke manier mensen behagen. Ik weet inmiddels dat bij mij een diep liggende psychische oorzaak aan de basis van dit probleem lag. Maar goed eenmaal je weet wat de oorzaak is, kun je er wat aan doen. Kom voor jezelf op zou ik zeggen, gooi angst, schaamte schuldgevoelens en taboes overboord. Verander de vastgeroeste normen en waarden van vroeger daar waar nodig. Praat erover!!!!!!! Fijn weekend allemaal, ik ga onder de mensen weliswaar gewoon boodschappen doen wat me niet echt een kick geeft maar ik ben altijd wel in voor een praatje over de prijzen van de groente, aardappelen met uitlopers het vetgehalte in de pate' en de volle smaak van Griekse yoghurt. Allemaal een beetje afhankelijk van de stemming. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Het vlees geef in niet terug, de rest wel:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Het is droog buiten ik ben weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden